Snakehit schreef:Een dj hebben we al Dj BkE... continu goeie platen

Snakehit schreef:Een dj hebben we al Dj BkE... continu goeie platen
Mozart was hip voor zijn tijd eh!bke schreef:Als jij nu eerder mozart graag hoort...
Ik had het over een fuif in het Vlaams-Brabantse. Die geur van wiet (die ken ik ondertussen wel, na 2 jaar in Maastrichtbke schreef:En nee, niet allemaal gabbers, die moet ge zoeken in holland bij de hardcore feestjes.
mag ik er u op wijzen dat hardcore zoals jij hem kent eigenlijk geen hardcore is, maar een verneuking van de originele oldskool hardcorebke schreef:Neet, geen ervaring... Maar het moet toch zijn dat die muziek in is bij fuiven want telkens als ik een filmpje zie van een discotheek ofzo zie ik mensen die zich volledig laten gaan. Een paar duizend man zo... En nee, niet allemaal gabbers, die moet ge zoeken in holland bij de hardcore feestjes.
Tja dat heb je overal, in café's heb je ook oude dronken mannen die op u steunen omdat ze anders omvallen als ze naar het toillet willen gaan. De oplossing is juist genoeg drinken,dan dans je gewoon wat mee met die mannen. Ieder zijn ding.meon schreef:Ik had het over een fuif in het Vlaams-Brabantse. Die geur van wiet (die ken ik ondertussen wel, na 2 jaar in Maastrichtbke schreef:En nee, niet allemaal gabbers, die moet ge zoeken in holland bij de hardcore feestjes.) en dan zij maar tegen ons opbeuken, zodat ik cola over m'n toenmalige vriendin haar vriendin verspilde. Moest het nog bier zijn, dat maakt geen vlekken ...
amenNob schreef:New-wave fuiven, da's pas demax!
Niet de beat-shit van tegenwoordig.
Soit, ik heb geen vakantielief.
Mijn vriendin zou er trouwens niet content mee geweest zijn.
'k Heb het trouwens nooit iets gevonden: "een vakantielief"
Ofwel serieus ofwel niks voor mij.
groeten,
Nob
Haha dan moet ge maar allemaal op oudejaarsavond naar TorhoutSnakehit schreef: Moeten we niet een keer een Userbase fuif geven?
btw,Nob schreef:New-wave fuiven, da's pas demax!
Naa, als ik uit ga wil ik beat-shit, hoe steviger hoe liever. Maar, thuis is dat de 'gewone' radio muziek (uitzonderingen zijn r&b, hip-hop en konsoorten, dat kan ik niet rieken).Nob schreef:New-wave fuiven, da's pas demax!
*BkE kent geen hardcore. Ik hou mij niet bezig met dat genre. Eerder French TekClub en Jumpstyle. Hardcore en hardstyle zijn gewoon te hard en te slecht voor de oren. Maar je hebt gelijk, hardcore = verneukte oldskoolPowerSoft schreef:mag ik er u op wijzen dat hardcore zoals jij hem kent eigenlijk geen hardcore is, maar een verneuking van de originele oldskool hardcorebke schreef:Neet, geen ervaring... Maar het moet toch zijn dat die muziek in is bij fuiven want telkens als ik een filmpje zie van een discotheek ofzo zie ik mensen die zich volledig laten gaan. Een paar duizend man zo... En nee, niet allemaal gabbers, die moet ge zoeken in holland bij de hardcore feestjes.
ik denk dat je het concept van hardcore helemaal verkeerd inschatbke schreef:*BkE kent geen hardcore. Ik hou mij niet bezig met dat genre. Eerder French TekClub en Jumpstyle. Hardcore en hardstyle zijn gewoon te hard en te slecht voor de oren. Maar je hebt gelijk, hardcore = verneukte oldskoolPowerSoft schreef:mag ik er u op wijzen dat hardcore zoals jij hem kent eigenlijk geen hardcore is, maar een verneuking van de originele oldskool hardcorebke schreef:Neet, geen ervaring... Maar het moet toch zijn dat die muziek in is bij fuiven want telkens als ik een filmpje zie van een discotheek ofzo zie ik mensen die zich volledig laten gaan. Een paar duizend man zo... En nee, niet allemaal gabbers, die moet ge zoeken in holland bij de hardcore feestjes.
Als ik uitga wil ik niets anders meer dan (hard)trance of hardstyle, niets zo leuk om er eens een nacht in te vliegenbke schreef:*BkE kent geen hardcore. Ik hou mij niet bezig met dat genre. Eerder French TekClub en Jumpstyle. Hardcore en hardstyle zijn gewoon te hard en te slecht voor de oren. Maar je hebt gelijk, hardcore = verneukte oldskool
VoilaNuKeM schreef:Als ik uitga wil ik niets anders meer dan (hard)trance of hardstyle, niets zo leuk om er eens een nacht in te vliegenbke schreef:*BkE kent geen hardcore. Ik hou mij niet bezig met dat genre. Eerder French TekClub en Jumpstyle. Hardcore en hardstyle zijn gewoon te hard en te slecht voor de oren. Maar je hebt gelijk, hardcore = verneukte oldskool
Toch wel raar hoe de smaken zo snel kunnen veranderen, vroeger moest ik niet veel hebben van dat soort muziek en stond ik nog vrolijk mee te springen op Nirvana en zat ik zoveel mogelijk met NOFX, Bad Religion etc (punk, metal tot zelfs die andere soort hardcore) aan mijn hoofd... Nu is het overdag gewoon radio muziek (van pop tot klassiek bij de ouders) en op feestjes de lekker harde bass shit. Ik ben in ieder geval blij te horen dat er op boerefuifjes een comeback te merken is van deze harde genres.
Normaal dit weekend The Oh! met wat vriendenbke schreef:Voila
Ge moet maar eens naar the oh op www.topradio.be luisteren zaterdag vannaf 22h dan weet ge wat meer mijn stijl is. Dat gaat van jumpstyle tot hardstyle, maar veel hardcore hoor je daar niet
http://www.di.fm/edmguide/#Snakehit schreef:Al die soorten muziek, ik weet eigenlijk niet naar welke muziekgenre ik dan graag luister...
bv Greg c welk genre is dat dan?
Maar ik luister dan ook graag naar 'thof van commerce, das totaal iets anders...
Veel te veel soorten
Greg C = French TekClub snakehitSnakehit schreef:Al die soorten muziek, ik weet eigenlijk niet naar welke muziekgenre ik dan graag luister...
bv Greg c welk genre is dat dan?
Maar ik luister dan ook graag naar 'thof van commerce, das totaal iets anders...
Veel te veel soorten
you both win an internet \o/Akira schreef:Phuncz schreef:Deep house, groove, techno, drum&bass, niet-saaie trance, etc. is voor mij het hemeltje. Maar eigenlijk alles, van jazz tot metal
Tuurlijk ken ik datselder schreef:Psytrance, goatrance, dark psytrance, full on, minimal enzo .. maar da zal niemand hier wel ni kennen
infected mushroom, shpongle, yahel \o/selder schreef:Psytrance, goatrance, dark psytrance, full on, minimal enzo .. maar da zal niemand hier wel ni kennen