Scarlet One, hoe kunnen zij dit ongestraft blijven doen?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Blade
Member
Member
Berichten: 69
Lid geworden op: 07 dec 2003, 07:48

Ik begrijp er eigenlijk niets van. Er zijn zoveel klachten over Scarlet One.
Hoe kan Scarlet dit de mensen ongestraft blijven aandoen. Het is nog een nieuwe technologie, maar dit mag men niet blijven zeggen. Het moet nu op punt staan, daarmee basta.
En normaal gezien vooraleer je iets aanbied, moet je voldoende research doen en uitgebreid testen. Da zal ook wel een amateur geweest hebben.
Het wordt tijd dat ze gedagvaard worden voor de rechtbank.
De mensen laten betalen voor iets dat niet werkt, zou bij mij rap gedaan zijn zene. Ik ben blij dat ik nog bij Belgacom ben met m'n telefoon. Die werkt altijd!!!
Onbeperkt kakelen over de lijn, laat me niet lachen. Als je telefoon maar één dag per maand werkt, dan kun je beter alles opschrijven en dan alle telefoontjes doen de dag dat hij werkt. Is dat geen goed idee?

greetings
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Als consument staat ge werkelijk nergens .. als ge beslist van niet meer te betalen (uw enige optie als consument) omdat hun dienst niet 100% werkt, dan sluiten ze u gewoon af, dus dat is ook geen optie ...
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Scarlet One: Test-Aankoop bemiddelt.
In het forum op de website van Testaankoop is de jongste maanden veel te doen over Scarlet One.

Bron:Test aankoop
Fluppe

bij mij zijn de problemen slechts de laatse weken ..
daarvoor werkte hij een maand zonder enige probleem of herstart !
Het is een week erg geweest (halve week geen kiestoon/halve week resetten van box) maar nu lijkt het te stabiliseren .. van vrijdag weer onderbroken telefoon :) Dewerken waren ook aangekondigt TOT 1 augustus
DUS vanaf vandaag hoop ik dus terug op een maand zonder problemen :)
Kochanie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 750
Lid geworden op: 08 jan 2005, 12:44

wij hadden dezelfde problemen. Ondertussen zijn we weer bij het huis van vertrouwen: Skynet en BGCM.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”