Ik heb onlangs mijn abonnement opgezegd bij Telenet, dit via aangetekend schrijven om een abonnement bij Edpnet te nemen. Ik heb de hele procedure gevolgd en kon dus wel degelijk niet meer op internet op de datum dat het schriftelijk overeengekomen was mijn telenetabonnement als opgezegd te beschouwen.
Nu krijg ik vandaag een factuur voor de maanden october en november te betalen inclusief 7 euro herinneringskosten en de extra volumeblokken.
Ik vind dit schandalig terwijl ze note bene de waarborg voor de modem ook moeten terug betalen.
Het is nu niet omdat ze op de beurs zwaar ten onder zijn gegaan dat ze ex klanten moeten laten blijven betalen.
Zijn er nog mensen die dit hebben meegemaakt?
Telenet Mafiapraktijken
- CiBi
- Premium Member
- Berichten: 524
- Lid geworden op: 14 jan 2005, 19:46
- Locatie: rollegem
- Bedankt: 1 keer
gelukkig niet maar ja ik ben ook geen ex-klant
STARBUCKS : CPU : Intel i5-540M (2x2.53Ghz) , RAM : 4GB , HD : 500GB , GRAKA : GeForce GT 330M + onboard Intel HD Graphics , OS : X.6 Snow Leopard 64bit , SCREEN : 17" 1920x1200 LED-backlit widescreen [laptop]
- brooklyn
- Elite Poster
- Berichten: 1252
- Lid geworden op: 15 jun 2004, 20:25
- Locatie: West-Vlaanderen aan de kust
Bel eens naar test aankoop, meer en meer mensen hebben klachten over dit probleem
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
50cent schreef:Nu krijg ik vandaag een factuur voor de maanden october en november te betalen inclusief 7 euro herinneringskosten en de extra volumeblokken.
November ? Heb je dan je contract vroegtijdig stopgezet ?
Nu dat verklaard nog steeds die 7 euro niet... tenzij je je factuur van oktober te laat hebt betaald (en die volumeblokken heb je gebruikt in oktober ?)
r2504 schreef:50cent schreef:Nu krijg ik vandaag een factuur voor de maanden october en november te betalen inclusief 7 euro herinneringskosten en de extra volumeblokken.
November ? Heb je dan je contract vroegtijdig stopgezet ?
Nu dat verklaard nog steeds die 7 euro niet... tenzij je je factuur van oktober te laat hebt betaald (en die volumeblokken heb je gebruikt in oktober ?)
ik heb mijn abonnement afgesloten op 30 september, dit via aangetekend schrijven dus dat lijkt me niet het probleem te zijn.
Ik ga morgen wel eens bellen naar de klantendienst en indien dit niet lukt via de ombudsman.