prentjes site
- CiBi
- Premium Member
- Bedankt: 1 keer
ik heb de site van mijn tante op het internet gezet maar mijn prentjes en knopjes komen er niet op. (gemaakt in frontpage) zie www.elshaegeman.be
STARBUCKS : CPU : Intel i5-540M (2x2.53Ghz) , RAM : 4GB , HD : 500GB , GRAKA : GeForce GT 330M + onboard Intel HD Graphics , OS : X.6 Snow Leopard 64bit , SCREEN : 17" 1920x1200 LED-backlit widescreen [laptop]
- CiBi
- Premium Member
tis juist gelukt i had het gecopieerd naar ftp://... maar dan heb ik het geprobeerd met publish web in frontpage en nu is het gelukt zie www.elshaegeman.be
Edit by Weetgraag
Geen rode fontkleur gebruiken in je tekst of onderschrift, rood word enkel gebruikt door moderators
Edit by Weetgraag
Geen rode fontkleur gebruiken in je tekst of onderschrift, rood word enkel gebruikt door moderators
STARBUCKS : CPU : Intel i5-540M (2x2.53Ghz) , RAM : 4GB , HD : 500GB , GRAKA : GeForce GT 330M + onboard Intel HD Graphics , OS : X.6 Snow Leopard 64bit , SCREEN : 17" 1920x1200 LED-backlit widescreen [laptop]
Bij mij laad hij nochtans redelijk snel hoor.
En bij een tracert krijg ik heel de tijd time outs.
En bij een tracert krijg ik heel de tijd time outs.
3 22 ms 23 ms 23 ms 195.95.38.129
4 31 ms * 31 ms router.tales.be [193.121.227.254]
5 * * * Time-out bij opdracht.
6 * * * Time-out bij opdracht.
7 * * * Time-out bij opdracht.
8 * * * Time-out bij opdracht.
9 * * * Time-out bij opdracht.
10 * * * Time-out bij opdracht.
11 * * * Time-out bij opdracht.
12 * * * Time-out bij opdracht.
Daar kunnen toch nog "enkele" optimalisaties plaats vinden. Om te beginnen, die foto's kunnen 20 keer kleiner, applets??? anyone???
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Ook zorgen dat de knoppen bovenaan op elke pagina weerkeren. Zo kan die irritante homeknop onderaan er ook af.
- CiBi
- Premium Member
heb die punten aangepast alleen mijn foto's nog niet
Dit heeft nu niet met de site an sich te maken en de webmaster zal er niks mee te maken hebben, maar als ik als leerkracht Nederlands het tekstje bij Historiek moet beoordelen, dan krijgt iemand die, laat ons zeggen in 6 ASO zit, nipt een 5 hoor.
Als je daarmee klanten moet werven, frons ik mijn wenkbrauwen.
Als je daarmee klanten moet werven, frons ik mijn wenkbrauwen.
@Yoko; @ that to my post
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Man ik maak voor mevrouw gratis een 10x betere site Zo overdreven zwaar die foto's xD
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
foto's resizen gaat het eenvoudigste zonder speciaal programma ..
Selecteer in de Verkenner de foto’s die je wil verkleinen.
Rechtermuisknop / Kopiëren naar / E-Mail ontvanger
Venster : resizen : OK
Alle foto’s worden in een e-mail geplaatst. Zorg dat de e-mail niet je hele scherm inneemt. Je selecteert één foto, klikt dan op Ctr-A, zodat alle foto’s geselecteerd zijn en je sleept ze in je Mappenstructuur naar een andere map
Gedaan
Selecteer in de Verkenner de foto’s die je wil verkleinen.
Rechtermuisknop / Kopiëren naar / E-Mail ontvanger
Venster : resizen : OK
Alle foto’s worden in een e-mail geplaatst. Zorg dat de e-mail niet je hele scherm inneemt. Je selecteert één foto, klikt dan op Ctr-A, zodat alle foto’s geselecteerd zijn en je sleept ze in je Mappenstructuur naar een andere map
Gedaan
Loop zeker ook eens binnen bij tante Els en kidnap dat 'Groene Boekje'. Er staan nogal wat schrijffouten in de site.
Verder zou ik toch streven naar een iets professionelere opbouw als het de bedoeling is met deze site klanten te werven.
't lijkt me zo'n beetje te veel neefje wil met frontpage experimenteren, en 't straalt te weinig vertrouwen uit als je je zaak wil laten verdedigen door de advocate.
Ze kan dan in de rechtszaal misschien een taaie tante zijn, de site heeft toch een teveel neefje-doet-tante-een-plezier gehalte.
In elk geval ... keep de work going en 't komt wel slim.
Ze kan dan in de rechtszaal misschien een taaie tante zijn, de site heeft toch een teveel neefje-doet-tante-een-plezier gehalte.
In elk geval ... keep de work going en 't komt wel slim.
http://www.storme.be/CCBECode.html
It's better to be pissed off than pissed on.
- CiBi
- Premium Member
je moet er rekening meehouden dat ik maar 14 ben
djbramo schreef:je moet er rekening meehouden dat ik maar 14 ben
je bent nooit te oud om te lere he
serieus: je leeftijd mag me geen excuus zijn om geen opzoekwerk rond html en css enzo te doen en dat te leren gebruiken.
Het lijkt me dan ook verstandiger om daar eerst mee bezig te zijn in plaats van met applets
(maar indien de site voor jou gewoon bestaat om de mogelijkheden van de huidige technologie te testen, zou ik zeggen: doe gerust zo verder!!! )
Remember DJBramo:
Hier zijn al veel mensen begonnen met Frontpage om hun eerste site te ontwerpen. Maar daarna moet je de html en css toch doorworstelen. Eens dat achter de rug is til je je site naar een hoger niveau en komt de nieuwsgierigheid naar nog meer nieuwe technologie vanzelf.
En je leeftijd ... 14 jaar. Da's prachtig want nu begin jij aan 2 maand vakantie. Gebruik je vrije dagen om niet in bed te blijven maar neem een uurtje of 2 per dag tijd om html en css te leren. Wedden dat je binnen de kortste keren prachtige sites leert maken ?
Hier zijn al veel mensen begonnen met Frontpage om hun eerste site te ontwerpen. Maar daarna moet je de html en css toch doorworstelen. Eens dat achter de rug is til je je site naar een hoger niveau en komt de nieuwsgierigheid naar nog meer nieuwe technologie vanzelf.
En je leeftijd ... 14 jaar. Da's prachtig want nu begin jij aan 2 maand vakantie. Gebruik je vrije dagen om niet in bed te blijven maar neem een uurtje of 2 per dag tijd om html en css te leren. Wedden dat je binnen de kortste keren prachtige sites leert maken ?
MaRtO schreef:djbramo schreef:je moet er rekening meehouden dat ik maar 14 ben
Ik ben ook 14 en ik heb deze site.
Hij is wel nog niet af, de layout wel.
als ge vrienden zijt wist ge dat wel al langer, me dunkt
de pispaal <<