Pagina 1 van 3

Super Tevreden !!!

Geplaatst: 01 nov 2005, 12:24
door nocredits
Hoi,

Gebruik nu reeds 6 maand realdsl en ben er echt tevreden over.
En dat mag ook wel eens gezegd worden :-D .

Greets.

PS : als je het merendeel van de negatieve threads leest kom je
steeds uit bij hetzelfde clubje van 4-5 personen die blijkbaar enorm
veel vrije tijd hebben om te zagen.

PS2 : Vervuil deze thread aub niet door hier ook te komen zagen.

Geplaatst: 01 nov 2005, 12:59
door bke
Proficiat! :wink:

Geplaatst: 01 nov 2005, 13:24
door netdata
Hier ook een zeer tevreden RealDSL klant

Geplaatst: 01 nov 2005, 14:01
door zertox
Hier ook heel tevreden. :)

Goed werk jongens ;)

Geplaatst: 01 nov 2005, 14:44
door rsca
85% tevreden

Geplaatst: 01 nov 2005, 16:02
door rapweg
nog altijd tevreden

Geplaatst: 01 nov 2005, 16:57
door Tracer07
snelheid mocht ietsje hoger.. ma zeker tevreden hier :)

Geplaatst: 01 nov 2005, 17:47
door fr3d0
ik zal ook eens origineel wezen en zeggen,

dat ik ook best tevreden ben :)

Geplaatst: 01 nov 2005, 19:04
door damnation
ook wel tevreden altijd correct geholpen altijd reply gehadt

Geplaatst: 01 nov 2005, 19:05
door misterjo
Ben ook tevreden klant 8) .

Ik mis alleen die .be naam ng , maar die kan je blijkbaar aanvragen?

Ik vind wel dat ze dat eens mochten melden met een brief ofzo..

Maar over de adsl zelf , nix op aan te merken.

Geplaatst: 01 nov 2005, 20:46
door zeppos4
Grotendeels wel tevreden maar laten we er wel geen twijfel over laten bestaan dat de support van realroot hevig ondermaats is, genoeg vben te vinden hier.

Geplaatst: 01 nov 2005, 22:30
door Ofloo
ben tevreden buiten een paar kleine dingen maar globaal tevreden

Re: Super Tevreden !!!

Geplaatst: 01 nov 2005, 23:22
door poohbeer
nocredits schreef:PS : als je het merendeel van de negatieve threads leest kom je
steeds uit bij hetzelfde clubje van 4-5 personen die blijkbaar enorm
veel vrije tijd hebben om te zagen.

PS2 : Vervuil deze thread aub niet door hier ook te komen zagen.


Eerst zo'n steek geven om dan te zeggen da we niet moeten zagen?
'k Zou u wel eens willen horen als je zelf ook een serieus slechte ervaring had gehad. Al eens gedacht dat het ook 4-5 mensen hier zijn die het recht hebben om ontevreden te zijn?! Hetgeen nog niet betekent dat er ook maar 4 of 5 mensen ontevreden mogen zijn?
Anyway, 'k ga aan u geen woorden meer vuil maken.. je bedoelt het vast niet eens slecht.

Geplaatst: 02 nov 2005, 00:05
door bjansens
zeppos4 schreef:Grotendeels wel tevreden maar laten we er wel geen twijfel over laten bestaan dat de support van realroot hevig ondermaats is, genoeg vben te vinden hier.

Wel als je het beter kan, kom maar eens een dagje overnemen. Ik doe support voor EN realdsl EN cheapass (1st en 2nd line), en die 2 tesamen zijn gewoon teveel van het goede. Met als gevolg dat er op beide een (serieuze) vertraging zit helaas. Hier zou binnenkort verandering in moeten komen wanneer een 2e persoon bijkomt.

Geplaatst: 02 nov 2005, 01:41
door ThaMan
Wou het net te zeggen, neem dan wat volk bij aan... of zoek een andere job

Maar ivm RDSL atm ben ik ietsje meer tevreden als in het begin, enkel zag ik graag men snelheid wel hoger zien dan een gemid van 100k/sec. Ik wacht nog steeds af naar December !!!! En Nog steeds geen factuur, hoeft ook niet daar ik pas bij een verbetering zal betalen !

Alsook al ne keer f 5 ne mail gestuurd ivm webspace en email... maar heb het opgegeven, dat is een hopeloze zaak.. dus heb nog steeds geen email adres bij rdsl :cry: .
Algoed dat Yahoo nog bestaat

Geplaatst: 02 nov 2005, 08:19
door flakey
yep, tevreden :-D

De beste (geen limiet) én goedkoopste (geen extra kosten voor overuse) isp die ik ken.

Proficiat!

Geplaatst: 02 nov 2005, 08:44
door khsw
Na de initiële problemen ben ik ook best tevreden!

Geplaatst: 02 nov 2005, 08:59
door Braincel
Nooit een echte disconnect gehad .Snelheid altijd rond de 300 a 350.
Prijs voor een statisch ip zeker heel laag. FUP van 100gig gemiddeld als
minimum.
Ben dus heel tevreden.
Enige wat negatief is is inderdaad de support en facturatie daar moet wel verandering in komen.
Maar zeker beter als mijn vorige isp.

