Teller Scarlet One

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Sparky
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 315 keer
Bedankt: 26 keer
Provider

Hallo,

Volgens mij klopt er iets niet mijn mijn scarlet one teller. scarlet_teller.jpg
Dat kan dus niet :eek: want in totaal hebben we maar in totaal +-200mb gedaan (2 pc's). Nog bij iemand waar dit (probleem) voorkomt?
Block
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 189 keer
Bedankt: 133 keer

Vergelijk uw derde tabblad "daily-reports" van du-meter eens met de waarden van scarlet. Bij mij klopt het toch ongeveer.
eldiablo
Pro Member
Pro Member

daar komt soms nog een stuk bij van vorige dag enzo door die 36uur verbinding bij adsl, daardoor krijgde soms een vertekend beeld maar uw totaal zou wel moeten kloppen.
Bossie
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik heb dit ook al eens voorgehad dat DUmeter plots begint te flippen en extra traffiek aanrekend. Gewoon eens opnieuw installeren en het zou opgelost moeten zijn!
Greetz Bossie
Sparky
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 315 keer
Bedankt: 26 keer
Provider

Block schreef:Vergelijk uw derde tabblad "daily-reports" van du-meter eens met de waarden van scarlet. Bij mij klopt het toch ongeveer.
- Zelfde aantal mb's als op de screen ;-).
eldiablo schreef:daar komt soms nog een stuk bij van vorige dag enzo door die 36uur verbinding bij adsl, daardoor krijgde soms een vertekend beeld maar uw totaal zou wel moeten kloppen.
- Denk niet dat scarlet 36h heeft :s. Maar een stuk van de vorige dag zou kunnen kloppen. :)
Bossie schreef:Ik heb dit ook al eens voorgehad dat DUmeter plots begint te flippen en extra traffiek aanrekend. Gewoon eens opnieuw installeren en het zou opgelost moeten zijn!
- DUmeter telt ook mee via lanverbinding ;-).
PowerSoft
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 3 keer

eldiablo schreef:daar komt soms nog een stuk bij van vorige dag enzo door die 36uur verbinding bij adsl, daardoor krijgde soms een vertekend beeld maar uw totaal zou wel moeten kloppen.
scarlet werkt niet met die 36u, en een stuk van de vorige dag heb ik nog nooit gehad, bij mij komt dat altijd netjes op de juiste dag terecht, ook als ik om 1u snachts ga kijken, maar mssn in dit geval wel, tijdelijk probleem mssn
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”