hallo,een vraagje;ik heb twee spellen gedownload en telkens ik die start,gebeurt er iets op de achtergrond,effe maar,precies dat hij wilt starten,maar na twee seconden springt de game af (of uit). In taakbeheer niks te zien,dus effectief uit. Wat zou het kunnen zijn?? Tis toch allemaal gemaakt voor XP tegenwoordig?? Alle ander spellen starten direct,zelfs van dezelfde gamehouse! Virussanner afgezet=niks verbetering.
Laten uitvoeren in 'windows 98/me geeft geen soelaas!
Wat kan ik nog proberen/doen??
vreemd gedrag
- under Control
- Member
Have mutch fun with your pc --Thats all folks!!
- under Control
- Member
noppes,nothing speciaal,gewoon virusscanner en firewall,en google desktop search .
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Stel u eens voor dat ik hier een route beschrijving vraag, maar ik vertel er niet bij naar waar ...
... over welke games gaat het dus? Zijn ze legaal? Zijn ze illegaal? Juiste CD-key (of whatever de protectie is)? Juiste crack gedownload?
... over welke games gaat het dus? Zijn ze legaal? Zijn ze illegaal? Juiste CD-key (of whatever de protectie is)? Juiste crack gedownload?
Kunnen 2 dingen zijn naar mijn aanvoelen. Of een probleem met de videokaart, of een probleem met een crack (vooral het laatste geeft vaak slecht opstartende spellen). Geef de specs van je PC eens en naam van de spellen.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
- under Control
- Member
ja ,tis 100 % legaal gedownload maar probleem is,ik mag hier de site niet vermelden zeker??? Dan kunt u ook eens proberen,het is een spel genaamd :invadazoid en insaniquarium deluxe ,dus zie google?!
Ge moogt er 60 minuten mee proberen ,maar ik heb er nog niet eens 0.1 seconde mee gespeeld haha.
Ook te vermelden;het zijn twee verschillende site's.
Ge moogt er 60 minuten mee proberen ,maar ik heb er nog niet eens 0.1 seconde mee gespeeld haha.
Ook te vermelden;het zijn twee verschillende site's.
Lol, waarom zou je die niet mogen vermelden? Het is legaal, dus ik denk niet dat er ook maar één mod bezwaar gaat maken op een linkje .
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
Toevallig de laatste versie van de nvidia-drivers geïnstalleerd? Ik heb ze vorige week bij een klant gebruikt en die had daar ook problemen mee. Een oudere versie genomen en toen werkte alles wel. Zelfde symptomen als hier en ook de TV-kaart gaf slecht beeld. Het was iets raars... Maar nu werkt het wel.
Oudere nVidia drivers zijn idd aan te raden voor de 2, 3, mx & de 5**0 reeks. Ik heb al gemerkt, dat de kaarten anders beginnen te flippen qua hardwareversnelling. Ze geven dan zeker problemen wanneer je ze gebruikt op je TV. De nieuwere reeksken en de TI reeks geven minder problemen met de nieuwste drivers.
- under Control
- Member
Dat is een opmerking waar we een over kunnen nadenken,evenwel ,waarom zijn dan der rest van de spellen van DEZELFDE fabrikant,WEL direct bespeelbaar??? Ik heb er zo'n 6-tal van deze site en ze spelen formidabel,geen vuiltje aan de lucht(kaart) .
Ik zal hier de site eens geven ,en hopelijk zonder klachten,geen reclame he,word er niet voor betaald!
Van deze ist; http://www.bigfishgames.com/?src=bfg12y0xenshcut
En de laatste nieuw die niet marcheren zijn;
invadazoid en
insaniquarium deluxe.
Wat nog te doen?? Dank u voor alle uitleg al.
Ik zal hier de site eens geven ,en hopelijk zonder klachten,geen reclame he,word er niet voor betaald!
Van deze ist; http://www.bigfishgames.com/?src=bfg12y0xenshcut
En de laatste nieuw die niet marcheren zijn;
invadazoid en
insaniquarium deluxe.
Wat nog te doen?? Dank u voor alle uitleg al.