Playstation 2 aansluiten op netwerk
Ja, ik ben hier van plan me een PS2 aan te schaffen. Nu, onze netwerkinfrasctructuur is het volgende: beneden in de garage heb ik zo'n Philips adsl wireless station staan, dat ik bij Belgacom heb gekocht. Daarmee is m'n laptop (draadloos) verbonden. Aan dat basisstation hangt ook een utp kabel van 20 meter naar boven, dus door muren enzo geboord en daaraan hangt een draadloos multi function accesspoint aan. Dat accesspoint is dan draadloos verbonden met m'n desktop pc boven. Nu was men vraag, ik wil dus ene Playstation aansluiten op dezelfde plaats als waar dat multifuncion accesspoint staat, maar dit laatste heeft spijtig genoeg geen extra utp poortje, dus ik zie niet direct een manier om die PS2 mee aan dat netwerk te hangen. Nu had ik gedacht, als ik nu eens het volgende doe met die utp kabel: aan het begin (adsl basisstation) daar zou ik dat het utp jackje erafknippen en ik dacht dat er een 8 of 16 kleine kabeltjes instaken, en volgens mij gebruikt het netwerk die zeker allemaal niet, dus als ik er nu van plaats 1 jackje er 2 aanzet en aan de andere kant juist hetzelfde, dan is dat volgens mij toch mogelijk of niet? Of is het niet te doen?