counter-strike problemen

Voor de gamers. Hier kan je met al je opmerkingen, vragen, problemen terecht.
Plaats reactie
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Ik heb al een gelijkaardig berichtje gepost op een counter-strike forum maar misschien word ik hier wel sneller en beter geholpen.

Ongeveer een week geleden heeft de computer van mijn neefje het begeven. Omdat hij een fervente CS speler is heb ik geprobeerd om zijn harde schijf in een nieuwe computer te plaatsen maar zonder succes. Eerst kreeg ik altijd een BSOD (Blue Screen Of Deadth) en dat was omdat niet de juiste IDE drivers geladen werden bij het laden van Windows. Ik heb dan wat modificaties in de registry aangebracht en nu laadt Windows maar nog de muis, noch het toetsenbord werken.

Dus ben ik maar begonnen met Windows te installeren op een nieuwe harde schijf. Ik heb HALF-LIFE 2 geinstalleerd en CS en de eerste keer dat ik CS probeerde op te starten moest ik een login en paswoord opgeven. Beide ingegeven. Maar als ik CS probeer te starten komt er een scherm met 2 mannen en de tekst "loading" in de rechter beneden hoek. Na een paar seconden verdwijnt dit scherm zonder waarschuwing of foutmelding.

Ik heb meer dan een beetje hulp nodig want ik weet redelijk wat van computers maar niets van CS :oops:

Gr, Astralon
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 763 keer
Te Koop forum

CS:S? Probeer eens uit te loggen uit Steam, alle *.blob files te hernoemen naar *.blob_old (dat je nog een backup hebt) en dan terug in te loggen in Steam, Steam dus niet afsluiten, enkel uitloggen!
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Lukse
Premium Member
Premium Member

[offtopic]
Astralon schreef:...want ik weet redelijk wat van computers...
Dan had je toch moeten weten dat je een schijf waar Window op geïnstalleerd is, zo maar niet in een andere pc kunt stoppen. OK, met wat gepruts zal ie wel booten, ma lang gaat ge er toch nie op kunnen werken. :wink:
[/offtopic]
Afbeelding
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 53 keer

Tenzij je hem eerst sysprepped ofzo :-)
Dan gaat hij bij de volgende keer te booten scannen naar hardware en installeren (soort Mini-setup van Windows) en werkt em perfect :-)
Astralon
Elite Poster
Elite Poster

Lukse schreef:[offtopic]
Astralon schreef:...want ik weet redelijk wat van computers...
Dan had je toch moeten weten dat je een schijf waar Window op geïnstalleerd is, zo maar niet in een andere pc kunt stoppen. OK, met wat gepruts zal ie wel booten, ma lang gaat ge er toch nie op kunnen werken. :wink:
[/offtopic]
:eek: :eek: All een paar honderd keer gedaan :eek: :eek: Zie ook post van NickG

Kijk ook maar eens op: http://support.microsoft.com/default.as ... -us;302577

Zelfs als je geen sysprep kunnen doen hebt, zoals in mijn geval dan zijn er nog mogelijkheden: zie o.a. http://support.microsoft.com/kb/314082/

Gr, Astralon
Astralon
Elite Poster
Elite Poster

Probleem waarschijnlijk opgelost.

'k Heb de tweede video kaart verwijderd en probleem was opgelost. Windows zelf had geen problemen met deze tweede kaart.

Gr, Astralon
Plaats reactie

Terug naar “Games”