Telenet Mafiapraktijken

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
50cent
Starter Plus
Starter Plus

Ik heb onlangs mijn abonnement opgezegd bij Telenet, dit via aangetekend schrijven om een abonnement bij Edpnet te nemen. Ik heb de hele procedure gevolgd en kon dus wel degelijk niet meer op internet op de datum dat het schriftelijk overeengekomen was mijn telenetabonnement als opgezegd te beschouwen.

Nu krijg ik vandaag een factuur voor de maanden october en november te betalen inclusief 7 euro herinneringskosten en de extra volumeblokken.

Ik vind dit schandalig terwijl ze note bene de waarborg voor de modem ook moeten terug betalen.

Het is nu niet omdat ze op de beurs zwaar ten onder zijn gegaan dat ze ex klanten moeten laten blijven betalen.

Zijn er nog mensen die dit hebben meegemaakt?
Laatst gewijzigd door 50cent 21 okt 2005, 19:00, in totaal 1 gewijzigd.
CiBi
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 1 keer

gelukkig niet maar ja ik ben ook geen ex-klant

STARBUCKS  : CPU : Intel i5-540M (2x2.53Ghz) , RAM : 4GB , HD : 500GB , GRAKA : GeForce GT 330M + onboard Intel HD Graphics , OS : X.6 Snow Leopard 64bit , SCREEN : 17" 1920x1200 LED-backlit widescreen [laptop]
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Ik voel ook van die prolemen aankomen , ze antwoorden maar niet op aangetekend schrijven :? . op 15 januari is m'n contract afgelopen en ben k weg , zonder blijven te betalen :wink: .
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster

Bel eens naar test aankoop, meer en meer mensen hebben klachten over dit probleem
Afbeelding
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

50cent schreef:Nu krijg ik vandaag een factuur voor de maanden october en november te betalen inclusief 7 euro herinneringskosten en de extra volumeblokken.

November ? Heb je dan je contract vroegtijdig stopgezet ?

Nu dat verklaard nog steeds die 7 euro niet... tenzij je je factuur van oktober te laat hebt betaald (en die volumeblokken heb je gebruikt in oktober ?)
50cent
Starter Plus
Starter Plus

r2504 schreef:
50cent schreef:Nu krijg ik vandaag een factuur voor de maanden october en november te betalen inclusief 7 euro herinneringskosten en de extra volumeblokken.

November ? Heb je dan je contract vroegtijdig stopgezet ?

Nu dat verklaard nog steeds die 7 euro niet... tenzij je je factuur van oktober te laat hebt betaald (en die volumeblokken heb je gebruikt in oktober ?)

ik heb mijn abonnement afgesloten op 30 september, dit via aangetekend schrijven dus dat lijkt me niet het probleem te zijn.

Ik ga morgen wel eens bellen naar de klantendienst en indien dit niet lukt via de ombudsman.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”