Geplaatst: 02 nov 2005, 13:50
door Budtske
ook tevreden ;)

Geplaatst: 02 nov 2005, 14:31
door poohbeer
bjansens schreef:Wel als je het beter kan, kom maar eens een dagje overnemen. Ik doe support voor EN realdsl EN cheapass (1st en 2nd line), en die 2 tesamen zijn gewoon teveel van het goede. Met als gevolg dat er op beide een (serieuze) vertraging zit helaas. Hier zou binnenkort verandering in moeten komen wanneer een 2e persoon bijkomt.

Bart,

Is het misschien geen goed idee om eens een paar uurkes tijd te nemen om een documentje op te stellen met alle info die een gebruiker MOET hebben en dan een methode te zoeken waardoor de nieuwe gebruiker die info ook zo spoedig mogelijk krijgt? Scheelt je vast al een hoop eerste lijns support.

Verder moet ik wel zeggen dat 1e en 2 lijnssupport door 1 persoon gewoon onmogelijk is. Tweede lijns moet tijd hebben om iets dieper te gaan in het probleem terwijl eerste lijns zich dit zeker niet kan permiteren want onmiddelijk antwoor dmoet kunnen geven op simpelere dingen.
Dat realdsl dit niet/te laat snapt kan/mag natuurlijk niet de klant z'n probleem worden.. dat snap jij ook.

PS: kan je ons naast je 1st en 2nd line support ook nog beetje public relations spelen en ons op de hoogte houden van onderstaande pericelen. Wat komt er in december precies aan voor b.v. mijn regio (Turnhout)? Is dat een beslissing over upgrades bij Telenet? Zijn dat effectieve aanpassingen bij Telenet? Is dat de start van jullie eigen netwerk? Is dat de uitbreiding van jullie eigen netwerk naar voldoende capaciteit voor alle regio's/voor de probleemregio's?

De groei van RealDSL en het aanbieden van de Fair-use policy zorgt ervoor dat telenet solutions hun infrastructuur op bepaalde punten niet de nodige capaciteit heeft en kan leveren aan RealROOT. Er zijn reeds al onderhandelingen gestart om de capaciteit uit te breiden. Op dit moment is er nog niet tot een oplossing gekomen voor dit probleem.

RealROOT is ook bezig met de uitbouw van een eigen dsl netwerk door Vlaanderen die er moet voor zorgen dat RealROOT een nog betere service en op maat oplossing kan bieden voor klanten en bedrijven, waardoor we volledige controle hebben van alle infrastructuur en zo de beste service kunnen blijven waarborgen.

Geplaatst: 02 nov 2005, 16:04
door ThaMan
Inderdaad, zoals je ziet nog boel vragen van jullie KLANTEN !
En gaat wij het ook effectief merken aan onze snelheid (Turnhout) ? want dan wacht ik met veel plezier, en hoop ik dat je ons niet blij aan het maken bent met een dode mus want daar heeft niemand wat aan..

Geplaatst: 02 nov 2005, 17:37
door bjansens
ThaMan schreef:Inderdaad, zoals je ziet nog boel vragen van jullie KLANTEN !

Uh? Je hebt precies wat teveel gesnipped.

Geplaatst: 02 nov 2005, 18:20
door poohbeer
bjansens schreef:
ThaMan schreef:Inderdaad, zoals je ziet nog boel vragen van jullie KLANTEN !

Uh? Je hebt precies wat teveel gesnipped.


'k denk dat ie't over mijn vragen had. En anders ik wel ;)

Geplaatst: 03 nov 2005, 12:58
door flakey
Wat is dat "snippen"?

:???:

Geplaatst: 03 nov 2005, 14:28
door ThaMan
idd, ik had het over Poohbeer zijn vragen...
En ja, Wat is snippen ? :???:

Geplaatst: 03 nov 2005, 14:55
door Roderik
Ik moet ook zeggen dat het de laatste maand goed gaat! De nieuwe kerel van de support reageerde ook direct op een email (ja een reply op een email van de helpdesk, ik was ook verbaasd) met een oplossing die nog werkte ook. De snelheid is tegenwoordig ook stabiel op 300k/s.

/me is a happy camper :) houden zo!

Geplaatst: 03 nov 2005, 16:52
door cptKangaroo
Roderik schreef:<snip>

/me is a happy camper :) houden zo!


^^^ dat is 'snippen' (deel van een quote weglaten). :-)

Geplaatst: 03 nov 2005, 22:45
door EdMeister
Ik globaal gezien ook tevreden klant... alleen nog altijd redelijk veel disconnects. Heel vervelend midden in een download...

Geplaatst: 04 nov 2005, 00:04
door Ofloo
EdMeister schreef:Ik globaal gezien ook tevreden klant... alleen nog altijd redelijk veel disconnects. Heel vervelend midden in een download...


mij is er gezegd dat het een onstabiele lijn is gewoon direct bellen is nog ni in orde maar.. als ge niks zegt ..

