Belgacom Student ADSL

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
viking1
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 28 jul 2005, 09:15
Locatie: Hasselt

Ik vind dit niet zo snel in de forum archieven (en het ontbreekt ook in het providers overzicht zover ik kan vaststellen), dus daarom deze boodschap: als je student bent, kan je een Belgacom ADSL GO aansluiting nemen die slechts 29,99 euro per maand kost.

Dit is een volwaardig GO product - enkel 10 euro goedkoper per maand omdat er een student in het gezin is. Dit moet wel duidelijk doorgegeven worden bij de aansluitingsaanvraag.

Omdat ik bij Belgacom zelf op de site niets hierover kan terugvinden, weet ik dus niet of dit een in tijd beperkte aktie is, wel ken ik gezinnen die hier al enkele jaren gebruik van maken.

Doe er je voordeel mee zou ik zo zeggen.

-Eric-
grox
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 13 nov 2005, 19:53

teveel geld voor te weinig :roll:
sammyke007
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 nov 2005, 18:37
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Iemand enig idee of dit nog geldt aub?
ph4t
Plus Member
Plus Member
Berichten: 124
Lid geworden op: 03 sep 2003, 11:24

je kan ook fulladsl nemen. Dat is bijna zelfde
Wright
Plus Member
Plus Member
Berichten: 138
Lid geworden op: 12 jun 2004, 10:07

http://www.academicbroadband.be/

voor maar 25€ zelfde abbo als belgacom adsl go.
je isp zal dan fulladsl zijn.
ISP: Edpnet
sammyke007
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 nov 2005, 18:37
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik heb het net voor me besteld:

http://www.belgacom.be/student

Daar kies je ... Profiteer nu ... 200% ....

Dit is een GO abbonement bij Belgacom (Skynet) zelf, maar dan voor maar €30!

Het bestaat nog, het is gewoon goed verstopt :D.
Gebruikersavatar
elrocco
Plus Member
Plus Member
Berichten: 180
Lid geworden op: 27 mei 2003, 10:35
Locatie: Dendermonde

Ik heb het ook alvast besteld.
Ik heb even gebeld om te vragen vanaf welke leeftijd dat dan wel kan...vanaf de leeftijd dat ze op een computer kunnen werken...
Ons dochter is er nu 7...dus heb ik het alvast (online via e-services) besteld.
Volgens de dame aan de andere kant van de lijn blijft alles net hetzelfde, alleen €10 goedkoper.
't Is inderdaad goed verstopt. 'k Zou het zelf nooit gevonden hebben. :?
Bedankt voor de tip, manne :lol:

Elrocco 8)
RaPMaN
Plus Member
Plus Member
Berichten: 219
Lid geworden op: 22 apr 2005, 22:49
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer

Zijn jullie allemaal nieuwe klanten of bestaande GO klanten ? want er staat dat dit alleen werkt voor nieuwe klanten ...

Ik zou er ook graag op intekenen ma ik ben reeds GO klant dus voor mij zal het weer niet werken zeker.
Gebruikersavatar
elrocco
Plus Member
Plus Member
Berichten: 180
Lid geworden op: 27 mei 2003, 10:35
Locatie: Dendermonde

ik heb ook al een GO-abbo.
Ik heb een telefoontje gedaan naar het telefoonnummer 0800/22312 en gevraagd of dit mogelijk was.
Geen probleem klonk het aan de andere kant van de lijn. ze wou het zelf onmiddellijk aanpassen, maar ik heb het online (e-services) gedaan, en onmiddellijk daar een bevestiging van gekregen(bijlage).
Als ik nu ga zien bij het bestellen van dit pakket, staat dat ik dit kan verwijderen of nog een pakketje bijbestellen...
Ik zal het pas echt zien op m'n volgende factuur natuurlijk...
Ook dit nog : bij de aanvraag moet je even bevestigen of je een nieuwe lijn aanvraagt, het materiaal al bezit, en zelfs of je al een skynet klant bent...dat vind je ook terug op de bijlage (bestaande skynet klant).
Proberen dus!!!
Greetz,

Elrocco 8)
Bijlagen
student.JPG
(62.96 KiB) 197 keer gedownload
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

// Offtopic (of toch niet)

Ik zie op de bijlage in de post hierboven (van elrocco), dat Belgacom filmticketten belooft als men connecteert op een hotspot... Als ze even snel besteld worden als de filmtickets die ik besteld heb nav. de peteractie (1) dan zijn we goed af.
'k Heb die bestelling bijna 3 maand geleden geplaatst, en ondanks een levertijd van "slechts" 6 weken, wacht ik nog steeds op mijn filmtickets...


Voila, dat moest eventjes van mijn lever :-)

//end offtopic


En wordt er gecontroleerd of iemand van het gezin student is ?

elrocco schreef:Ik heb even gebeld om te vragen vanaf welke leeftijd dat dan wel kan...vanaf de leeftijd dat ze op een computer kunnen werken...


En wat is de maximum leeftijd ?



