Snelheid na overschakeling van Always naar Always More

Plaats reactie
Generic Human
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 16 jun 2005, 20:15

Na uiteindelijk toch de bevestiging gekregen van overschakeling ik wachten op de snelheidstoename. En maar wachten....

Mailtje gestuurd, uitgelegd dat ik geen verandering heb gezien. Bij grote bestanden heb ik soms een piekje tot 95kB/s maar die had ik ook met het tragere abbo, maar daarna stabiel op die 54kB/s.

Dit kreeg ik terug:

"Beste klant,

Onder uw gegevens was een snelheidsdossier in behandeling in ons systeem.
Ten gevolge hiervan werden er enkele zaken gecontroleerd.

De hoofdverbinding in uw regio werd gecontroleerd.
Er werd echter geen probleem geconstateerd met de configuratie van het netwerk.

Let op!
Bij een ADSL lijn gaat het verkeer van verschillende gebruikers in één regio over dezelfde hoofdverbinding. Als veel gebruikers terzelfdertijd surfen, kan deze hoofdverbinding verzadigd geraken. Deze verzadiging merkt u door schommelingen in snelheid van uw verbinding.

Het dossier werd afgesloten."

Dus bij deze gaan ze me extra laten betalen maar heb niets meer dan vroeger.
Of ik zit al vanaf het begin met allemaal verbruikers die permanent bezig zijn 24/7



:x
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Dit is inderdaad iets wat niet door de beugel kan.
Bij een ADSL lijn gaat het verkeer van verschillende gebruikers in één regio over dezelfde hoofdverbinding. Als veel gebruikers terzelfdertijd surfen, kan deze hoofdverbinding verzadigd geraken. Deze verzadiging merkt u door schommelingen in snelheid van uw verbinding.

Oke, een beetje snelheid kan verloren gaan, maar het valt toch op dat de snelheid net dezelfde als bij Always ADSL...

Niet opgeven zou ik zeggen!! Blijven bellen en lastig vallen... :wink:
BungaMan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1485
Lid geworden op: 16 nov 2005, 09:05

Probeer eens iets te downen van ftp.belnet.be
Dat zal de max snelheid tonen dat je lijn aankan. Die server is gewoon super (van de overheid natuurlijk). Kijk maar is op www.belnet.be om zijn connecties te zien.
Generic Human
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 16 jun 2005, 20:15

Nog steeds maar 54kB/s :evil:
Generic Human
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 16 jun 2005, 20:15

Juist nog eens gebeld met de technische dienst, en voor hun is alles in orde, dus geen oplossing.

Mooi, misschien allemaal omwille van hun nieuw abbo van 4Mbps??

Kunt ge al inbeelden, ik aanvragen en dan nog steeds geen extra snelheid, en zij er niets aan kunnen doen?

Nog eens mailtje sturen naar klantendienst, dit is absoluut kl*te

:evil:
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Zeg tegen de klantendienst dat je dan sito presto terug naar Always ADSL wil downgraden, omdat je geen cent meer wil betalen voor dezelfde sneheid.
Generic Human
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 16 jun 2005, 20:15

Als dat nog bestaat met hun nieuw abbo :lol:
Gebruikersavatar
mr_willes
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 15 nov 2005, 15:55
Locatie: Lommel
Contacteer:

Voor zover ik weet bestaat "always adsl" nog wel, alleen de "always more adsl" variant kun je niet meer aanvragen.

De mensen die nu gebruik maken van "always more adsl" kunnen dit nog wel gewoon behouden. (en die is veeeeel sneller als "always adsl" heb ik gehoord :twisted: :wink: )
Boss: Why aren't you working.
Me: I didn't see you coming!
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

mr_willes schreef:De mensen die nu gebruik maken van "always more adsl" kunnen dit nog wel gewoon behouden. (en die is veeeeel sneller als "always adsl" heb ik gehoord :twisted: :wink: )

Exact het dubbele van de snelheid: 1024Kbps ipv 512Kbps.
Is inderdaad dom van deze formule weg te doen. Men had beter IEDEREEN 1024Kbps gegeven :-D (Dan had ik nu 1Mbps) :lol:
Generic Human
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 16 jun 2005, 20:15

Svekke schreef: Men had beter IEDEREEN 1024Kbps gegeven :-D (Dan had ik nu 1Mbps) :lol:


Zoals ik zou hebben :P
eldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 277
Lid geworden op: 26 jun 2005, 21:53
Locatie: Waregem

ik had lekker nog op de valreep de always more adsl besteld, 3dagen erna was het van de site verdwenen, nu sinds enkele dagen geactiveerd, versatel heeft terug een happy downloader bij :twisted:
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Het blijft nog steeds bestelbaar: http://www.versatel.be/adsl/adsl_alwaysmore_information.php?&language=nl&visitorID=6B5CE6C2-D7D0-4B01-AE88-89F64B1B3E1F
Men promoot het gewoonweg nietmeer, omdat in hun ogen die All-In formule nu HET is.
Maar ik denk wel dat je als bestaande klant nog wel kunt upgraden van Always naar Always More.
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Ik zie nietin waarom je always more zou nemen als je voor 3euro per maand de all in formule kan hebben die tot 4 x zo snel zou gaan.
Gebruikersavatar
filipi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

dietervanb schreef:Ik zie nietin waarom je always more zou nemen als je voor 3euro per maand de all in formule kan hebben die tot 4 x zo snel zou gaan.


Er zijn mensen die de SpeedTouch 716v5 (WL) niet vertrouwen, en ook nog steeds mensen die de unlimited voorwaarde vd All-in niet geloven :wink:
PeterVi
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 nov 2005, 16:26

Als je nog steeds maar 512kbit downstream krijgt, is er in je profiel in de DSLAM een verkeerde policy opgenomen die jou nog steeds die limiet van 512 geeft, zo simpel lijkt het me wel.
Generic Human
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 16 jun 2005, 20:15

Bij het aanloggen krijg ik wel melding dat er 1,1Mbps lijnsnelheid, weet niet of dat die info van DSLAM komt.

Technische dienst is er mee bezig, reeds 2 klachten en een openstaand dossier bij technische dienst sedert 24 november tot op heden geen verandering :cry:
Generic Human
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 16 jun 2005, 20:15

Nog eens een speed testje gedaan, en nu heb ik eindelijk de volle snelheid.

Hoe dat dat komt weet ik niet, had ondertussen op 4 december nog eens klacht gedeponeerd, niets meer van gehoord, maar nu wel volle snelheid, dus ik blij :lol:
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”