probleem volumepack

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
MeMeNtO
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 03 jan 2004, 17:20

Hey!

Op het eind van de maand november had ik wat gig tekort dus heb ik een volumepack bijbesteld. Op 31 november was dat volumepack 15 % dus normaal wordt dat volumepack niet meer gebruikt totdat mijn 10 gig van de maand december op is.
Nu zijn we 1 december & is er aan mijn 10 gig nog niet aangeweest. Ik heb nog 0.0 mb gebruikt van dat. In de plaats van de 10 gig wordt er blijkbaar aan mijn volumepack gezeten. Bij deze zit ik op deze tijd dus aan 27 % van mijn volumepack.

Ik heb dit nagekeken bij ispmonitor & gewoon via die e-care site en blijkt dus bij beiden hetzelfde te zijn. :?

Ik heb al een mail gestuurd maar daar heb ik nog geen antwoord opgekregen.

Iemand dit ook al voorgehad? Of weet iemand waar ik exact moet zijn om dit snel op te lossen?
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik heb al gemerkt dat
. als je "limiet" (of dat nu zonder of met volumepack is) op het einde van de maand niet op is,
. en je draagt een verbinding over van ene maand naar een andere (en dus wordt afgesloten in een nieuwe maand),
dat deze verbinding nog bij de vorige maand wordt geteld.
If you can't beat them, confuse them.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”