Hoge gsm kosten scarlet one

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
sander19
Pro Member
Pro Member
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 okt 2003, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 3 keer

Sinds we scarlet one hebben krijgen we serieus hoge gsm kosten op onze factuur. Is dit nu omdat we meer bellen of ondervinden nog meer mensen dit?


De prijzen op hun site om per minuut te bellen zijn niet extreem hoog dus ik vind het wat raar, tenzij we echt ineens veel meer bellen...

Andere scarlet gebruikers die dit ook ervaren?
rottekop
Plus Member
Plus Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 26 okt 2005, 09:20

sander19 schreef:De prijzen op hun site om per minuut te bellen zijn niet extreem hoog dus ik vind het wat raar, tenzij we echt ineens veel meer bellen...

Zijn de connectiekosten miss. aan de hoge kant?
sander19
Pro Member
Pro Member
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 okt 2003, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 3 keer

ook niet extreem, zullen mss dan wel meer bellen zeker :)
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

sander19 schreef:ook niet extreem, zullen mss dan wel meer bellen zeker :)


proficiat, U bent DE reden waarom scarlet One er is.
Men past het belprofiel aan omdat je in het achterhoofd houd, och het kost toch niets.

Daarom dat ze ook gratis vaste nummers aanbieden.
:wink:
sander19
Pro Member
Pro Member
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 okt 2003, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 3 keer

ech... ik denk niet dat wij in ons achterhoofd houden dat het toch niets kost, maar er zijn nu eenmaal meer en meer mensen die vooral gsm gebruiken en niet de vaste telefoon...
Fluppeke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 719
Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 18 keer

hier zijn de gsm kosten ook vrij hoog.Naar base bellen is wel zeer voordelig met scarlet one.Als ik mij niet vergis zijn alle netwerken 20 cent/min in piekuren en 15 cent daluren
Belgacom vraagt in piekuren 29 cent per minuut naar base .. ongeveer 25 voor mobistar en 19.xx voor proximus.
De gsm kosten zijn dus normaal goedkoper dan belgakwam.
Maar idd dit is hier ook een kost.Tussen de scarlet mobile gsm en scarlet one zit 60 min gratis.. een dikke 3.5 a 4 (exl btw) e is dit gemiddeld dat we niet hoeven te betalen.Met een abbonnementskost van 5E wil dit zeggen dat het abbonnemt er dus bijna uit is.Ons belprofiel is niet aangepast.Het komt eenmaal veel voor- dat er gesprekken zijn tussen gsm (scarlet one mobile nu) en vaste telefoon en vice versa..
We worden ook veel en lang gebeld via scarlet one :) ... Dus ze kunnen dankzij ons toch ook wat interconnectie kosten krijgen van andere providers (meestal belgakwam zeker :p)
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”