Pagina 1 van 1

Telenet Mafiapraktijken

Geplaatst: 21 okt 2005, 18:56
door 50cent
Ik heb onlangs mijn abonnement opgezegd bij Telenet, dit via aangetekend schrijven om een abonnement bij Edpnet te nemen. Ik heb de hele procedure gevolgd en kon dus wel degelijk niet meer op internet op de datum dat het schriftelijk overeengekomen was mijn telenetabonnement als opgezegd te beschouwen.

Nu krijg ik vandaag een factuur voor de maanden october en november te betalen inclusief 7 euro herinneringskosten en de extra volumeblokken.

Ik vind dit schandalig terwijl ze note bene de waarborg voor de modem ook moeten terug betalen.

Het is nu niet omdat ze op de beurs zwaar ten onder zijn gegaan dat ze ex klanten moeten laten blijven betalen.

Zijn er nog mensen die dit hebben meegemaakt?

Geplaatst: 21 okt 2005, 18:59
door CiBi
gelukkig niet maar ja ik ben ook geen ex-klant

Geplaatst: 21 okt 2005, 22:12
door dopke
Ik voel ook van die prolemen aankomen , ze antwoorden maar niet op aangetekend schrijven :? . op 15 januari is m'n contract afgelopen en ben k weg , zonder blijven te betalen :wink: .

Geplaatst: 22 okt 2005, 20:22
door brooklyn
Bel eens naar test aankoop, meer en meer mensen hebben klachten over dit probleem

Re: Telenet Mafiapraktijken

Geplaatst: 23 okt 2005, 12:23
door ubremoved_539
50cent schreef:Nu krijg ik vandaag een factuur voor de maanden october en november te betalen inclusief 7 euro herinneringskosten en de extra volumeblokken.


November ? Heb je dan je contract vroegtijdig stopgezet ?

Nu dat verklaard nog steeds die 7 euro niet... tenzij je je factuur van oktober te laat hebt betaald (en die volumeblokken heb je gebruikt in oktober ?)

Re: Telenet Mafiapraktijken

Geplaatst: 23 okt 2005, 22:12
door 50cent
r2504 schreef:
50cent schreef:Nu krijg ik vandaag een factuur voor de maanden october en november te betalen inclusief 7 euro herinneringskosten en de extra volumeblokken.


November ? Heb je dan je contract vroegtijdig stopgezet ?

Nu dat verklaard nog steeds die 7 euro niet... tenzij je je factuur van oktober te laat hebt betaald (en die volumeblokken heb je gebruikt in oktober ?)


ik heb mijn abonnement afgesloten op 30 september, dit via aangetekend schrijven dus dat lijkt me niet het probleem te zijn.

Ik ga morgen wel eens bellen naar de klantendienst en indien dit niet lukt via de ombudsman.