Pagina 1 van 2

Eindelijk een factuur

Geplaatst: 18 okt 2005, 20:54
door netdata
Het klinkt mss verschikkelijk dom maar ik ben eindelijk blij dat ik eens een factuur zie van RealDSL :lol:

Na enkele maanden is het dus zover, ik heb per mail de factuur aangekregen.

Nu is RealDSL in mijn ogen 100% goed bezig :roll:

Re: Eindelijk een factuur

Geplaatst: 18 okt 2005, 20:57
door poohbeer
prodata schreef:Het klinkt mss verschikkelijk dom maar ik ben eindelijk blij dat ik eens een factuur zie van RealDSL :lol:

Na enkele maanden is het dus zover, ik heb per mail de factuur aangekregen.

Nu is RealDSL in mijn ogen 100% goed bezig :roll:


Mijn bril effe lenen?

http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 210 kbit/s or 26 kbyte/s
- Upload speed : 407 kbit/s or 51 kbyte/s
Tue Oct 18 2005 at 20:52:43 UTC+0200


Trouwens nog geen factuur gekregen ook niet, en met de service die ik tot op heden heb mogen ontvangen zou'k ook graag zien dat ze zulke dingen in stukjes scheuren. :x

Re: Eindelijk een factuur

Geplaatst: 18 okt 2005, 21:07
door netdata
poohbeer schreef:
prodata schreef:Het klinkt mss verschikkelijk dom maar ik ben eindelijk blij dat ik eens een factuur zie van RealDSL :lol:

Na enkele maanden is het dus zover, ik heb per mail de factuur aangekregen.

Nu is RealDSL in mijn ogen 100% goed bezig :roll:


Mijn bril effe lenen?

http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 210 kbit/s or 26 kbyte/s
- Upload speed : 407 kbit/s or 51 kbyte/s
Tue Oct 18 2005 at 20:52:43 UTC+0200


Trouwens nog geen factuur gekregen ook niet, en met de service die ik tot op heden heb mogen ontvangen zou'k ook graag zien dat ze zulke dingen in stukjes scheuren. :x


kgeef je 1 raad, bel iedere dag, die snelheden die jij vernoemt heb ik totaal niet.

Ik zit meestal rond de 2Mbit download en de 450kbit upstream

Dus de 'normale' snelheden

ik leech gemiddeld per maand een 90 GB

ik kan mezelf dus een gelukkige klant noemen.

Blijf gewoon zagen ! Echt za! deed ik ook voor bepaalde zaken
iedere dag bellen
zeggen dat het niet kan
dat je een oplossing verwacht van een ISP

Geplaatst: 18 okt 2005, 21:28
door bke
Je bent een van de weinige mensen die blij is om facturen te ontvangen :P

Geplaatst: 18 okt 2005, 21:31
door netdata
bke schreef:Je bent een van de weinige mensen die blij is om facturen te ontvangen :P


Ja idd das mss raar e, maar ik vertel je het volgende:

Het vervalrecht van betaling is 12 maanden.

Maar als realDSL bijvb na 11 maanden afkomt van betaal die 12 maanden maar in een keer dan is het een net iets te dure factuur voor mij !

Plus ik ben een persoon als die content is over dingen wil die ervoor betalen (behalve voor Microsoft :wink: )

Geplaatst: 18 okt 2005, 22:01
door Tracer07
op welk adres heb je die factuur gehad? je opgegeven adres bij de bestelling ofzo?

//btw nog nieuws iemand over de @realdsl.be mail enzo?

Geplaatst: 18 okt 2005, 22:17
door CueBoy
prodata schreef:Maar als realDSL bijvb na 11 maanden afkomt van betaal die 12 maanden maar in een keer dan is het een net iets te dure factuur voor mij !


Vooruitziendheid kan hiervoor wel een oplossing zijn natuurlijk :wink:

Geplaatst: 18 okt 2005, 23:02
door netdata
Eerste maal gebeld en de papieren facturen zouden disdag vorige week verstuurd zijn.
We zijn vandaag een week later en ik had nog steeds niet.
Ik heb een kwade telefoon gedaan en geist de factuuren te willen ontvangen en heb ze dan per mail gekregen op het opgegeven e-mail.

Vooruitziend is zeker een oplossing.
Maar ik ben liever zelf toch ook in orde...

