Pagina 1 van 1

EDPNET: Steeds afgesloten worden

Geplaatst: 05 jul 2005, 20:04
door Kerberos
Ik heb dus volgend ernstig probleem: een 3tal weken terug kon ik plots niet meer op internet. Toen bleek er ook een brief van edpnet in de bus te zitten waar in stond dat ik openstaande facturen had. Ik schrok want volgens mij had ik alles betaald. na even te checken tussen mijn uitreksels vond ik dan ook mijn bewijs terug. Voor alle duidelijkheid het betreft hier vrijdagavond omstreeks 19u (ik kom net thuis van mijn werk). Ik probeer dus tevergeefs te bellen en word doorgestuurd naar een betalend 0902-nummer. om toch maar in het weekend online te kunnen bel ik dit nummer waar ik na een tijdje discussieren de bewijzen moet doorfaxen. Na enige tijd terug online. Een week later krijg ik weer zo een brief in de bus waarop ik prompt een mail stuur richting edpnet waarin duidelijk staat dat ik de laatste 2 facturen wel degelijk betaald heb (anders hangt mij misschien terug een afsluiting boven het hoofd). Ik krijg antwoord van een zekere Inge die mij (na een paar keer heen en weer gemail) vraagt om nogmaals de bewijzen door te faxen. Vandaag (05/07) wil ik connecteren en je raad het al, ik kan weer niet op internet. Met de moed der wanhoop bel ik weer het bewuste 0902-nummer ( ondertussen heb ik mijn gsm factuur gekregen waar op vermeld staat dat ik 10euro moet betalen voor het vorige 0902-gesprek !!!). Na opnieuw te bellen en te faxen eindelijk terug online en morgen mag men zich dus verwachten aan een enorm gepeperde telefoon!
Wordt ongetwijfeld vervolgd. Graag ook jullie reactie/ervaringen hierover...

Geplaatst: 05 jul 2005, 20:59
door Kwabber
Doet mij plots aan iets denken bij hetgeen hierboven te lezen :twisted:

Geplaatst: 05 jul 2005, 21:46
door Gast
Ik heb ook zo een aanmaningsbrief in de bus gekregen een goeie twee weken geleden en daarvoor ook een maar die was terecht !

Maar na die eerste aanmaning betaald te hebben heb ik er een nog één gekregen, tot nu toe heb ik zelfs nog niets opgestuurd en ben nog altijd aangesloten misschien hebben ze hun rekeningen eens nagezien en gezien dat die openstaande rekeningen betaald zijn nu ! :twisted:

Anyway ik heb geen goesting om alles te gaan faxen etc. want dat kost mij altijd 1€ en al die moeite die erbij hoort gewoon omdat zij niet ffe beter hun werk doen !

Als ik binnenkort word afgesloten zul je het wel horen zker :lol:

ps Ik heb alles betaald hoor ben geen wanbetaler dit ffe ter vermelding !

Geplaatst: 06 jul 2005, 16:29
door EDPnet
Onze boekhoudingsdienst laat weten:
De daadwerkelijke facturatieperiode staat steeds op de voorlaatste regel van iedere factuur in de productomschrijving. Die staat los van de factuur- en vervaldatum van de ontvangen facturen. Als het abonnement ingaat is het heel normaal dat er twee facturen in dezelfde maand volgen. Als men beide facturen naast elkaar legt, zal het al snel duidelijk worden dat het wel degelijk over twee verschillende facturatieperiodes betreft.
Velen zullen niettemin redeneren dat de factuur van bv. juni in orde is qua betaling terwijl er nog een andere was in dezelfde maand.
Facturen kan je trouwens steeds on line raadplegen en afdrukken.


Wat ik daar nog aan wil toevoegen is dat je er van op aan kan dat onze boekhouding absoluut nooit accounts desactiveert zonder dat daar een grondige reden voor is.

Wat ons telefoonnummer 0902 44444 betreft: daarop is alleen onze technische helpdesk te bereiken (van maandag tot vrijdag van 17u. tot 20u. en op zaterdag van 9u. tot 13u.; van maandag tot vrijdag van 9u. tot 17u. op het gebruikelijke nr. 03 265 67 50). Met de boekhouding, die me de enige dienst lijkt die een ondubbelzinnig en correct antwoord kan geven op dergelijke vragen, kan je contact opnemen van maandag tot vrijdag van 9u. tot 17u. via 03 265 67 00, of via <<A href="mailto:[email protected]">[email protected]</A>>. Ik raad iedereen die een vraag in deze zin heeft dan ook aan om dat te doen.

Geplaatst: 06 jul 2005, 19:04
door Styno
Ik heb tot nu toe enkel een positieve ervaring gehad met de EDPnet boekhoudingsdienst...
Ik had namelijk eens zonder het te weten dubbel betaald (don't ask) en men heeft mij hier keurig over ingelicht en het rechtgezet.

Geplaatst: 06 jul 2005, 20:05
door Ken
Zo bouwt men een respecterend bedrijf op :)

edit: Het internet gaat hier precies trager sinds vanmiddag.

Geplaatst: 06 jul 2005, 20:13
door AnD
Doet me denken aan de de goede oude tijd (A2F) ;)

Geplaatst: 06 jul 2005, 20:45
door Ken
Ik ben zelf al bij EDPnet binnen geweest (HQ) :) en het ziet er me deftiger uit dan A2F die naar het schijnt in een gewoon huis handelde (iets in dat genre dan).

Geplaatst: 06 jul 2005, 20:46
door Sub Zero
Ken Losfeld schreef:Ik ben zelf al bij EDPnet binnen geweest (HQ) :) en het ziet er me deftiger uit dan A2F die naar het schijnt in een gewoon huis handelde (iets in dat genre dan).
Het was een zeskantig kantoorgebouwtje op de oudaan. Even groot als mijn slaapkamer :)