Volgens mij klopt er iets niet mijn mijn scarlet one teller. scarlet_teller.jpg
Dat kan dus niet

- Zelfde aantal mb's als op de screenBlock schreef:Vergelijk uw derde tabblad "daily-reports" van du-meter eens met de waarden van scarlet. Bij mij klopt het toch ongeveer.
- Denk niet dat scarlet 36h heeft :s. Maar een stuk van de vorige dag zou kunnen kloppen.eldiablo schreef:daar komt soms nog een stuk bij van vorige dag enzo door die 36uur verbinding bij adsl, daardoor krijgde soms een vertekend beeld maar uw totaal zou wel moeten kloppen.
- DUmeter telt ook mee via lanverbindingBossie schreef:Ik heb dit ook al eens voorgehad dat DUmeter plots begint te flippen en extra traffiek aanrekend. Gewoon eens opnieuw installeren en het zou opgelost moeten zijn!
scarlet werkt niet met die 36u, en een stuk van de vorige dag heb ik nog nooit gehad, bij mij komt dat altijd netjes op de juiste dag terecht, ook als ik om 1u snachts ga kijken, maar mssn in dit geval wel, tijdelijk probleem mssneldiablo schreef:daar komt soms nog een stuk bij van vorige dag enzo door die 36uur verbinding bij adsl, daardoor krijgde soms een vertekend beeld maar uw totaal zou wel moeten kloppen.