Gedrukte media die een graantje willen meepikken van het internetgebeuren zijn er legio. Omgekeerd gaat de internettak van Microsoft nu de leden van de MSN-community gedrukte lectuur aanbieden.
In Nederland verschijnt na de zomer MSN-Messenger Magazine. Dit blad is bedoeld om "realistische verhalen van jongens en meiden die opgroeien in een wereld met Bluetooth, WiFi, Hotspots en Super-DSL" te brengen. Uitgeverij The Young Ones beslist later of het experiment ook in België zal worden gebruikt.
Bron: HLN
MSN brengt magazine uit
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Na dat Google ook advertensies gaat verkopen in magazines, gaat ook MSN de offline/papieren media op? Omgekeerde wereld? Is er iets vreemd aan de hand? Heeeeeelp.
Apple op x86 ...
XBOX 360-development op Macintoshes ...
De IT-wereld is gek aan het worden !
Apple op x86 ...
XBOX 360-development op Macintoshes ...
De IT-wereld is gek aan het worden !
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Redens?Akira schreef:da apple op x86 komt kan ik alleen maar toejuichen
Zodat je het op een illegale manier op dezelfde hardware kan draaien als je Windows XP-installatie?
kdenk dak rapper bereid zou zijn om een legale mac os versie te kopen
dan van windows
mac os is toch redelijk safer dan windows
en stiekem verlang ik er naar om oude spelletjes te kunnen spelen die ik vroeger speelde op men macintosh (helaas wel in hun slechtste periode: domme pa) maar ik heb er toch meer plezier op gehad dan op de compaq die ik er na had, er zat geen 3d kaart in, en men ouders snapten er het nut niet van dus voor mij was dat nog klotiger dan de macintosh met alleen maar demos maar toch spellen met een enorme fungehalte, ik hield van de games van ambrosia, die jammer genoeg enkel voor apple games maken
dan van windows
mac os is toch redelijk safer dan windows
en stiekem verlang ik er naar om oude spelletjes te kunnen spelen die ik vroeger speelde op men macintosh (helaas wel in hun slechtste periode: domme pa) maar ik heb er toch meer plezier op gehad dan op de compaq die ik er na had, er zat geen 3d kaart in, en men ouders snapten er het nut niet van dus voor mij was dat nog klotiger dan de macintosh met alleen maar demos maar toch spellen met een enorme fungehalte, ik hield van de games van ambrosia, die jammer genoeg enkel voor apple games maken
de pispaal <<
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
ik gebruik toch niet graag osx, mja ieder zijn voorkeur. En wat betreft de veiligheid : is al 1000 keer aan bod gekomen : een os is zo veilig als dat je het zelf maakt en natuurlijk ook de populariteit.
Akira schreef:Redens?da apple op x86 komt kan ik alleen maar toejuichen
Zodat je het op een illegale manier op dezelfde hardware kan draaien als je Windows XP-installatie?
Ik ben een eerlijke jongen: ja.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."