Geplaatst: 18 okt 2005, 23:53
door Robbe
prodata schreef:
bke schreef:Je bent een van de weinige mensen die blij is om facturen te ontvangen :P


Ja idd das mss raar e, maar ik vertel je het volgende:

Het vervalrecht van betaling is 12 maanden.

Maar als realDSL bijvb na 11 maanden afkomt van betaal die 12 maanden maar in een keer dan is het een net iets te dure factuur voor mij !

Plus ik ben een persoon als die content is over dingen wil die ervoor betalen (behalve voor Microsoft :wink: )


'k wist ni dage na 12 maanden, het vervalrecht kon aanhalen :eek:
had'k da geweten, dan hadden ze bij tiscali indertijd grote oge getroken, 'k heb pas tegen de overname een factuur van hen ontvangen, en alsge al die jaren op telt was da wel een beke :|

mor goe dak da braaf appart had gehouden :P
In da opzicht kan ik Prodata hééél goe volge ze 8)

Mor een factuur van RealDSL hem'k hier ook nog ni gezien, 'k zal ook maar beginne zage dan :wink:

Geplaatst: 19 okt 2005, 03:09
door Ofloo
tja .. maar als ze beweren dat ze toch verstuurd is trek je toch aan het kortste eind ze .. wat ze ook doen ik heb wel 10 keer gevraagd om een factuur heb ze dan uiteindelijk ook ontvangen.. heb domiciel maar die gebruiken ze dus niet... maar ze beweerden wel dat ze iets verstuurd hadden..

'k zou er toch met uitkijken.. ik heb ergens gelezen als ik het mij goed herinner toen ik het contract afsloot dat ze geld aan rekenen bij laattijdige betalingen.. weet niet of ze veronderstellen dat je zelf geld gaat storten .. of zelf initiatief neemt .. maar eens je een maand niet betaald eender hoe ben je in princiepe laat tijdig of zie ik dat verkeerd.. ook als ze geen factuur sturen.. denk dat wanneer het voor een rechtbank komt je toch aan het kortste eind trekt op dit gebied.. denk niet dat er een rechter is die geloofd dat een provider gewoon geen rekening stuurt

Geplaatst: 19 okt 2005, 08:35
door netdata
Ofloo schreef:tja .. maar als ze beweren dat ze toch verstuurd is trek je toch aan het kortste eind ze .. wat ze ook doen ik heb wel 10 keer gevraagd om een factuur heb ze dan uiteindelijk ook ontvangen.. heb domiciel maar die gebruiken ze dus niet... maar ze beweerden wel dat ze iets verstuurd hadden..

'k zou er toch met uitkijken.. ik heb ergens gelezen als ik het mij goed herinner toen ik het contract afsloot dat ze geld aan rekenen bij laattijdige betalingen.. weet niet of ze veronderstellen dat je zelf geld gaat storten .. of zelf initiatief neemt .. maar eens je een maand niet betaald eender hoe ben je in princiepe laat tijdig of zie ik dat verkeerd.. ook als ze geen factuur sturen.. denk dat wanneer het voor een rechtbank komt je toch aan het kortste eind trekt op dit gebied.. denk niet dat er een rechter is die geloofd dat een provider gewoon geen rekening stuurt


Mag ik je er wel op wijzen dat de bewijslast van 'niet ontvangen factuur' bij de tegenpartij ligt.
Zij dienen op hun beurt ook weer te bewijzen dat je niet betaald hebt.

Dit is dan ook de reden dat een aanmaning (meestal de 2de of de 3de) aangetekend verstuurd worden !

Nuja dat is wat te technisch recht voor me wat daar precies kan en niet kan, alleen weet ik het bovenstaande heel erg zeker!

Geplaatst: 19 okt 2005, 08:59
door khsw
Ofloo schreef:tja .. maar als ze beweren dat ze toch verstuurd is trek je toch aan het kortste eind ze .. wat ze ook doen ik heb wel 10 keer gevraagd om een factuur heb ze dan uiteindelijk ook ontvangen.. heb domiciel maar die gebruiken ze dus niet... maar ze beweerden wel dat ze iets verstuurd hadden..

