Gamer Fatal1ty daagt Belgen uit

Voor de gamers. Hier kan je met al je opmerkingen, vragen, problemen terecht.
Plaats reactie
Kochanie
Elite Poster
Elite Poster

's Werelds beste gamer Johnathan Wendel , beter bekend als Fatal1ty, gaat donderdag in Antwerpen de strijd aan met 250 Nederlanders en Belgen. In een bliksembezoek aan Nederland vertelt hij hoe lucratief het leven van een professionele gamer inmiddels is geworden.

Nadat hij zich in 1999 als een van de eerste Amerikanen fulltime op het spelen van games stortte, won de uit Kansas afkomstige Johnathan Wendel maar liefst 39 belangrijke toernooien, werd hij tien keer wereldkampioen met acht verschillende spellen en ontving hij namens de Cyberathlete Professional League drie keer de titel 'Player Of The Year'. Dankzij deze indrukwekkende games-cv wordt Johnathan 'Fatal1ty' Wendel algemeen beschouwd als de beste gamer ter wereld

Bron: ANP
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

'k Zal em eens gauw nen 'Humiliation!' lappen, zie!! :P
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 24 keer

FPS spellen is zijn vak, echter niet race of RTS. In mijn ogen is de beste gamer dan ook iemand die deze games ook goed kan. Maar hij verdient zijn titel als beste FPS'er wel. Nooit gedacht dat ze één persoon zo hoog zouden ophemelen in de IT wereld eigenlijk.
eldiablo
Pro Member
Pro Member

Phuncz schreef:FPS spellen is zijn vak, echter niet race of RTS. In mijn ogen is de beste gamer dan ook iemand die deze games ook goed kan. Maar hij verdient zijn titel als beste FPS'er wel. Nooit gedacht dat ze één persoon zo hoog zouden ophemelen in de IT wereld eigenlijk.

khad dit idd ook nooit gedacht. Ik vind gamen als "job" ook niet echt een job, kvind het gewoon absurd eigenlijk dat je daarmee kan overleven eigenlijk. Kbedoel maar, wat doe je als werk? Ik game fulltime.
Nooit gedacht dat het zover zou komen
Siglo
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 1 keer

eldiablo schreef:
Phuncz schreef:FPS spellen is zijn vak, echter niet race of RTS. In mijn ogen is de beste gamer dan ook iemand die deze games ook goed kan. Maar hij verdient zijn titel als beste FPS'er wel. Nooit gedacht dat ze één persoon zo hoog zouden ophemelen in de IT wereld eigenlijk.

khad dit idd ook nooit gedacht. Ik vind gamen als "job" ook niet echt een job, kvind het gewoon absurd eigenlijk dat je daarmee kan overleven eigenlijk. Kbedoel maar, wat doe je als werk? Ik game fulltime.
Nooit gedacht dat het zover zou komen

Tja, er zijn er die voltijds voetballen, muziek maken,... ook niet bepaald extreem nuttige dingen.
trobbelke
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

wanneer wordt het een olympische discipline? :-D
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Ophemelen? Ik ken niemand die die pee ophemelt ... trouwens, hij zal wel wat aanleg hebben, maar als er iemand zich 24/7 met FPS games bezigt, dan zal die ook wel zo goed worden ...
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Die fatality heeft dus wel z'n eigen merknaam waarmee moederborden van asrock (dacht ik) worden geproduceerd. Ook grafische kaarten op z'n naam etc. Die gast is massa's rijk maar niet zo rijk als Bill Gates :)

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 24 keer

van MSI geloof ik. Om nog maar te zwijgen dat hij op elk groot IT-evenement aanwezig is, evenals de grootste LANs.
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Phuncz schreef:van MSI geloof ik. Om nog maar te zwijgen dat hij op elk groot IT-evenement aanwezig is, evenals de grootste LANs.

Zijn site: http://www.fatal1ty.com

En de hardware is van Abit:
http://www.google.be/search?hl=nl&q=Fat ... eken&meta=

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Snakehit
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Kheb hem gezien op JIM TV in gunk game of zoiets... En ge krijgt allemaal flessen Pepsi als ge hem verslaat.
Ik dacht bij nen kill krijgt een soundcard en bij een winning game krijgt ge 5000$... Ik wil wel eens spelen tegen hem :wink:
Pengu
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 30 keer

Yup mijn broer heeft het opgenomen tegen hem zonder een kill. Gamers daar zeggen dat het eigenlijk redelijk onfair is omdat ze geen tijd krijgen om zich in te werken met een andere muis, muisman, toetsenbord, muisgevoeligheid,.... terwijl hij zijn eigen peeceetje heeft laten overvliegen vanuit de USA.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Pengu schreef:...andere muis, muisman, toetsenbord, ...

een muisman? Is dat zoiets als een caddy bij golf, maar dan om uw muis te dragen? :P
Raf
Starter Plus
Starter Plus

Ik heb het ook tegen hem opgenomen
En toen ik hem eindelijk fragte toen bleek hij eigenlijk een sigaret te zijn gaan roken
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

Ergens in een donkere hoek in het verre oosten zal der wel een kluizenaar zijn die nog pakken beter is.
deej
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

meon schreef:
Pengu schreef:...andere muis, muisman, toetsenbord, ...

een muisman? Is dat zoiets als een caddy bij golf, maar dan om uw muis te dragen? :P

Pas maar op of ik activeer mijn aimbomma.
Plaats reactie

Terug naar “Games”