gratis idtv?

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
Plaats reactie
assassin50
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 okt 2004, 14:12

Ik heb nu digitale tv van telenet, en onlangs was ik aan het zappen in de tv-gids, tot ik bij zender 300 kwam, en toen vond ik ineens een pak betaalzenders waar ik naar kon kijken bv: prime one/action/movie/fezztival en weet ik wat nog allemaal ook de franse tegenhanger (be). enz... :-o
Ben ik nu met mijn gat in de boter gevallen en heeft de telenet-installateur iets verkeerd geprutst waardoor ik plots alle betaalzenders heb? :P
Of is dit van tijdelijke aard en krijg ik deze zenders bijvoorbeeld gratis voor 1 maand?
(bij de weg: ik vermoed het laatste :? )

greetz
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

assassin50 schreef:Ik heb nu digitale tv van telenet, en onlangs was ik aan het zappen in de tv-gids, tot ik bij zender 300 kwam, en toen vond ik ineens een pak betaalzenders waar ik naar kon kijken bv: prime one/action/movie/fezztival en weet ik wat nog allemaal ook de franse tegenhanger (be). enz... :-o
Ben ik nu met mijn gat in de boter gevallen en heeft de telenet-installateur iets verkeerd geprutst waardoor ik plots alle betaalzenders heb? :P
Of is dit van tijdelijke aard en krijg ik deze zenders bijvoorbeeld gratis voor 1 maand?
(bij de weg: ik vermoed het laatste :? )

greetz


Nene je hebt een 'test' periode voor de betaalzenders van 14 dagen...
kloon
Plus Member
Plus Member
Berichten: 203
Lid geworden op: 04 sep 2005, 18:18
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 14 keer

ik ben al meer als een gratis aan het zien
uiteindelijk toch maar eens gebeld om een hoog factuur te verkomen

ze hebben problemen om de testperiode af te zette bij sommige smardkaarten

alleman die ik ken met digitale tv kijken nu al een maand naar alle kanalen :twisted:
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

maar het is gratis het kost u geen cent om over te stappen .. buiten de decoder als ik het goed begrijp in principe betaal je het toch want het kost evenveel als het oorspronkelijke abonnement. maw je betaalt er al voor of je het nu gebruikt of niet

of krijgde gij die kabel soms gratis binnen?
Orcie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 102
Lid geworden op: 26 jan 2004, 19:15

Hier net hetzelfde, wij hebben al meer dan een maand iDTV van Telenet en die betaalzenders zijn nog altijd toegankelijk. Maar de pret zal rap over zijn denk ik, in de mededeling op de "Homepage" van je Digibox staat er dat er morgen voormiddag een update zal plaatsvinden die de moeite waard is. Hopelijk worden hiermee vele problemen opgelost, zoals het opvragen van bepaalde diensten wat soms lang op zich laat wachten of nog erger het vastlopen van de Digibox zelf. Waarschijnlijk zullen met deze update ook de gratis betaalzenders wegvallen vrees ik.
Laatst gewijzigd door Orcie 09 okt 2005, 12:54, in totaal 2 gewijzigd.
kloon
Plus Member
Plus Member
Berichten: 203
Lid geworden op: 04 sep 2005, 18:18
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 14 keer

Orcie schreef:Hier net hetzelfde, wij hebben al meer dan een maand iDTV van Telenet en die betaalzenders zijn nog altijd toegankelijk. Maar de pret zal rap over zijn denk ik, in de mededeling op de "Homepage" van je Digibox staat er dat er morgend voormiddag een update zal plaatsvinden die de moeite waard is. Hopelijk worden hiermee vele problemen opgelost, zoals het opvragen van bepaalde diensten wat soms lang op zich laat wachten of nog erger het vastlopen van de Digibox zelf. Waarschijnlijk zal met deze update ook de gratis betaalzenders wegvallen vrees ik.


spijtig deze melding krijg ik ook te lezen
kloon
Plus Member
Plus Member
Berichten: 203
Lid geworden op: 04 sep 2005, 18:18
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 14 keer

update gehad en steeds alle kanalen 8)
Orcie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 102
Lid geworden op: 26 jan 2004, 19:15

kloon schreef:update gehad en steeds alle kanalen 8)


Hier ook, de diensten van de Digibox lijken nu wel sneller en stabieler te werken op het eerste zicht. We zullen na enkele dagen wel merken of het werkelijk zo is.

Bij de update is een keuze in de "Homepage" van de Digibox bijgekomen. Via "Zoeken" kun je nu zoeken naar bepaalde programma's, films, etc ... op gengre, tijdstip en per zender(s).
qless
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
Locatie: Lokeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

Het is mij nu opgevallen dat de "BE" zenders niet toegankelijk zijn, terwijl de Prime's en Discorvy Scienese, Civilistation en Travel wel
kloon
Plus Member
Plus Member
Berichten: 203
Lid geworden op: 04 sep 2005, 18:18
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 14 keer

Zopas mijn factuur gehad

alleen de 1 malige kost stond erop
van de betaal zenders staat er niets op


ja telenet is nog niet van de slechtste
Gebruikersavatar
Block
Erelid
Erelid
Berichten: 1740
Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 76 keer

Zou het echt een technisch probleem zijn, of is het maar om mensen warm te maken voor de zenders? En niet meer dan een flauwe marketingstunt?
kloon
Plus Member
Plus Member
Berichten: 203
Lid geworden op: 04 sep 2005, 18:18
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 14 keer

Block schreef:Zou het echt een technisch probleem zijn, of is het maar om mensen warm te maken voor de zenders? En niet meer dan een flauwe marketingstunt?


wat het ook mag zijn
we zijn nu 2maanden verder en ik heb ze nog allemaal
en dat mag zo blijven
Orcie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 102
Lid geworden op: 26 jan 2004, 19:15

Ik heb nu ondertussen bijna 3 maanden Telenet IDTV en beschik nog steeds over alle zenders. Is dit bij anderen ook het geval? Ik wil voor geen verrassingen komen te staan.
Gebruikersavatar
PowerSoft
Premium Member
Premium Member
Berichten: 589
Lid geworden op: 30 maa 2004, 20:33
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

het zou mij niet verwonderen dat uw verkoper van de digibox deze op de smartcard geactiveerd heeft zonder besef te hebben dat er extra-betalende en niet-extra-betalende digitale tv is
Orcie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 102
Lid geworden op: 26 jan 2004, 19:15

Het rare is dat de Franstalige filmzenders, Be One geloof ik en al, wel al gedeactiveerd zijn. Wij hebben trouwens alles zelf gëinstalleerd, uitgenomen die modem uiteraard.
kloon
Plus Member
Plus Member
Berichten: 203
Lid geworden op: 04 sep 2005, 18:18
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 14 keer

Orcie schreef:Het rare is dat de Franstalige filmzenders, Be One geloof ik en al, wel al gedeactiveerd zijn. Wij hebben trouwens alles zelf gëinstalleerd, uitgenomen die modem uiteraard.



sssssss zeg het niet verder maar je ben niet alleen hoor :P
Orcie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 102
Lid geworden op: 26 jan 2004, 19:15

En ja hoor, ze zijn sinds vandaag verdwenen, die gratis zenders.
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”