Freecom Mediaplayer-3
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Beschikt iemand over dergelijk toestel ?
-
- Pro Member
Waarschijnlijk zal er ergens wel iemand over zo'n toestel beschikken, maar ik denk niet dat dit het antwoord is dat je zochtr2504 schreef:Beschikt iemand over dergelijk toestel ?

-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Nee, zoek inderdaad iemand die concreet op een aantal vragen kan antwoorden betreffende playlists, en het random spelen van songs... maar misschien is dit gelijkaardig op jou versie.
Trouwens die network player... wat moet ik me daar bij voorstellen, is dat netwerk enkel om audio/video te streamen, en moet je voor de rest nog altijd USB gebruiken om de data erop te plaatsen (die had toch ook een interne disk, of niet) ? Kan je ook audio/video afspelen rechtstreeks van de ingebouwde disk, als die er al is ?
Trouwens die network player... wat moet ik me daar bij voorstellen, is dat netwerk enkel om audio/video te streamen, en moet je voor de rest nog altijd USB gebruiken om de data erop te plaatsen (die had toch ook een interne disk, of niet) ? Kan je ook audio/video afspelen rechtstreeks van de ingebouwde disk, als die er al is ?