overweeg always more te nemen maar vraagje

Plaats reactie
wezzer
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 21 sep 2005, 01:07

Ok ik zit nu bij scarlet en als ik nu versatel wil hoe ga ik dan best tewerk?

Ik stuur eerst een aangetekende brief naar scarlet om het op te zeggen
Daarna vraag ik online op de site van versatel hun pakket aan?

maar zolang scarlet nog actief is kan versatel dan dat internet niet activeren?

dus als scarlet internet uitschakeld en versatel is beetje traag met activeren zit ik dan nen tijd ZONDER internet :eek:

hoe ga ik hier best tewerk bij een overschakeling van providers?


oja en is het wel zeker dat nadat versatel genoeg klanten eeft ze er weer geen limiet op gaan plakken (oke snelheid is trager maar ge kunt nog wel een groot aantal GB's binnehalen als ge intensief bezig zijt)

daar vrees ik dus ook voor

thx
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Gewoon direct naar de Versatel site gaan en bestellen, erbij vermelden dat je bij Scarlet zit en geen klant meer wenst te zijn van hen. Normaalgezien regelen zij dat wel.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
wezzer
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 21 sep 2005, 01:07

Ken Losfeld schreef:Gewoon direct naar de Versatel site gaan en bestellen, erbij vermelden dat je bij Scarlet zit en geen klant meer wenst te zijn van hen. Normaalgezien regelen zij dat wel.


kan versatel zomaar uw account stopzette bij scarlet??

denk toch dat er een aangetekende brief nodig is ofzo nie?

en het probleem dat ik vrees is dat ge "een bepaalde tijd" ZONDER internet zit door overschakeling klopt dat?
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Dat kan gebeuren ja, maar als je eerst bij Versatel je abonnement aavraagd heb je nog tijd genoeg om een aangetekende brief te sturen. Binnen die periode waarbij Versatel je ADSL account gegevens zal opsturen zal Scarlet de tijd nemen om je abonnement te desactiveren. Dus wanneer je login gegevens in de brievenbus zijn zal je waarschijnlijk nog op Scarlet kunnen surfen.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
eldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 277
Lid geworden op: 26 jun 2005, 21:53
Locatie: Waregem

Ken Losfeld schreef:Dat kan gebeuren ja, maar als je eerst bij Versatel je abonnement aavraagd heb je nog tijd genoeg om een aangetekende brief te sturen. Binnen die periode waarbij Versatel je ADSL account gegevens zal opsturen zal Scarlet de tijd nemen om je abonnement te desactiveren. Dus wanneer je login gegevens in de brievenbus zijn zal je waarschijnlijk nog op Scarlet kunnen surfen.

niet vergeten te vermelden dat je dan wel 1 of 2 maand dubbel zal betalen aangezien je al je versatel gekregen hebt en scarlet nog actief is zal je dus voor beide moeten betalen totdat scarlet volledig opgezegd is.
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1158
Lid geworden op: 03 maa 2004, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

Ken Losfeld schreef:...zal Scarlet de tijd nemen om je abonnement te desactiveren...


En dat kan maaaaaaanden duren. Zet in elk geval je domiciliëring stop!
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

khsw schreef:
Ken Losfeld schreef:...zal Scarlet de tijd nemen om je abonnement te desactiveren...


En dat kan maaaaaaanden duren. Zet in elk geval je domiciliëring stop!


Maanden? Maximum één week bij een aangetekende brief :eek:

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
wezzer
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 21 sep 2005, 01:07

eldiablo schreef:
Ken Losfeld schreef:Dat kan gebeuren ja, maar als je eerst bij Versatel je abonnement aavraagd heb je nog tijd genoeg om een aangetekende brief te sturen. Binnen die periode waarbij Versatel je ADSL account gegevens zal opsturen zal Scarlet de tijd nemen om je abonnement te desactiveren. Dus wanneer je login gegevens in de brievenbus zijn zal je waarschijnlijk nog op Scarlet kunnen surfen.

niet vergeten te vermelden dat je dan wel 1 of 2 maand dubbel zal betalen aangezien je al je versatel gekregen hebt en scarlet nog actief is zal je dus voor beide moeten betalen totdat scarlet volledig opgezegd is.


kunnen 2 verbindingen tegelijk actief zijn op 1 lijn?

je zegt als je versatel hebt en scarlet nog actief?
moet scarlet eerst je adsl niet afsluiten voor versatel je adsl kan geven?

