Zeven mannen en vrouwen zijn maandag vrijwillig opgesloten in een kleine container in het Amsterdamse Vondelpark om er 100 uur lang na elkaar computerspellen te spelen. Bedoeling is dat zij een top-1000-rangschikking maken van de spellen die via het web te spelen zijn.
Maar liefst driehonderd gamesfanaten hadden zich aangemeld als tester. De 38-jarige student Stefan Eijs uit Heenvliet is een van de zeven gelukkigen. "Al van kleins af aan ben ik gek op spelletjes. In mijn vrije uren breng ik veel tijd door achter de computer met het spelen van computerspellen. Later wil ik namelijk zelf een spelletjeswinkel beginnen en misschien wel zelf spellen gaan uitgeven. Kortom, ik ben verslaafd aan games en heb er dan ook enorm veel zin in."
De 7 deelnemers zijn 24 uur per dag te volgen via een aantal webcams in de container. De uiteindelijke top-1000-ranking zal te raadplegen zijn op de website Startgames.nl, dat tevens de initiatiefnemer van de actie is.
Bron: HLN
Test 1000 computerspellen in 100 uur
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
- Bedankt: 53 keer
Je bent g*dver!&3$ al 38! Nog steeds student en LATER wil je een spelletjeswinkel beginnen of zelfs eigen games gaan produceren? Al een geluk dat men nooit te oud is om te dromen...Kochanie schreef: ...
De 38-jarige student Stefan Eijs uit Heenvliet is...
Later wil ik namelijk zelf een spelletjeswinkel beginnen...
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Da of hij werkt deeltijds, of doet aan avondschoolMaglor schreef:Zal wel een typo zijn, nee? 18 lijkt me er al wat meer op...

Zoooo onmogelijk is da nu ook weer niet ze

Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Zoals je eerder al zegt NickGNickG schreef:k heb net es gekeken op de website en blog van de deelnemers, en daar zit helemaal geen Stefan Eijs tussen de zeven gelukkigen... :-s
Het was wrs een droom van die Stefan IjsNickG schreef:Al een geluk dat men nooit te oud is om te dromen...
héhé

- cptKangaroo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 748 keer
- Bedankt: 250 keer
6 minuten per spelleke lijkt mij toch nogal weinig om er een oordeel over te vellen (of krijgt elk van de 7 een andere lijst?) -- 't zal dus puur om de "stunt" te doen zijn, maar wat is er nu zo speciaal aan? Moesten ze nu nog nen tijger d'rbij steken in een kooi (zonder eten) die na 1000 uur opengaat tenzij ze de spellekes allemaal weten uit te spelen... da zou pas interessante TV opleveren