(1) actie waarbij het aanbrengen van een nieuwe klant beloond werd met een aantal punten, punten konden dan ingeruild worden voor een cadeau waaronder filmtickets
If you can't beat them, confuse them.
Gebruikersavatar
elrocco
Plus Member
Plus Member
Berichten: 180
Lid geworden op: 27 mei 2003, 10:35
Locatie: Dendermonde

Wat de maximun leeftijd is, weet ik niet...
Ik heb namelijk moeten vragen wat de minimum leeftijd was(ons oudste is er nu bijna 8 ; het antwoord was " vanaf de moment ze op de computer kunnen werken...")...hoewel er tijdens de aanvraag nergens naar die leeftijd wordt gevraagd, of hoeveel en wie die studenten wel zijn...

Elrocco 8)
jack the ripper
Plus Member
Plus Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 jan 2006, 21:29
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

hmm,
hebben ier nen go abo op naam van mn pa, kan dit nu nog overgezet worden naar zon studententarief? of moetek wachten totdak mn abo moet verlengen? want 10 € op ne maand minder is per jaar toch ne 120€ in de pocket voor mn ouders
btw, kzou dus liefst mn huidige username enzo behouden, maw mn gewone go tarief late overzette na da studente tarief ma wel met behoud van mn huidige config, of gaat dit niet?
Gebruikersavatar
elrocco
Plus Member
Plus Member
Berichten: 180
Lid geworden op: 27 mei 2003, 10:35
Locatie: Dendermonde

jack the ripper schreef:hmm,
hebben ier nen go abo op naam van mn pa, kan dit nu nog overgezet worden naar zon studententarief? of moetek wachten totdak mn abo moet verlengen? want 10 € op ne maand minder is per jaar toch ne 120€ in de pocket voor mn ouders
btw, kzou dus liefst mn huidige username enzo behouden, maw mn gewone go tarief late overzette na da studente tarief ma wel met behoud van mn huidige config, of gaat dit niet?


Het abonnement staat hier op mijn naam...en ik ben hier de "pa":roll: , en 't is omdat ik kids heb, dat ik het kon aanvragen.
Ik heb helemaal niet gewacht tot ik m'n abo moest verlengen(eens ge een jaar geabonneerd zijt, kunt ge immers ook direct uw abo opzeggen).
Via e-services aangevraagd(maar kan evengoed via foon), onmiddellijk bevestiging gekregen, en nu, twee maand later staat er op m'n factuur een abo prijs van 33 en een beke euro (zonder BTW), met daaronder dan vermeld, de korting (5 euro en een beke)omwille van het studentenpak.
Met BTW komt dit net overeen met €10/maand dat we minder betalen. :lol:
Voor de rest blijft alles zoals het is; je behoudt alle accountinstellingen, alle voordelen (music club, movies, games,...) die een Go abo hebben.
Anders gezegd, eigenlijk behoud je je Go abo, er verandert NIETS, alleen de korting op je factuur :lol:
Goed,he?! Dus geen probleem om uwen pa onmiddellijk aan te zetten om minder te gaan betalen...
Greetz,

Elrocco 8)
jack the ripper
Plus Member
Plus Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 jan 2006, 21:29
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

merci:). ga da ook rap doen dan^^
ze mogen da wel beetje duidelijker op hunne site zetten, haddek dit ier niet toevallig moeten lezen wistek van niks.

edit: die mannen lezen ier mee. op die link www.belgacom.be/student waardat ge da gister nog kon doen staat nu niks meer :evil:

mail verstuurd naar ginder, dat ze nu maar eens afkome dat dit niet meer geldig is ofzo, Test Aankoop zal het graag horen
Laatst gewijzigd door jack the ripper op 26 jan 2006, 18:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
elrocco
Plus Member
Plus Member
Berichten: 180
Lid geworden op: 27 mei 2003, 10:35
Locatie: Dendermonde

Try this one:twisted:...dit is de eerste pagina, na de "startpagina" van het student-pakket...onmiddellijk starten met het bestellen van het pakket...
Greetz,



Elrocco 8)
jack the ripper
Plus Member
Plus Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 jan 2006, 21:29
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

merci. dus ge bent zeker dat mn login enzo ongewijzigd blijven e? want de website van onze mini-onderneming wordt nl op mn webspace gehost, en als er iets zou verandere bennek de sigaar.

morgen doen dan, mn ma wil just nog het antwoord afwachte van skynet :wink:
Gebruikersavatar
elrocco
Plus Member
Plus Member
Berichten: 180
Lid geworden op: 27 mei 2003, 10:35
Locatie: Dendermonde

yep, alles blijft.
Ook de vriendelijke mevrouw aan de andere kant van de lijn (toen ik naar BGC belde)bevestigde dit.
En om je nog eens te overtuigen...ik ben secretaris van de ouderraad van 't school, en heb ook daarvoor ook een website gemaakt.
Die is nog altijd te bewonderen op hetzelfde adres...ik heb helemaal niets moeten aanpassen...
Succes! :twisted:


