telenet samen met adsl kan dat???

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
stefke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 19 dec 2002, 20:15
Locatie: Tremelo
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 21 keer

kweet niet of da ik dit hier kan of mag vragen juist forum?


Is het mogelijk van zowel telenet als adsl op een netwerk aan te sluiten.

Ik draai nu adsl via een getweakte home naar een switch en dan naar mijn pckes kan ik daar ook nog eens telenet bij op hangen. Dit voor een beetje te spelen met beiden (testen).

Bij telenet hebben ze betere nieuwsgroepen skynet heeft dan weer andere goede punten. Zodoende een beetje testen kan geen kwaad.
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Voor de nieuwgroepen moet je het zeker niet meer doen, die van skynet werken sinds een tijdje terug, en alles komt door. Massa's staat er op!

greetz,

Nob
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

stefke, wat je kan doen is op een netwerk, de ene pc met adsl laten surfen en de andere via Telenet laten surfen, dat is geen enkel probleem.

Maar wat beke problemen zoeken is, en ongemaken zal opleveren is dat ge zowel een adsl verbinding op uw netwerk shared via een swith en dan nog eens telenet shared over uw netwerk...

Ten eerste zie ik het nu er niet van in, en ge gaat u eigen veel miserie aan doen :p

Kzou zeggen, kijk eens in het forum allerlei, daar is reeds een topic over adsl en telenet te samen hebben ;-)
I love it when a plan comes together!
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

dat is zeker te doen alleen moet je dan je server/router goed instellen zo zijn er bedrijven die 2 internetconnecties hebben en de traffic wordt over die 2 lijnen verdeelt ik weet alleen dat het niet zo makkelijk in te stellen is :D
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
stefke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 19 dec 2002, 20:15
Locatie: Tremelo
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 21 keer

Ik zal het vanaf volgende week eens kunnen uitzoeken.

Ze komen van telenet mijn volledige installatie doen op woesdag 14 /5 Ook op mijne pc (als ik niet wil dat ze op mijne pc prutsen moet ik 45 e meer betalen voor de installatie) 'k zal ze nen oude 200 mmx voorschotelen met netwerkkaart (compacsken) Van mijn andere pc 'kes blijven ze met hun fikken vanaf.

En dan is de vergelijking maken in snelheid en of den newsserver (met bommanews).
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”