'k zou er toch met uitkijken.. ik heb ergens gelezen als ik het mij goed herinner toen ik het contract afsloot dat ze geld aan rekenen bij laattijdige betalingen.. weet niet of ze veronderstellen dat je zelf geld gaat storten .. of zelf initiatief neemt .. maar eens je een maand niet betaald eender hoe ben je in princiepe laat tijdig of zie ik dat verkeerd.. ook als ze geen factuur sturen.. denk dat wanneer het voor een rechtbank komt je toch aan het kortste eind trekt op dit gebied.. denk niet dat er een rechter is die geloofd dat een provider gewoon geen rekening stuurt


Als ze verstuurd is moeten ze maar een herinnering sturen... Bij de Belgische post durven er al eens zaken verdwijnen.
Stel je voor dat ik voor elk bedrijf waar ik op één of andere manier een contract mee heb, zelf moet gaan bedelen om facturen :? . Als ze een factuur sturen, controleer ik die en wordt die betaalt. Sturen ze geen factuur, zoveel te beter voor mij. Ze moeten zelf maar hun boekhouding verzorgen...
Volgens mij moeten ze in de rechtbank nog altijd kunnen bewijzen dat ze die factuur hebben verstuurd, en zolang ze dat niet aangetekend hebben gedaan staan ze nergens.



Héél leuk om te lezen is ook puntje 13 in deze Gids voor Internetgebruikers
Lees hierrond ook artikel 32 van de Wet betreffende de handelspraktijken en de voorlichting en bescherming van de consument maar eens door, het is niet omdat het in hun contract staat dat je hebt onderschreven, dat het ook rechtsgeldig is...

Geplaatst: 19 okt 2005, 09:28
door bke
Inderdaad prodata, ik zou ook niet graag een factuur van een jaar betalen :lol:

Geplaatst: 19 okt 2005, 12:22
door BMaster
prodata schreef:Eerste maal gebeld en de papieren facturen zouden disdag vorige week verstuurd zijn.


Dan lijkt het alsof de post alle utigaande post van realdsl opzettelijk achterhoudt. Hier nog steeds geen factuur gezien (tenzij ze vandaag in de bus zit). De eerste en enige factuur die ik ooit gekregen heb was voor de maand mei, terwijl ik pas sync had op 12 mei, en er nadien nog enkele technische problemen waren. Die maand heb ik dan niet moeten betalen (waarvoor dank). Sindsdien niets meer. Dat zijn dus nu al 5 maanden. Ik vind het niet kunnen.

Geplaatst: 19 okt 2005, 23:56
door Ofloo
dat zeggen ze altijd dat ze het verstuurd hebben en om den duur proberen ze het zo uit te draaien dat de fout bij u ligt lol

Geplaatst: 20 okt 2005, 07:58
door netdata
Ofloo schreef:dat zeggen ze altijd dat ze het verstuurd hebben en om den duur proberen ze het zo uit te draaien dat de fout bij u ligt lol


Ja hoor idd

1 van mijn facturen die ik dan gekregen heb is niet ok naar mijn mening.
Ik geen tot 2 maal een reply terug op die mail (geen error gekregen van mijn of hun mailserver)

ik bel hen daarover en ze zeggen doodleuk, ah niet gezien die mail.
Kan u het mss aangetekend verzenden zo gaat het niet verloren.
Service he...

Geplaatst: 20 okt 2005, 09:39
door BMaster
Het gebeurt precies wel meer dat sommige mails over het hoofd gezien worden. Of erger nog: het gebeurde bij mij al regelmatig dat een deel van een mail wel bekeken werd, maar dat een ander deel gewoonweg genegeerd werd.

Geplaatst: 20 okt 2005, 11:02
door poohbeer
prodata schreef:
ik bel hen daarover en ze zeggen doodleuk, ah niet gezien die mail.
Kan u het mss aangetekend verzenden zo gaat het niet verloren.
Service he...


:eek: écht?!

Geplaatst: 21 okt 2005, 10:15
door Perkele
Ik heb zojuist ook de facturen ontvangen voor 5 maanden, de eerste maand rekenen ze volledig aan terwijl ik pas halverwege de maand ben aangesloten, in totaal gaat het over 356 euro, van gespreide betaling is er geen sprake.

Ze hebben GVD wel lef om de volle pot aan te rekenen, terwijl ze al maanden weten dat er problemen zijn op het netwerk en ze die niet kunnen/willen oplossen. Moet ik dan de ombudsdienst aanspreken voordat ze bij RealDSL wakker worden? Of hebben ze liever dat ik lezersbrieven stuur om eventuele toekomstige klanten in te lichten over de wanprestaties van RDSL?