Elrocco 8)

PS: indien deze link ook niet meer zou werken, bel 0800/22800.
Dezelfde vriendelijke mevrouw hierboven vermeld (van BGC dus) wou
dit zelfs telefonisch in orde brengen...is zelfs dé oplossing als je niet op
de e-services bent geabonneerd.
Laatst gewijzigd door elrocco op 25 jan 2006, 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.
jack the ripper
Plus Member
Plus Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 jan 2006, 21:29
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

ok. da wordt morgen zeker in orde gebracht dan:). volgende keer dak uitga ne paar pintjes meer:p
Gebruikersavatar
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1759
Lid geworden op: 22 dec 2003, 20:25

Te gek gewoon, heeft dan niet ver ieder gezin hier recht op? :? Zo ja, waarom weet ik dat nu dan maar? Ik heb er dan al verdomme een jaar recht op.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
jack the ripper
Plus Member
Plus Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 jan 2006, 21:29
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

The_Borg schreef:Te gek gewoon, heeft dan niet ver ieder gezin hier recht op? :? Zo ja, waarom weet ik dat nu dan maar? Ik heb er dan al verdomme een jaar recht op.
same here, trouwe klanten blijven weer in de kou staan, eb mn adsl go al vanaf 2001.. ze willen gewoon profiteren van de mensen en die 10€ extra op ne maand binnenrijven, waarom zouden ze het anders zo goed wegsteken. helpdesk is ook nie bepaald snel, gister gemaild en niks van antwoord. kzal mn ma gewoon es late bellen na ginder dan, ma das alleen tijdes de kantooruren zeker?

edit: ze doen toch nog iets voor trouwe klanten, we hebben ier ook 2 maand free gekregen.
Laatst gewijzigd door jack the ripper op 26 jan 2006, 19:01, 2 keer totaal gewijzigd.
ph4t
Plus Member
Plus Member
Berichten: 124
Lid geworden op: 03 sep 2003, 11:24

Als je niet tevreden bent met skynet mag je altijd overstappen naar een andere ISP.
jack the ripper
Plus Member
Plus Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 jan 2006, 21:29
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

ph4t schreef:Als je niet tevreden bent met skynet mag je altijd overstappen naar een andere ISP.
:???: ben zeer tevreden van skynet, zou geen andere willen want ligt ier bijna nooit plat fzo, maar veronderstel dat ze op de helpdesk alleen maar telefoons en mails moeten beantwoorden? kben wel beetje ongeduldig soms:p kga seffes es belenne dan wetek et direct :-D
Gebruikersavatar
ikkejonge
Pro Member
Pro Member
Berichten: 296
Lid geworden op: 22 mar 2004, 20:11
Locatie: Zulte
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

juist gebeld en fluit er maar naar. Je kan je maar intekenen op de korting tussen 1 september en 15 december. We moeten volgens mevrouw weer wachten tot 1 september. Heel mooi van die mannen. :evil:
jack the ripper
Plus Member
Plus Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 jan 2006, 21:29
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

ikkejonge schreef:juist gebeld en fluit er maar naar. Je kan je maar intekenen op de korting tussen 1 september en 15 december. We moeten volgens mevrouw weer wachten tot 1 september. Heel mooi van die mannen. :evil:
wablieft schone service jong. eerst mn abbo laten verlenge en ondertussen meer geld uit uwen zak kloppen. kga toch eens probere wa er gebeurt alsk da invul op die link.

edit: done, bevestiging gekregen enzo, en voor alle zekerheid bij de opmerking gezet dak zeker mn huide accountinstellingen enzo wens te behouden. zal zien e;)
btw, kheb domiciliering op mn abbo, da blijft toch gewoon doorgaan e?

idd, ze belden vandaag naar huis, is maar tijdelijk van 1 sept tot 15dec. ze zullen dit zeker weer herhalen, dus wachten maar tot 1 sept...

in die periode zo rond november belden ze mn ma op om te vrage ofda ze het abbo ging verlengen, dan kregen we 2 maand gratis. goed en wel, ma ze konde er dan wel bijzegge da we konde intekenen op ne goeikoper ding ..
jack the ripper
Plus Member
Plus Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 jan 2006, 21:29
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

goed nieuws mannen, teeft vandaag ne vent van belgacom gebeld vanuit brussel dat mn verlaagde tarief ingaat vanaf 31 januari. toen ze vrijdag belden vo te zegge dat nie ging eeft mn pa wel gezegd van ja, da's nie schoon enzo, en eel klein beetje van z'n tak gemaakt, miss eeft et effect gehad:). kzal zien e, normaal ebbek dus vanaf morgen die go voor studenten:)
Gebruikersavatar
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1759
Lid geworden op: 22 dec 2003, 20:25

Roept dan eens goed, want als dit enkel geldt tssn september en december is deze regeling ronduit debiel. Hypocriet van Belgacom om mensen niet in te lichten en ondertussen de happy few die het weten toch goedkoper te leveren.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”