EDPNET: Steeds afgesloten worden

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
Kerberos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 129
Lid geworden op: 24 mar 2004, 20:02

Ik heb dus volgend ernstig probleem: een 3tal weken terug kon ik plots niet meer op internet. Toen bleek er ook een brief van edpnet in de bus te zitten waar in stond dat ik openstaande facturen had. Ik schrok want volgens mij had ik alles betaald. na even te checken tussen mijn uitreksels vond ik dan ook mijn bewijs terug. Voor alle duidelijkheid het betreft hier vrijdagavond omstreeks 19u (ik kom net thuis van mijn werk). Ik probeer dus tevergeefs te bellen en word doorgestuurd naar een betalend 0902-nummer. om toch maar in het weekend online te kunnen bel ik dit nummer waar ik na een tijdje discussieren de bewijzen moet doorfaxen. Na enige tijd terug online. Een week later krijg ik weer zo een brief in de bus waarop ik prompt een mail stuur richting edpnet waarin duidelijk staat dat ik de laatste 2 facturen wel degelijk betaald heb (anders hangt mij misschien terug een afsluiting boven het hoofd). Ik krijg antwoord van een zekere Inge die mij (na een paar keer heen en weer gemail) vraagt om nogmaals de bewijzen door te faxen. Vandaag (05/07) wil ik connecteren en je raad het al, ik kan weer niet op internet. Met de moed der wanhoop bel ik weer het bewuste 0902-nummer ( ondertussen heb ik mijn gsm factuur gekregen waar op vermeld staat dat ik 10euro moet betalen voor het vorige 0902-gesprek !!!). Na opnieuw te bellen en te faxen eindelijk terug online en morgen mag men zich dus verwachten aan een enorm gepeperde telefoon!
Wordt ongetwijfeld vervolgd. Graag ook jullie reactie/ervaringen hierover...
Gebruikersavatar
Kwabber
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 13 dec 2003, 13:34
Locatie: Izegem
Bedankt: 3 keer

Doet mij plots aan iets denken bij hetgeen hierboven te lezen :twisted:
blabla
Gast

Ik heb ook zo een aanmaningsbrief in de bus gekregen een goeie twee weken geleden en daarvoor ook een maar die was terecht !

Maar na die eerste aanmaning betaald te hebben heb ik er een nog één gekregen, tot nu toe heb ik zelfs nog niets opgestuurd en ben nog altijd aangesloten misschien hebben ze hun rekeningen eens nagezien en gezien dat die openstaande rekeningen betaald zijn nu ! :twisted:

Anyway ik heb geen goesting om alles te gaan faxen etc. want dat kost mij altijd 1€ en al die moeite die erbij hoort gewoon omdat zij niet ffe beter hun werk doen !

Als ik binnenkort word afgesloten zul je het wel horen zker :lol:

ps Ik heb alles betaald hoor ben geen wanbetaler dit ffe ter vermelding !
Gebruikersavatar
EDPnet
ISP Official
ISP Official
Berichten: 363
Lid geworden op: 04 apr 2005, 12:33
Locatie: St.-Niklaas, .be, .eu
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

Onze boekhoudingsdienst laat weten:
De daadwerkelijke facturatieperiode staat steeds op de voorlaatste regel van iedere factuur in de productomschrijving. Die staat los van de factuur- en vervaldatum van de ontvangen facturen. Als het abonnement ingaat is het heel normaal dat er twee facturen in dezelfde maand volgen. Als men beide facturen naast elkaar legt, zal het al snel duidelijk worden dat het wel degelijk over twee verschillende facturatieperiodes betreft.
Velen zullen niettemin redeneren dat de factuur van bv. juni in orde is qua betaling terwijl er nog een andere was in dezelfde maand.
Facturen kan je trouwens steeds on line raadplegen en afdrukken.


Wat ik daar nog aan wil toevoegen is dat je er van op aan kan dat onze boekhouding absoluut nooit accounts desactiveert zonder dat daar een grondige reden voor is.

Wat ons telefoonnummer 0902 44444 betreft: daarop is alleen onze technische helpdesk te bereiken (van maandag tot vrijdag van 17u. tot 20u. en op zaterdag van 9u. tot 13u.; van maandag tot vrijdag van 9u. tot 17u. op het gebruikelijke nr. 03 265 67 50). Met de boekhouding, die me de enige dienst lijkt die een ondubbelzinnig en correct antwoord kan geven op dergelijke vragen, kan je contact opnemen van maandag tot vrijdag van 9u. tot 17u. via 03 265 67 00, of via <<A href="mailto:[email protected]">[email protected]</A>>. Ik raad iedereen die een vraag in deze zin heeft dan ook aan om dat te doen.
internet, fiber & telephony
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

Ik heb tot nu toe enkel een positieve ervaring gehad met de EDPnet boekhoudingsdienst...
Ik had namelijk eens zonder het te weten dubbel betaald (don't ask) en men heeft mij hier keurig over ingelicht en het rechtgezet.
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Zo bouwt men een respecterend bedrijf op :)

edit: Het internet gaat hier precies trager sinds vanmiddag.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Doet me denken aan de de goede oude tijd (A2F) ;)
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Ik ben zelf al bij EDPnet binnen geweest (HQ) :) en het ziet er me deftiger uit dan A2F die naar het schijnt in een gewoon huis handelde (iets in dat genre dan).

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Ken Losfeld schreef:Ik ben zelf al bij EDPnet binnen geweest (HQ) :) en het ziet er me deftiger uit dan A2F die naar het schijnt in een gewoon huis handelde (iets in dat genre dan).

Het was een zeskantig kantoorgebouwtje op de oudaan. Even groot als mijn slaapkamer :)
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”