Vermits het nog allemaal niet zo duidelijk is waar je je e-mail kan aanmaken en hosting moet aanvragen kunnen we hier misschien een sticky maken.
Voor me zelf is het nog niet helemaal duidelijk. Ik heb realdsl al enkele keren een sticky gestuurd maar geen antwoord.
Maar oa via dit forum heb ik vernomen dat je een account moet aanmaken bij cheapass en dat je dan credit krijgt?
Ik heb een account aangemaakt moet ik realdsl nu contacteren zodat ze me credits geven?
Grtz²
suratrat
hosting en e-mail
- netdata
- Elite Poster
- Twitter: wdhaeseleer
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 8 keer
je dient RealDSL jou account te laten creeren.Suratrat schreef:Vermits het nog allemaal niet zo duidelijk is waar je je e-mail kan aanmaken en hosting moet aanvragen kunnen we hier misschien een sticky maken.
Voor me zelf is het nog niet helemaal duidelijk. Ik heb realdsl al enkele keren een sticky gestuurd maar geen antwoord.
Maar oa via dit forum heb ik vernomen dat je een account moet aanmaken bij cheapass en dat je dan credit krijgt?
Ik heb een account aangemaakt moet ik realdsl nu contacteren zodat ze me credits geven?
Grtz²
suratrat
Zij voegen dan genoeg credits toe.
je kan al eens proberen door in te loggen met je RealDSL account (login en pass)
Dat is het eerste wat ik heb geprobeerd :d, ik zal realdsl nog eens contacteren dat ze me een account maken.prodata schreef:
je dient RealDSL jou account te laten creeren.
je kan al eens proberen door in te loggen met je RealDSL account (login en pass)
- netdata
- Elite Poster
Ik wil dit wel doen hoor.Tracer07 schreef:en daarna? welk pakket kiezen.. hoe werkt de mail ? kan iemand hier soms een kleine tutorial van maken ofzo?zou zeeeeeeeeeeer handig zijn imho..
maar heb wel zoiets van dit is RealDSL hun werk!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 46 keer
Je hebt voldoende credits voor de aankoop van een domein (8 credits) (1 credit = 1 euro), naargelang je abonnement type heb je credits !Tracer07 schreef:en daarna? welk pakket kiezen.. hoe werkt de mail ? kan iemand hier soms een kleine tutorial van maken ofzo?zou zeeeeeeeeeeer handig zijn imho..
Je kijkt dus eerst of je domein nog vrij is dan click je op registreer nu ! Dan kan je kiezen ofwel hang je er eigen NS aan (mensen met een static ip van geekdsl doen dit wel eens), of kies je webruimte op de cheapass servers ! Kijk na hoeveel credits je nog hebt en selecteer het bijbehorende pakket !
Na registratie ontvang je een mail op het adres dat je meegegeven hebt bij het afsluiten van je RealDSL contract, daarin staat de URL naar het plesk controlepaneel ! Daar kan je inloggen met de RealDSL gebruikersnaam & wachtwoord om je domein te beheren !
Laatst gewijzigd door ubremoved_983 22 sep 2005, 12:16, in totaal 1 gewijzigd.
had wel een probleempje hiermee.. had 11credits en had hiermee het 2de ( buttocks ) packet genomen..
maar, had de opties 1xExtra 100mb webspace en 2x1GB extra transfer genomen maar kreeg enkel de extra transfer..
nu heb ik men pakket gecanceled om opnieuw te proberen en zit nu met maar 10 credits meer :s
had geen domein.. ni nodig.. hou het wel bij de xxxx.cheapass.be
nu is mijn vraag.. werkte het ff niet ( de opties ? ) of kan ik dit gewoon niet kiezen..
maar, had de opties 1xExtra 100mb webspace en 2x1GB extra transfer genomen maar kreeg enkel de extra transfer..
nu heb ik men pakket gecanceled om opnieuw te proberen en zit nu met maar 10 credits meer :s
had geen domein.. ni nodig.. hou het wel bij de xxxx.cheapass.be

nu is mijn vraag.. werkte het ff niet ( de opties ? ) of kan ik dit gewoon niet kiezen..
- netdata
- Elite Poster
nope, maar een paar topics verder word wel gezegd dat dit per mail bekend zal gemaakt worden. (die je opgaf als contact adress)rsca schreef:Weet iemand hoe je je email moet configurern bij Realdsl?
je dient RealDSL jou account te laten creeren.
je kan al eens proberen door in te loggen met je RealDSL account (login en pass)[/quote]
Das het hele probleem, ze moeten een account creeeren heb al 5 emails naar ze verstuurd, of moet dat per postduif soms.Kan altijd eens gaan aankloppen want het is bij wijze van spreke in mijn achtertuin dat ze gevestigd zijn lol.
Beter een turorial opzetten hoe overtuig ik realdsl een account aan te maken.
je kan al eens proberen door in te loggen met je RealDSL account (login en pass)[/quote]
Das het hele probleem, ze moeten een account creeeren heb al 5 emails naar ze verstuurd, of moet dat per postduif soms.Kan altijd eens gaan aankloppen want het is bij wijze van spreke in mijn achtertuin dat ze gevestigd zijn lol.
Beter een turorial opzetten hoe overtuig ik realdsl een account aan te maken.