ruil-script in asp

Plaats reactie
Venom
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 nov 2002, 16:02
Locatie: Herzele, belgië
Contacteer:

hallo,

heeft er iemand een script waarin je verschillende users elk hun eigen films kan laten in toevoegen? De bedoeling is om een ruilsysteem te hebben voor dvd's... Het zou de bedoeling zijn dat iedereen, na ingelogd te zijn, zijn eigen films kan toevoegen en lijsten kan opvragen van welke films er toegevoegd zijn en wie daar de eigenaar van is. Wie mij kan helpen, hier de oplossing posten of mailen naar [email protected]
**do not underestimate the power of stupid people in large numbers**
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Klinkt niet te moeilijk om zelf te maken, maar ik begrijp dat je prefab scripts makkelijker vindt ;)

http://www.hotscripts.com/ASP/Scripts_and_Components/
hier moet zeker iets tussen zitten (hoop ik).
NuKeM
Venom
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 nov 2002, 16:02
Locatie: Herzele, belgië
Contacteer:

op hotscripts.com en aspin.com heb ik al eens rondgezocht maar ik weet niet echt onder welke rubriek ik zou moeten zoeken... Als er iemand zo een script heeft of weet waar ik er aan kan geraken, let me know...
**do not underestimate the power of stupid people in large numbers**
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Kijk eens op scriptsearch.com

Je zal niet het perfecte script vinden voor je doeleinden, maar je zal maybe iets anders kunnen gebruiken voor het jouwe, mits een aanpassing....

vb een link-submitter... het werkt volgens hetzelfde princiepe...
I love it when a plan comes together!
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ik heb voor mezelf eens een toepassinkje gemaakt om voor mezelf uitgeleende dvd's te kunnen tracken.
(wel in PHP).

Ik had gemaakt dat je verschillende gebruikers hebt, met verschillende rechten, en die krijgen een lijst te zien van al m'n dvd's. (ja kan ook zoeken, filteren, sorteren, ...). Ze kunnen dan films aanduiden (in de wish-list zetten, een soort winkelmandje) en dan die wishlist doorsturen naar mij.
Ik, als owner, kan dan die zelfde lijst zien, met welke films er allemaal requested zijn. Ik kan ze dan ook aanduiden als zijde 'uitgeleend aan die persoon op die datum' en ze daarna ook terug terug aanduiden als zijnde 'teruggebracht'.

Sindsdien verslies ik geen enkele DVD meer uit het oog :-).

Maar dit is dus PHP en naar mijn noden geschreven, ik weet niet wat jij juist er van verwacht nodig te hebben...
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

ik denk dat dit hetgeen is dat je zoekt:
http://www.powermovielist.com/
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Venom
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 nov 2002, 16:02
Locatie: Herzele, belgië
Contacteer:

zoiets zou fantastisch zijn als:
1° elke user zijn eigen lijst heeft waaruit anderen kunnen kiezen en de eigenaar ervan kunnen contacteren om uit te lenen

2° je mij een goeie gratis php-host kunt zeggen...
**do not underestimate the power of stupid people in large numbers**
Venom
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 nov 2002, 16:02
Locatie: Herzele, belgië
Contacteer:

SeNsEi Ze0n:

ik was net een antwoord aan het posten. Jouw oplossing lijkt me ideaal, maar weer hetzelfde probleem. Ik heb enkel een asp-host, geen php. Als je mij een goede gratis php-host kan vertellen, graag

dus liefst een asp-script...

toch al bedankt voor de reacties :-D
**do not underestimate the power of stupid people in large numbers**
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Zoals ik zei, ik heb het gemaakt zodat het aan mijn noden voldeed.

Nu, de Powermovielist die Sensei Ze0n aanhaalt lijkt mij zeer dicht in de buurt te komen van wat jij vraagt.

Een gratis, maar niet altijd zo betrouwbare php-host (mét reclame, dat wel) is http://www.tripod.lycos.nl/ .
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Idd zoals meon zegt:

lycos: gratis, snel, onbetrouwbaar en reclame
host.sk: gratis, traag, betrouwbaar, geen reclame wel lange wachtijd voor sql dbase.

Ik zou je aanraden in het forum eens te zoeken naar php hosting, je zal wel enkele topics tegen komen, waarin je info zal vinden. Zowel betalende hosting als gratis hosting.
I love it when a plan comes together!
Venom
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 nov 2002, 16:02
Locatie: Herzele, belgië
Contacteer:

tjah, tis een voorlopige oplossing. Maar het kan toch bijna niet anders dat er zo een script ook in ASP bestaat (handiger omdat ik daarvoor reeds een goede host heb...)

voorlopig kan ik mij al beginnen redden met een php-host, maar moest er iemand een asp-oplossing hebben, laat maar komen :wink:
**do not underestimate the power of stupid people in large numbers**
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

mja, als het nog niet bestaat kan je maybe ook eens zelf beginnen schrijven aan zo'n script eh... ge basseerd u bijvoorbeeld op een submitpage voor urls, en ge verbouwd dat beetje bij beetje naar hetgeen jij nodig hebt... zo heb je op termijn het ideale script ;-)

En als je een probleem hebt met je script zal er hier wel altijd iemand zijn die je een stapje verder kan helpen :D
I love it when a plan comes together!
Venom
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 nov 2002, 16:02
Locatie: Herzele, belgië
Contacteer:

ik kan wel genen asp maar ik kan er inderdaad wel al proberen aan te beginnen :-D
**do not underestimate the power of stupid people in large numbers**
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Hehe, ge hebt wel de hosting ... maar ge kunt geen asp?
Khoop dat ge dan toch niet moet betalen voor die hosting ;-)

En alst gratis is die hosting van asp, is die dan goed? anders kunt ge toch gewoon php op een free host overwegen?
I love it when a plan comes together!
Weetgraag
Erelid
Erelid
Berichten: 2117
Lid geworden op: 15 sep 2002, 08:50
Locatie: Zelzate Belgie
Contacteer:

Hallo,

http://www.brinkster.com
ASP en Accesdb for free.

een paar goede links voor ASPscripts

http://www.asp101.com/
http://www.1aspstreet.com/
http://asp.pagina.nl/
ik ken zelf ASP/vbscript/SQLserver een beetje maar dit reikt me te ver en het is ook al een paar jaar terug, hopelijk kan je je hiermee helpen.

Greetz
Weetgraag :wink:
Venom
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 nov 2002, 16:02
Locatie: Herzele, belgië
Contacteer:

oddity, tzit zo. Bij studiant.be kunt ge gratis webruimte aanvragen voor verenigingen of jeugdhuizen, in mijn geval Chiro. Daar krijgt ge 30mb webruimte + cgi en asp. Daar staat nu onze website op, en ik had gehoopt om op dezelfde webruimte nu ook een dvd-ruil-site op te zetten... Bij studiant heb je altijd een deftige snelheid en is zeer betrouwbaar.

Dus nogmaals, als er iemand zo een asp-script heeft... (kweetet, kval in herhaling :-D )
**do not underestimate the power of stupid people in large numbers**
Plaats reactie

Terug naar “Development”