Kosten

Geplaatst: 04 nov 2005, 06:49
door svermassen
Ik vind de instapkosten toch vrij hoog.

Dan kies ik eerder voor EDPNet

Re: Kosten

Geplaatst: 04 nov 2005, 08:35
door netdata
svermassen schreef:Ik vind de instapkosten toch vrij hoog.

Dan kies ik eerder voor EDPNet


het is maar waar je belang aan hecht he.

Ik aan een Fixed IP en die FUP is echt goed meegenomen...

Dus dan valt de prijs mee, zeker als je vergelijkt met Telenet e.d.

Re: Kosten

Geplaatst: 04 nov 2005, 09:48
door bjansens
svermassen schreef:Ik vind de instapkosten toch vrij hoog.

Dan kies ik eerder voor EDPNet

Wij maken hoegenaamd geen rotte euro (frank? :P) winst op die instapkosten. Dit is puur wat ons wordt doorgerekend.

Re: Kosten

Geplaatst: 04 nov 2005, 10:02
door netdata
bjansens schreef:
svermassen schreef:Ik vind de instapkosten toch vrij hoog.

Dan kies ik eerder voor EDPNet

Wij maken hoegenaamd geen rotte euro (frank? :P) winst op die instapkosten. Dit is puur wat ons wordt doorgerekend.


Ter info dan?

Hoe komt bij een overschakeling naar een andere provider buiten skynet (Bgc)
Dat daar een drastisch lage instapkost gevraagt word.

Is dit dan dat die provider dit op zich neemt?

Geplaatst: 04 nov 2005, 15:02
door poohbeer
btw, nu antwoord je nog niet op mijn opmerkingen/vragen bart.. 'k hoef me toch niet ongerust te maken he?

Re: Kosten

Geplaatst: 04 nov 2005, 18:32
door KK
bjansens schreef:Wij maken hoegenaamd geen rotte euro (frank? :P) winst op die instapkosten. Dit is puur wat ons wordt doorgerekend.

Je gelooft dat toch zelf niet? Hoe komt het dan dat RealDSL zowat de enige provider is die nog instapkosten aanrekent?

Re: Kosten

Geplaatst: 04 nov 2005, 19:06
door ubremoved_983
KK schreef:Je gelooft dat toch zelf niet? Hoe komt het dan dat RealDSL zowat de enige provider is die nog instapkosten aanrekent?


Aangezien ik als ex werknemer bij RealDSL je wel kan zeggen hoe de vork in de steel kan ik Bart hierin bij treden ! RealDSL moet daadwerkelijk die aansluitkost betalen aan Telenet Solutions voor het opleveren van een lijn naar de klant toe ! Wat jij vergeet is dat RealDSL niet rechstreeks op BROBAII zit zoals een scarlet ofzo, maar dat Telenet Solutions er nog tussen zit !

Re: Kosten

Geplaatst: 04 nov 2005, 20:51
door KK
ditCh schreef:Aangezien ik als ex werknemer bij RealDSL je wel kan zeggen hoe de vork in de steel kan ik Bart hierin bij treden ! RealDSL moet daadwerkelijk die aansluitkost betalen aan Telenet Solutions voor het opleveren van een lijn naar de klant toe ! Wat jij vergeet is dat RealDSL niet rechstreeks op BROBAII zit zoals een scarlet ofzo, maar dat Telenet Solutions er nog tussen zit !

En een andere quote (uit de 'Capping' thread):
bjansens schreef:5) In de loop van December schakelen wij over van Telenet Solutions als upstream provider naar ons eigen netwerk. Dit kunnen wij dan, waar nodig, upgraden zonder de kosten die Telenet ons nu aanrekent.

Dus als ik dit goed gezien heb is er na december geen reden meer om die instapkost aan te rekenen? :twisted:

Re: Kosten

Geplaatst: 04 nov 2005, 23:12
door ubremoved_539
KK schreef:
bjansens schreef:5) In de loop van December schakelen wij over van Telenet Solutions als upstream provider naar ons eigen netwerk. Dit kunnen wij dan, waar nodig, upgraden zonder de kosten die Telenet ons nu aanrekent.

Dus als ik dit goed gezien heb is er na december geen reden meer om die instapkost aan te rekenen? :twisted:


Nogmaals... RealDSL/RealRoot heeft GEEN eigen netwerk ! Dit is in een andere thread al vermeld, en het enige wat er van RealDSL komt is wat zever en rond de pot gedraai.

Geplaatst: 04 nov 2005, 23:22
door Ofloo
en daar gaat den topic lol

Re: Kosten

Geplaatst: 05 nov 2005, 13:59
door ubremoved_983
r2504 schreef:Nogmaals... RealDSL/RealRoot heeft GEEN eigen netwerk ! Dit is in een andere thread al vermeld, en het enige wat er van RealDSL komt is wat zever en rond de pot gedraai.


Allé alweer een keinuttige post van uw hand ! GO YOU !