Kan ik gebruik makend van een usb-stick consoleclient draaien vanop eender welke pc? Heb nl op werk telkens een pc ter beschikking, maar is niet altijd dezelfde, dus kan ik 40u/week werken aan een WU zonder altijd op dezelfde pc te moeten aanloggen door bv usb-stick?
Zo ja hoe, want als ik dit probeer door gewoon folder over te brengen naar andere pc ik iets krijg van UserIDnot found of zoiets, en dan gaat client andere ID halen en delete alle vorige werk.
USB stick
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
- Bedankt: 780 keer
Inderdaad, maar dat kan hoor.
Exporteer gewoon op je eerste pc deze registersleutel:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\PandeGroup\Folding@Home
en voer die regkey uit op elke nieuwe pc waar je aan zit (da's eenmalig per pc) vóór het opstarten van de client.
Exporteer gewoon op je eerste pc deze registersleutel:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\PandeGroup\Folding@Home
en voer die regkey uit op elke nieuwe pc waar je aan zit (da's eenmalig per pc) vóór het opstarten van de client.
- meon
- Administrator
Schrijf het dan weg naar de CURRENT_USER-hive?CueBoy schreef:En als je geen administrator bent op de machine ?
Ik heb er nog niet mee geëxperimenteerd, maar ik denk wel dat dat wél kan ...
Hij heeft die UserID toch de eerste maal ergens moeten kunnen wegschrijven eh

-
- Plus Member
Allereerste maal heb ik inderdaad gewoon folder op c: gezet, dan via uitvoeren>cmd>cd fold>fah502-console.exe -local -config
Zet die ook iets in registry?
En moet ik steeds opstarten met -local om te zorgen dat alles naar daar wordt geschreven? En kan ik dit rechtstreeks vanuit de usb of dien ik steeds gehele folder naar harde schijf over te zetten?
In ieder geval bedankt voor alle hulp, kan ik iets meer puntjes sprokkelen, sta nog ver achter
Zet die ook iets in registry?
En moet ik steeds opstarten met -local om te zorgen dat alles naar daar wordt geschreven? En kan ik dit rechtstreeks vanuit de usb of dien ik steeds gehele folder naar harde schijf over te zetten?
In ieder geval bedankt voor alle hulp, kan ik iets meer puntjes sprokkelen, sta nog ver achter

- meon
- Administrator
dankzij die -local (telkens opnieuw) hoef je de hele map niet naar de harde schijf te kopieren.
Ja, die zet dus iets in de registry de eerste keer dat je -config gebruikt
Ja, die zet dus iets in de registry de eerste keer dat je -config gebruikt
-
- Plus Member
Thx Meon, heb binnen een uurtje de late shift, zal dat eens proberen.
Vorige pogingen eindigde altijd op het deleten van (on)afgewerkte wu.
Vorige pogingen eindigde altijd op het deleten van (on)afgewerkte wu.