Router probleem

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
YellinD
Starter
Starter

toen ik gisteren thuiskwam van men reis naar zweden , had mijn pa plots een router gekocht
een billion bipac-711 CE ADSL modem/router

nu , aangezien zij enkel de informatie van hun planet internet account kennen , stond deze ingesteld en dat werkt perfect

maar ik wou graag mijn skynet account er ook inzetten , om makkelijk te kunnen switchen moest het nodig zijn

maar het lijkt alsof hij settings niet aanvaard van mij skynet account want hij wil nooit connecten
PPPoE LLC (of iets van dien aard ;) ) hebbek gekozen , want hiermee werkt die PI account
mar ik denk dat het probleem ligt bij de subnet mask
ge moet een mask ingeven en bij de PI account is dit 255.255.255.0

aangezien ik denk dat de Skynet ips niet in die range liggen , heb ik dat veranderd naar 0.0.0.0 maar niets helpt

iemand een ideetje ?
All Your Base
Plus Member
Plus Member

uitgezonderd login en paswoord zijn er geen andere instellingen voor skynet. subnet mast moest 255.255.255.0 zijn.

heb je je login wel goed ingevoerd? @SKYNET erachter gezet?
YellinD
Starter
Starter

yeh , heb om te controleren modem in pc nog is aangesloten en zo verbonden met mijn skynet account en dat gaat allemaal ...

kzal nog wa blijven proberen
Black_64

Je moet je verbinding van skynet anders instellen dan dat jij hebt gedaan. Ik gebruik PPPoA VC-Mux. Daar lukt het wel mee

Black_64
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”