academic broadband info

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
laris
Plus Member
Plus Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 07 jul 2005, 17:10
Locatie: Hove

Ik ben hogeschool student en zéér ontevreden skynetklant, daarom overweeg ik een overstap op academic broadband

Ik las het een en ander na op dit forum, maar hoe zit het nu juist met die overstap van tiscali naar scarlet. Wordt de limiet nu gecontroleerd of niet?

Voor de binary newsserver kan iemand daar ook wat meer info over geven

Alvast bedankt
Gebruikersavatar
Kokki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 07 nov 2004, 14:40
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 2 keer

Ik heb ook AB. Geen klachten hier. De limiet wordt nog steeds niet gecontroleerd, maar de omega.tiscali.nl newsserver werkt niet meer. Helaas. Je kan nu wel op news.scarlet.be. Hoe goed dat die is kan ik nog niet zeggen. Snelheid is wel een stuk langzamer dan wat ik gewend was (zit nu zo rond de 60KB/s tegen 350 vroeger).
ph4t
Plus Member
Plus Member
Berichten: 124
Lid geworden op: 03 sep 2003, 11:24

Kokki schreef:Ik heb ook AB. Geen klachten hier. De limiet wordt nog steeds niet gecontroleerd, maar de omega.tiscali.nl newsserver werkt niet meer. Helaas. Je kan nu wel op news.scarlet.be. Hoe goed dat die is kan ik nog niet zeggen. Snelheid is wel een stuk langzamer dan wat ik gewend was (zit nu zo rond de 60KB/s tegen 350 vroeger).


scarlet gebruikt giganews voor hun newsservers. Retention is hoog (rond 30 dagen) maar je hebt enkel 2 connecties. Per connectie heb je cap van 30KBs.
Dit is nog altijd niet slecht voor kleinere files.

Als je goede newsserver wilt: www.eweka.nl
Kost 7.5 euro per maand(goedkoper heb ik niet gevonden) en voorlopig heb ik geen klachten
pluppie
Member
Member
Berichten: 70
Lid geworden op: 19 apr 2004, 12:12