Aldi lanceert eigen TV-magazine

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Blue-Sky
Erelid
Erelid

De supermarktketen Aldi lanceert op woensdag 23 november een nieuw wekelijks TV-magazine dat elke week vanaf woensdag in de Aldiwinkels te koop zal zijn.

Het nieuwe magazine wordt in twee taalversies aangeboden, 'TV-compact' voor de Vlaamse winkels en 'Télé-compact' voor de winkels in het Franstalige landsgedeelte. Het wordt geprint op een pocketformaat, telt 84 bladzijden en combineert 'overzichtelijke TV-programma’s met achtergrondinfo, tips, leuke weetjes over televisieland en extra veel puzzels en spelletjes'. Met het blad wil Aldi een aanvulling geven op de bestaande tv-bladen om zo een nieuw publiek aan te spreken.
TV-compact/Télé-pocket, dat gemaakt wordt door Sqills, een afdeling van Sanoma Magazines Belgium, belooft goedkoper te zijn dan de vergelijkbare titels, maar de exacte prijs werd nog niet bekendgemaakt.

Aldi is niet de eerste ditsributeur die ene eigen tv-blad lanceert. In november 2001 startte Carrefour met Mijn Week TV, een gratis blad op woensdag. In september 2002 werd het project stopgezet.

(belga)

Bron: Het Nieuwsblad.be van 16 nov 2005
Lukse
Premium Member
Premium Member

Ben daarstraks in de Aldi geweest en de exacte prijs is dus 0.75€.
Toch vrij goedkoop vind ik, als je bekijkt da wij hier nu 1.80€ voor de Dag Allemaal betalen.
Afbeelding
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Lukse schreef:Ben daarstraks in de Aldi geweest en de exacte prijs is dus 0.75€.
Was dat maar de prijs van hun nieuwe Desktop... :-) LoL

Waar ik nieuwsgierig voor ben wat die zal kosten...
Laatst gewijzigd door Blue-Sky 19 nov 2005, 18:13, in totaal 4 gewijzigd.
Afbeelding
Lukse
Premium Member
Premium Member

Hun nieuwe desktop gaat 1099€ kosten.
Volgende week staat ie in de winkel.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”