Bij Versatel had ik een grotere snelheid gehaald en was ik maar 175 euro kwijt geweest, minder dan de helft dan bij RealDSL dus. Mocht ik nog kunnen kiezen, ik zou niet twijfelen.

Geplaatst: 21 okt 2005, 10:57
door meon
Uit de algemene voorwaarden haal ik:
Artikel 7 : Kosten en betalingen.

7.1. Tijdens de duur van het Abonnement gebeurt de betaling maandelijks.

en
Bovendien brengt een laattijdige betaling van rechtswege en zonder voorafgaande ingebrekestelling een bijkomende schadevergoeding mee, conventioneel en onverminderd vastgesteld op 12% van het verschuldigde bedrag met een minimum van 75 EUR.

Stel u voor dat dit zou worden toegepast op die maanden die jullie nog niet betaald hebben :eek:

Geplaatst: 21 okt 2005, 11:06
door khsw
meon schreef:Uit de algemene voorwaarden haal ik:

Bovendien brengt een laattijdige betaling van rechtswege en zonder voorafgaande ingebrekestelling een bijkomende schadevergoeding mee, conventioneel en onverminderd vastgesteld op 12% van het verschuldigde bedrag met een minimum van 75 EUR.

Stel u voor dat dit zou worden toegepast op die maanden die jullie nog niet betaald hebben :eek:


Als zij geen facturen sturen, zijn zij zelf nalatig geweest. Het zou straf zijn dat je als particulier hiervoor moet opdraaien... Bovendien hebben ze ook de moeite niet gedaan om de domiciliëring in orde te brengen.

Geplaatst: 21 okt 2005, 12:17
door Lukse
meon schreef:Stel u voor dat dit zou worden toegepast op die maanden die jullie nog niet betaald hebben :eek:

Zou gij betalen as ge geen facturen krijgt?

Ik heb trouwens ook vandaag de facturen gekregen.
Ik ben de voorlaatste week van mei aangesloten, maar die maand hoef ik niet te betalen. Ze hadden mij een maand gratis beloofd, omdat ze mijn aanvraag misplaatst hadden :roll:

Geplaatst: 21 okt 2005, 12:58
door fr3d0
ik heb ook vandaag mijn factuur gekregen, ik mag mooi ff 445 euro leggen , best dat ik het voorzien had maar toch een grote kost op 'het einde van de maand'.

Ik ben nu al blij dat ik tenminste kan betalen en dat ik niet moet blijven wachten.

Geplaatst: 21 okt 2005, 14:30
door Robbe
Mhja, dan krijg ik is een factuur, en als er dan kemels instaan dan krijgt ge zo'n antwoord :

Code: Selecteer alles

  Mail Delivery Subsystem  <[email protected]> aan mij 
  Meer opties   14:26 (0 minuten geleden)

This is an automatically generated Delivery Status Notification

Delivery to the following recipient failed permanently:

    [email protected]

Technical details of permanent failure:
PERM_FAILURE: SMTP Error (state 9): 550 <[email protected]>: Recipient address rejected: User unknown in virtual mailbox table


& over de telefoon zijn ze tijdelijk onbeschikbaar :?
'k zal maar vergeten dat tijd relatief is zeker :roll:

Geplaatst: 21 okt 2005, 18:25
door Koyan
Robbe schreef:Mhja, dan krijg ik is een factuur, en als er dan kemels instaan dan krijgt ge zo'n antwoord :


Ook een verkeerd abonnement aangerekend gekregen? Ik heb in een ver verleden BasicDSL besteld, en nu zou ik voor GeekDSL moeten betalen...

De facturen zijn overigens vandaag, de 21ste, aangekomen, terwijl ze gedateerd zijn op de 7de. En ik heb 7 dagen om te betalen...

Mail is verstuurd, maar zal maandag toch maar eens bellen zeker.

Geplaatst: 21 okt 2005, 21:53
door cyberbug
ik heb ook men factuur angekregen

op 30 audustus had ik gebeld wanneer men connectie in orde ging zijn, dit zou de 31e zijn. de 31e teruggebeld men login gegevens gekregen en ik kon op het net de 31e.

men facturen beginnen gelukkig de 1ste sept :)

weet er iemand trowens hoe het me die domicilering zit ?
ik had hier bij men inscrhijving 1 voor aangemaakt via webbanking, maar nu heb ik hier terug 1 of ander apapier voor een domicilering bij en facturen zitten.

