SurfADSL --> RealDSL:

Plaats reactie
|T-J|
Plus Member
Plus Member

Ik ben nu bijna een jaar SurfADSL klant, gelukkig en wel maar er zitten hier een paar dingen die mij beter liggen bij RealDSL.

ik zou willen overstappen nadat ik mijn 12'de factuur betaald heb en die maand uitgedaan heb zodat ik zeker mijn jaar voldaan heb.

maar ik weet niet goed hoe dit in zijn werk zou gaan om over te stappen, kan ik gewoon ReaDSL aanvragen totdak ik signaal heb en dan pas SurfADSL opzeggen?

En hoe zeg je het huidige abonnement op, is hier ook een aangetekend schrijven voor nodig of niet?
of zal ReaDSL dit regelen en ik automatisch afgesloten worden bij SurfADSL en RealDSL dit overnemen?

Ben vrij nieuw in het opzeggen en overschakelengedoe :P
iMac OSx 10.5.4 (Bootcamp XP SP3)
Telenet FunkyShake (ComfornetXL).
patrickc
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 7 keer
Contacteer:

|T-J| schreef:Ik ben nu bijna een jaar SurfADSL klant, gelukkig en wel maar er zitten hier een paar dingen die mij beter liggen bij RealDSL.

ik zou willen overstappen nadat ik mijn 12'de factuur betaald heb en die maand uitgedaan heb zodat ik zeker mijn jaar voldaan heb.

maar ik weet niet goed hoe dit in zijn werk zou gaan om over te stappen, kan ik gewoon ReaDSL aanvragen totdak ik signaal heb en dan pas SurfADSL opzeggen?

En hoe zeg je het huidige abonnement op, is hier ook een aangetekend schrijven voor nodig of niet?
of zal ReaDSL dit regelen en ik automatisch afgesloten worden bij SurfADSL en RealDSL dit overnemen?

Ben vrij nieuw in het opzeggen en overschakelengedoe :P
Lees eerst eens je contractvoorwaarden. Er zijn verschillende ISP's die eisen dat je een bepaalde periode voor de afloop opzegt anders beschouwen zij dat als een stilzwijgende verlenging voor eenzelfde periode. Dus even opletten.
see you at http://www.coeman.net
Scarlet One triple play. Linksys E4200, lot of computers, Download volume from 1 till 3TB/month
Base B39, Sony Xperia S
CM690 II Advanced, Intel i7-2600K, 16GB ram, SSD Adata 120GB, Seagate 7200.14 2TB, Be Quiet! DPP 650W 80+gold & DR PRO cpu cooler, underclocked cpu for silent computer. Linux Mint 14.
AfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”