Pagina 1 van 1

Scarlet ADSL Premium voor 29€95

Geplaatst: 29 nov 2005, 19:00
door cdw
Scarlet ADSL Premium voor 29€95 in plaats van 39€45.
Ik voel mij bekocht :evil: .
Jarenlang ben ik trouwe klant van Scarlet. Mijn Scarlet ADSL Premium abonnement van 39€45 heb ik altijd TROUW betaald. Mijn beloning? een aanbieding voor NIEUWE :cry: abonnees aan 29€95.
Ik vind het absoluut niet eerlijk. En wat erger is mij wordt de overstap naar het goedkopere abonnement ontzegd. Van de helpdesk kreeg ik het volgende te horen : "je moet eerst uw huidig abonnee 2 maanden opgezegd hebben en dan pas kan je zich opnieuw inschrijven voor ... 29€95". Toen ik vertelde dat zoiets niet eerlijk was kreeg ik als antwoord : "je hebt gelijk en wij hebben dat antwoord al verschillende te horen gekregen ... maar wij kunnen er niets aandoen...". Hun ondoordachte reklame is mij zeker niet bevallen.
Zijn er nog klanten die mijn menig delen?
Wat rest er mij? ... een andere provider nemen (aanbod is hoog genoeg :-D ). Dus bye, bye Scarlet ADSL.

Geplaatst: 29 nov 2005, 19:14
door Shnoob
Dus jij moet €39,45 betaalen voor dezelfde product dat een nieuw klant krijgt voor €29,95? Schandalig. Tell them to f**k off and find another provider.

Geplaatst: 29 nov 2005, 19:21
door Fluppeke
Bedenk dat anderen niet beter zijn. Belgacom geeft 2 maanden gratis voor nieuwe klanten (is 80 €nog altijd minder dan de 120 €die je nu meer betaald dan de nieuwe scarlet klanten)
Telenet geeft freephone met anytime aan nieuwe klanten gratis tot ....
Om nieuwe klanten te lokken doen ze allemaal wel iets .

Geplaatst: 29 nov 2005, 19:23
door netdata
Fluppeke schreef:Bedenk dat anderen niet beter zijn. Belgacom geeft 2 maanden gratis voor nieuwe klanten (is 80 €nog altijd minder dan de 120 €die je nu meer betaald dan de nieuwe scarlet klanten)
Telenet geeft freephone met anytime aan nieuwe klanten gratis tot ....
Om nieuwe klanten te lokken doen ze allemaal wel iets .


Beetje off topic mss, maar ik ben reeds jaar en dag klant van proximus.
Proximus doet bijna nooit niets voor nieuwe abbonees

Maar voor de eigen klanten doen ze erg veel. Het is nu al de 5de zeer aantrekkelijke promotie dat ik krijg...

Het bewijst dus dat het wel kan, zien naar je eigen klanten...

Re: Scarlet ADSL Premium voor 29€95

Geplaatst: 29 nov 2005, 20:01
door rottekop
cdw schreef:Wat rest er mij? ... een andere provider nemen (aanbod is hoog genoeg :-D ). Dus bye, bye Scarlet ADSL.

Heb ik ook gedaan. Kijk even hier in het $carletforum naar een ander onderwerp dat gestart is door mij (titel onderwerp: webpagina's openen zich niet?)

Laat niet met je sollen en stuur je brief op. Ik hoop echt dat na mij nog velen volgen 8)

Geplaatst: 29 nov 2005, 22:18
door TeTsuo
naar het schijnt kunnen huidige scarletklanten ook van deze promotie profiteren...(tijdje geleden gelezen denk ik)
dat is toch hetgeen de mensen op de franstalige fora van ADSLbc zeggen.

http://forum.adsl-bc.org/viewtopic.php?t=23588 zou normaal de nodige info moeten bevatten

Geplaatst: 29 nov 2005, 22:21
door PowerSoft
Fluppeke schreef:Bedenk dat anderen niet beter zijn. Belgacom geeft 2 maanden gratis voor nieuwe klanten (is 80 €nog altijd minder dan de 120 €die je nu meer betaald dan de nieuwe scarlet klanten)
Telenet geeft freephone met anytime aan nieuwe klanten gratis tot ....
Om nieuwe klanten te lokken doen ze allemaal wel iets .


er is wel een verschil tussen twee maand en 'levenslang', het is inderdaad een kaakslag in het gezicht van de trouwe klanten

Geplaatst: 30 nov 2005, 16:37
door Fluppeke
Gedeeltelijk akkoord... Die prijs van 29 € betaalde ik voor mijn scarlet one ook (heb nooit 39€ betaald) omdat ik me aangemeld had als student.Op mijn factuur stond steeds korting adsl premium blablabla waardoor ik maar 29 €moest betalen.

http://www.scarlet.be/student/

Geplaatst: 30 nov 2005, 18:29
door Wright
Scarlet site:

Levenslange promotie (1) ! Slechts 29.95 euro (incl. 21% BTW) per maand in plaats van 39.49 euro voor de eerste 3.000 nieuwe abonnementen voor het einde van het jaar (2).

Voor de eerste 3000 abbonnementen niet voor iedereen.
Dit is inderdaad de eigen klanten pesten.
Zo zullen ze mss meer klanten verliezen dan nieuwe klanten krijgen.

Geplaatst: 02 dec 2005, 12:19
door BungaMan
Bellen naar de klantendienst en eisen dat je abonnementsgeld op hetzelfde niveau gesteld wordt. Indien ze er niet op ingaan meteen afsluiting aanvragen en opnieuw aanvraag indienen... tja...

Geplaatst: 02 dec 2005, 12:34
door Krekkie
En als blijkt dat je niet bij de eerste 3000 bent?

Krijg je dan nog de mogelijkheid om af te zien van het abonnement?

Geplaatst: 02 dec 2005, 13:13
door rtl
opstappen en iets beters nemen zoals dommel of tele2 :)
alleen zo kan je hen (nog meer) pesten