Geplaatst: 21 okt 2005, 22:35
door Robbe
Koyan schreef:
Robbe schreef:Mhja, dan krijg ik is een factuur, en als er dan kemels instaan dan krijgt ge zo'n antwoord :


Ook een verkeerd abonnement aangerekend gekregen? Ik heb in een ver verleden BasicDSL besteld, en nu zou ik voor GeekDSL moeten betalen...

De facturen zijn overigens vandaag, de 21ste, aangekomen, terwijl ze gedateerd zijn op de 7de. En ik heb 7 dagen om te betalen...

Mail is verstuurd, maar zal maandag toch maar eens bellen zeker.


Erhm nee, 't is eigelijk iets erger vin'k, ze sturen mij facturen voor iets waarvan ze mij hadden gezegd dat ik het ni moest betalen.

& verassing die hele periode da'k op mijn WERKENDE aansluiting heb gewacht ... & die ver een maand en half geduurd heeft ... hebben ze mij kosten aangerekend

'k Ga er wel vanuit da het gewoon een flater in de administratie is, ... maar leuk is anders. Bel maandag dus ook wel nog is, ... vrijdag was het van ... we zijn er ni, bel later nog is terug :?

cyberbug schreef:weet er iemand trowens hoe het me die domicilering zit ?
ik had hier bij men inscrhijving 1 voor aangemaakt via webbanking, maar nu heb ik hier terug 1 of ander papier voor een domicilering bij en facturen zitten.


Wel volges hetgeen dat'k in vorige threads gelezen heb, is dat omdat er bij sommige banken, bij inactiviteit van bepaalde duur op een domiciliering, die wordt verbroken. :-)

Geplaatst: 23 okt 2005, 13:16
door cL
Is dat bij iedereen zo dat je de eerste maand volledig moet betalen, ook al ben je maar aangesloten halverwege de maand?

Geplaatst: 23 okt 2005, 14:26
door poohbeer
cL schreef:Is dat bij iedereen zo dat je de eerste maand volledig moet betalen, ook al ben je maar aangesloten halverwege de maand?


yep, ik heb pas 21/6 (na er zelf achter te moeten lopen) mijn inloggegevens gekregen, toch heb'k een factuur voor gans die maand.

Geplaatst: 23 okt 2005, 22:29
door netdata
poohbeer schreef:
cL schreef:Is dat bij iedereen zo dat je de eerste maand volledig moet betalen, ook al ben je maar aangesloten halverwege de maand?


yep, ik heb pas 21/6 (na er zelf achter te moeten lopen) mijn inloggegevens gekregen, toch heb'k een factuur voor gans die maand.


Ik heb slechts de activatie kost betaald

en aangetekend gestuurd waarom...

Geplaatst: 24 okt 2005, 20:37
door nickxbe
prodata schreef:
poohbeer schreef:
cL schreef:Is dat bij iedereen zo dat je de eerste maand volledig moet betalen, ook al ben je maar aangesloten halverwege de maand?


yep, ik heb pas 21/6 (na er zelf achter te moeten lopen) mijn inloggegevens gekregen, toch heb'k een factuur voor gans die maand.


Ik heb slechts de activatie kost betaald

en aangetekend gestuurd waarom...


Wat heb je geschreven, PM mij anders even. ik wil deze ook betalen maar de 2 maanden internet die ik niet heb gehad vindt ik niet kunnen. Logisch dat ze een rek. sturen maar niet logisch om te betalen. Ben meer offline dan online geweeest in de maand September.

Geplaatst: 24 okt 2005, 20:41
door Robbe
prodata schreef:
poohbeer schreef:
cL schreef:Is dat bij iedereen zo dat je de eerste maand volledig moet betalen, ook al ben je maar aangesloten halverwege de maand?


yep, ik heb pas 21/6 (na er zelf achter te moeten lopen) mijn inloggegevens gekregen, toch heb'k een factuur voor gans die maand.


Ik heb slechts de activatie kost betaald

en aangetekend gestuurd waarom...


