Weet iemand of deze compatibel zijn? En geeft het geen probleem als je twee routers (want in de speedtouch zit ook een router, als ik mij niet vergis

Alvast bedankt!!!
Omdat ge dan dubbele NAT gaat doen, en dat poorten forwarden en firewalling iets complexer worden. Het gaat perfect maar is nogal zinloos. Ik gebruik zelf ook mijn speedtouch in pppoa dhcp-spoof mode om die op een andere router te kunnen aansluiten.Bastard schreef:Merci Joe, ik zal het proberen...![]()
Maar wat ik niet begrijp, is waarom het zo moeilijk is om twee routers aan elkaar te koppelen. Want hoe kan je anders 253 PC's aan 4 ethernetpoorten aansluiten (dat beweert USR)??? Dat kan toch niet anders dan door routers aan elkaar te koppelen??
Daarenboven versta ik ook nietwaarom ik mijn modem moet omzetten van een router naar een bridge, want volgens mijn boek over ICT-infrastructuren: "Een router heeft meer intelligentie beschikbaar en is dus in staat complexere situaties te ondersteunen dan een repeater of bridge." Daaruit versta ik dat alles wat een bridge aankan een router zeker moet aankunnen....
Kan iemand mij dit uitleggen?
Alvast bedankt voor de moeite!!!!!