Scarlet webruimte

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
mobman
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 okt 2005, 17:55

Hey,

Ik zit met een vervelende probleem;

nu reeds 2 maanden kan zelf al langer zijn kan 'k niet meer inloggen op mijn tiscali, of scarlet webruimte

Ik vraag mij af waar het probleem zit want ik kan met mijn tiscali username inloggen op "mijn scarlet"...

maar bij het inloggen via ftp programma krijg 'k steeds dat 'k een foutief paswoord gebruik...

Nu, kan je dit paswoord veranderen in "mijn scarlet" dit heb 'k dus geprobeerd maar krijg nog steeds deze foutmelding :(

iemand die mij hierbij kan helpen

mvg,

mobman
Gebruikersavatar
PowerSoft
Premium Member
Premium Member
Berichten: 589
Lid geworden op: 30 maa 2004, 20:33
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

mobman schreef:Hey,

Ik zit met een vervelende probleem;

nu reeds 2 maanden kan zelf al langer zijn kan 'k niet meer inloggen op mijn tiscali, of scarlet webruimte

Ik vraag mij af waar het probleem zit want ik kan met mijn tiscali username inloggen op "mijn scarlet"...

maar bij het inloggen via ftp programma krijg 'k steeds dat 'k een foutief paswoord gebruik...

Nu, kan je dit paswoord veranderen in "mijn scarlet" dit heb 'k dus geprobeerd maar krijg nog steeds deze foutmelding :(

iemand die mij hierbij kan helpen

mvg,

mobman


niet direct een oplossing voor je probleem maar ik heb dit probleem ook :)
Al voor gemaild, en drie maand later mailtje terug om te zeggen dat mijn webruimte geactiveerd werd :s Nog steeds zelfde probleem dus :)
mobman
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 okt 2005, 17:55

mja, zelfde situatie

kreeg dus geen antwoorden op mijn mails of telefonische berichten,...

ze hebben wel van de gelegenheid gebruik gemaakt om alles van men webspace te bonjouren

klootzakjes :p
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”