Klinkt idd, als het beste dage kunt doen, want hen via den telefoon bereiken is ook ni alles als ge geen zin hebt om aan uwe telefoon te blijven kamperen & ze nu op mails antwoorden :P

Het is in elk geval beter dan te wachten dat ze zelf uit hun kot komen :twisted:

Geplaatst: 26 okt 2005, 01:26
door nengast
Ik stel voor dat we allen een aangetekende ingebrekestelling naar RealDSL sturen, misschien dat ze dan wakker worden?

En een domiciliëring geven aan zo'n incompetent bedrijf is financiële zelfmoord, het vertrouwen in hen is hier volledig weg.

Geplaatst: 28 okt 2005, 10:55
door Braincel
Enfin ze schieten wakker,wacht al sinds juli op een factuur en heb nog niks gezien.
Wat betreft verbinding heb ik niet te klagen constant downstream van 300k a 350k.
Wat betreft support krijgen ze een dikke 0/10,heb al 8 maal een email verstuurd voor mijn webspace te activeren en stuff en je krijgt gewoon geen reactie moet ik daarvoor betalen is mijn vraag.
Je betaald voor het pakket toch?

Geplaatst: 28 okt 2005, 11:54
door ThaMan
Ik ben aangesloten vanaf 24/10 maar ik zal pas betalen in Januari, daar ze beloven dat de snelheid vanaf december in orde gaat zijn dus van te voren krijgen ze geen € van mij. Atm hoor je me niet echt meer klagen (daar het op dit moment wel sneller mag zijn).

En eigenlijk zou realDSL dan toch wel eens een fameuze geste mogen doen aan de abonnee's van de omgeving Turnhout en waar er nog problemen zijn, want 47€/mnd betalen voor een connectie van 100k/sec en minder is toch wel overdreven neem ik aan.

Dus we wachten af en ben benieuwd naar December, indien de situatie dan nog steeds hetzelfde is, dan doe ik graag mee om verdere stappen te ondernemen, maar dit moeten we dan wel allemaal samen doen !

Dus we zullen zien...

Geplaatst: 28 okt 2005, 15:06
door bjansens
Koyan schreef:Ook een verkeerd abonnement aangerekend gekregen? Ik heb in een ver verleden BasicDSL besteld, en nu zou ik voor GeekDSL moeten betalen...

De facturen zijn overigens vandaag, de 21ste, aangekomen, terwijl ze gedateerd zijn op de 7de. En ik heb 7 dagen om te betalen...

Mail is verstuurd, maar zal maandag toch maar eens bellen zeker.

Ik hoop dat dit niet te grof overkomt, maar ik zal even heel duidelijk zijn:
Ik (de persoon die u aan de lijn zult krijgen) handel de fouten in de facturen NIET af. Dat doet iemand anders! Zeker als u een vermindering wenst moet u niet bellen, ik ben daar niet toe gemachtigd! Er staat een email-adres in uw post (dat tijdelijk niet heeft gewerkt, maar dat het ondertussen wel doet), en dat staat daar met een reden!!! Het enige wat ik u zal zeggen is te mailen naar het adres dat op uw factuur staat ([email protected]). Ook mailen naar [email protected] zal weinig uithalen, aangezien dat ook bij mij terechtkomt (is wel ietsje gemakkelijker om te forwarden).
Waar u wel voor terechtkan op [email protected] (of telefonisch) is als er iets administratief fout zit in uw gegevens, zoals uw adres of het type abonnement.

Indien het nog niet duidelijk was: bellen voor problemen ivm de facturatie is in 99% van de gevallen een verspilling van zowel uw als mijn tijd ;) (en naar wat ik hier hoor kan ik die beter spenderen aan de mensen effectief verder te helpen :P).

Geplaatst: 28 okt 2005, 20:22
door BMaster
En waar kunnen we terecht voor problemen met Cheapass? Dat is ook een 'dienst' van Realroot, dus je kan ons ongetwijfeld zeggen waarnaar ik moet mailen om iets van support hiervoor te krijgen.

Geplaatst: 28 okt 2005, 20:23
door ubremoved_983
Cheapass heeft toch een helpdesk live systeem ?

Geplaatst: 28 okt 2005, 22:25
door Ken
ditCh schreef:Cheapass heeft toch een helpdesk live systeem ?
24/7 offline support :roll:

Geplaatst: 28 okt 2005, 22:28
door BMaster
Ik moet inderdaad zeggen dat ik dat nog nooit anders gezien heb dan offline hoor.