Base Unlimited

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Afbeelding Voor 25 euro per maand onbeperkt bellen en smsen van Base naar Base

Base is de eerste operator die in België een formule voor mobiel telefoneren aanbiedt tegen een vaste maandelijkse prijs.

Concreet kunnen Base-klanten vanaf 14 oktober voor 25 euro per maand onbeperkt bellen en sms'en sturen naar andere Base-klanten. Die kunnen daarenboven ook gebruik maken van voordelige tarieven voor oproepen naar andere operatoren.

De nieuwe formule kreeg de naam "Base unlimited" en is bedoeld voor mensen die veel bellen. "Uit een interne enquête blijkt dat als alle Belgen gebruik zouden maken van het nieuwe systeem ze jaarlijks tussen 900 miljoen en 2,4 miljard euro kunnen besparen op hun telefoonfactuur", legt Sami Ayoub, de nieuwe operationeel directeur van het bedrijf, uit.

Parallel met de presentatie bevestigde gedelegeerd bestuurder van het bedrijf Stan Miller dat hij tegen het einde van het jaar twintig procent van de markt wil hebben veroverd. Aan het einde van het tweede trimester kon de telecomoperator, die op de Belgische markt op de derde plaats komt na Proximus en Mobistar, al een marktaandeel van meer dan 18 procent voorleggen.

Base zei ook dat besprekingen met Telenet, nieuwkomer op Euronext Brussel, nog "altijd mogelijk zijn". De onderhandelingen tussen de twee bedrijven over het aanbod van mobiele diensten door Telenet via de Base-infrastructuur, sprongen eind september af.

Tv via gsm nog voor dit jaar?
De gedelegeerd bestuurder zei ook dat hij twijfelde of zijn bedrijf zich zal kunnen houden aan de voorwaarden verbonden aan het verkrijgen van de UMTS-licenties. Een van de voorwaarden was dat Base, net zoals Proximus en Mobistar, een UMTS-dekking kan voorleggen van 30 procent. Door problemen met bouwvergunningen kan de telecomoperator niet garanderen dat dat zo zal zijn, aldus Miller.

Die zei ook dat de groep plannen heeft om voor het einde van dit jaar televisie, en op lange termijn ook breedbanddiensten, aan te bieden via de gsm. De akkoorden daarvoor met Scarlet en Brutele in Wallonië zijn al rond.

bron: hln.be
Laatst gewijzigd door svenska 16 okt 2005, 17:28, in totaal 3 gewijzigd.
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Er was al eerder een melding daarover.
Maar wel moeilijk te achterhalen door Svekke, wegens de Andere Titel.

Zie daar ook hun aanklikbaar logo
Afbeelding
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 24 keer

Heel interessant, als je veel Base vrienden hebt. Helaas is de waarheid anders bij mij. Zelf heb ik een Mobistar abonnement dat me 25€ per maand kost en hier kom ik eigenlijk ook mee toe door te bellen zoveel ik wil. Dus voor mij zou het niet echt een oplossing zijn :)
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ik heb persoonlijk een Mobistar Tempo Classic-abonnement.
95% van de mensen die ik bel hebben óok Mobistar.
Dankzij Tempo Friends krijg ik 10% korting op 10 telefoonnummers naar keuze, wat maakt dat ik tegen het meeste van de tijd tegen € 0,135 per minuut bel. Zonder abonnementskosten dus.
Ik maak op die manier niet eens 10 euro per maand op.

Ik moet er wel bij vertellen dat ik voor de "professionele" telefoontjes ook nog een abonnement van de werkgever heb.
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Ik gebruik sinds kort weer prepaid (simyo) omdat ik toch weinig bel.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
elrocco
Plus Member
Plus Member

En tevreden over Simyo?
Ik ben nu Base PrePaid klant, maar zou in de toekomst(wanneer m'n kaartje op is, want ze nemen daar geen PrePaid over, hoewel ze een klein zusje zijn van BAse)ook willen overschakelen.
Is het overschakelen vlot gegaan?

Elrocco 8)
Tijger
Starter Plus
Starter Plus

Minder dan vijf uur nadat ik de bevestigingsbrief had ontvangen en via het Internet had bevestigd had Simyo mij al overgeschakeld. 't is eigenlijk net zoals Base, maar dan goedkoper :-)
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

elrocco schreef:En tevreden over Simyo?
Ik ben nu Base PrePaid klant, maar zou in de toekomst(wanneer m'n kaartje op is, want ze nemen daar geen PrePaid over, hoewel ze een klein zusje zijn van BAse)ook willen overschakelen.
Is het overschakelen vlot gegaan?

Elrocco 8)
In 5 dagen was alles gedaan :)
Eerste dag betaald en meteen wat krediet op m'n rekening gezet en 'k kreeg er nog 1 uur gratis bellen bij ook. Betalen gaat vlot met netbanking en hun site interface is echt prachtig en functioneel ontworpen. Als ge wilt dak screens maak zeg het dan eens éh. :) Ook kunde je sim kaart beheren zoals uitgaande internationale oproepen blokkeren etc...

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Snakehit
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Ik gebruik Tempo Tribe, een echte aanrader voor de personen onder de 24jaar... Gratis smsjes, goedkoop bellen. Ik ben nu 3 maanden lid, de eerste maand kreeg ik 500 smsjes gratis omdat ik lid werd. Daarna was er terug een actie van 300smskes in de 2de maand. En nu in de 3de maand werd ik de 1/10 overstelpt met het bericht "U hebt 300 smsjes gewonnen..." Ik had op een bepaald moment 1200 smsjes gratis :P oké, mobistar heeft dat dus ontdekt maar kheb er nog altijd 600 gekregen :wink: waarvan ik er nu nog 240 overheb ofzo :eek: :P 8) , dus tempo tribe is echt wel een aanrader voor de jeugd!

9 cent van mobistar naar mobistar(sms)
15 cent van mobistar naar andere(sms)

Bij een gewoon tempo-abbo betaal je voor beiden 15cent :wink:

Snakehit
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Snakehit, ik heb ook Tempo Tribe geactiveerd en heb momenteel nog 193 smsjes over, ik krijg ze niet op :D
Bij het inschrijven zeggen ze van "je krijgt papieren die je moet invullen en terugsturen" blablabla ... nog steeds niets gezien. Ondertussen ben ik over de 24 jaar en mag eigenlijk geen aanspraak meer doen op die tempo tribe ...
Maar ik klaag niet 8)
Robbe
El Robre
El Robre
Twitter: infocaris
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

Phuncz schreef:Heel interessant, als je veel Base vrienden hebt. Helaas is de waarheid anders bij mij. Zelf heb ik een Mobistar abonnement dat me 25€ per maand kost en hier kom ik eigenlijk ook mee toe door te bellen zoveel ik wil. Dus voor mij zou het niet echt een oplossing zijn :)
Wanneer brengen ze nu is een pakket op de markt waar ge dat naar alle operatoren kunt, ... en dat ze de winstverdeling dan maar onderling regelen :evil:

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”