hoe kan ik dan dubbel betalen?
yoho
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 08 sep 2005, 13:46
Locatie: Roeselare-Beveren
Bedankt: 1 keer

eldiablo schreef:
Ken Losfeld schreef:Dat kan gebeuren ja, maar als je eerst bij Versatel je abonnement aavraagd heb je nog tijd genoeg om een aangetekende brief te sturen. Binnen die periode waarbij Versatel je ADSL account gegevens zal opsturen zal Scarlet de tijd nemen om je abonnement te desactiveren. Dus wanneer je login gegevens in de brievenbus zijn zal je waarschijnlijk nog op Scarlet kunnen surfen.

niet vergeten te vermelden dat je dan wel 1 of 2 maand dubbel zal betalen aangezien je al je versatel gekregen hebt en scarlet nog actief is zal je dus voor beide moeten betalen totdat scarlet volledig opgezegd is.


niet waar de eerste onvolledige maand wordt enkel aangerekend op basis van connectie en oplevering van uw abbo. Maw u betaald enkel vanaf de moment dat je de eerste dag kunt surfen op Versatel
yoho
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 08 sep 2005, 13:46
Locatie: Roeselare-Beveren
Bedankt: 1 keer

wezzer schreef:
eldiablo schreef:
Ken Losfeld schreef:Dat kan gebeuren ja, maar als je eerst bij Versatel je abonnement aavraagd heb je nog tijd genoeg om een aangetekende brief te sturen. Binnen die periode waarbij Versatel je ADSL account gegevens zal opsturen zal Scarlet de tijd nemen om je abonnement te desactiveren. Dus wanneer je login gegevens in de brievenbus zijn zal je waarschijnlijk nog op Scarlet kunnen surfen.

niet vergeten te vermelden dat je dan wel 1 of 2 maand dubbel zal betalen aangezien je al je versatel gekregen hebt en scarlet nog actief is zal je dus voor beide moeten betalen totdat scarlet volledig opgezegd is.


kunnen 2 verbindingen tegelijk actief zijn op 1 lijn?

je zegt als je versatel hebt en scarlet nog actief?

moet scarlet eerst je adsl niet afsluiten voor versatel je adsl kan geven?

hoe kan ik dan dubbel betalen?


Telefoneer voor de bovenstaande vragen eens naar Versatel en zeg dat je bij Scarlet zit. Vraag hoe de procedure is... kijk anders eens bij de FAQ op de Versatel site bij HELP->VOOR U KOOPT?-->ADSL--> overschakelen van een andere internet provider....

Telnr van Versatel voor meer info over abbo's te vragen is: 0800/57575
yoho
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 08 sep 2005, 13:46
Locatie: Roeselare-Beveren
Bedankt: 1 keer

Ken Losfeld schreef:Gewoon direct naar de Versatel site gaan en bestellen, erbij vermelden dat je bij Scarlet zit en geen klant meer wenst te zijn van hen. Normaalgezien regelen zij dat wel.


Ik denk niet dat Versatel het zal regelen om jouw huidig Scarlet abbo op te zeggen. Dat moet je zelf opzeggen. Toen ik overschakelde van skynet belgacom op Versatel always more abbo heb ik het volgende gedaan.

Naar een belgacom shop geweest en gezegd dat ik mijn skynet go abbo wilde opzeggen. ik was langer dan 1 jaar bij skynet dus kon opzeggen wanneer ik wilde... dat was geen probleem, ik kreeg zelfs een datum mee wanneer ik effectief niet meer zal kunnen surfen op skynet...

dan online via versatel home page het abbo besteld, ik kreeg online reeds mijn login gegevens, voor later gebruik eens mijn Versatel actief zou zijn.

Oplevering van de het atm signaal van Versatel op uw lijn kan vanaf dan 2-5 weken duren. In mijn geval heb ik nog 2 weken kunnen surfen via skynet en 2 weken zonder internet gezeten. Dus ik heb 4 weken moeten wachten eer ik via Versatel kon surfen.
gambit
Member
Member
Berichten: 88
Lid geworden op: 25 aug 2005, 13:32

ermm...nvm vraag werd al beantwoord :oops:
Parin
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 12 okt 2005, 15:52

Ken Losfeld schreef:Dus ik heb 4 weken moeten wachten eer ik via Versatel kon surfen.


Yikes!

Ik zit reeds 3 weken te wachten op mijn telefoon lijn, als nu ook nog eens 4 weken moet wachten op ADSL... ARGH!!
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”