Hoi
Ik heb een eenvoudige webpagina (html) met frames. Het middenste frame heb ik vast gezet op formaat 800 x 600. Nu heb ik een foto die wil plaatsen en deze is ook 800 X 600. Nu staat deze niet gecentreerd. Er is steeds links boven een bordje. Hoe kan ik dit weg zien te krijgen
Heel erg bedankt voor de info
greetz
beeld centreren op webpagina
-
- Starter
Probeer eens op de lijn waar dat image staat in html code in te geven.
Links van die image lijn zet je <(center)> en aan het uiteinde van die lijn <(/center)>
Je moet dan wel deze ( ) overal verwijderen. (indien deze niet geplaatst waren kon je het voorbeeld niet zien)
Links van die image lijn zet je <(center)> en aan het uiteinde van die lijn <(/center)>
Je moet dan wel deze ( ) overal verwijderen. (indien deze niet geplaatst waren kon je het voorbeeld niet zien)
-
- Premium Member
- Contacteer:
Het is niet mogelijk zeker om die <body topmargin="0"> te vervangen door
<body topmargin="center"> of zoiets om dus ook je pagina verticaal te centreren ? Dacht dat dit hier al eens besproken werd en dat dit niet kon of heb ik het mis ?
<body topmargin="center"> of zoiets om dus ook je pagina verticaal te centreren ? Dacht dat dit hier al eens besproken werd en dat dit niet kon of heb ik het mis ?
Take me for my mind, not for my body, but play with my body and not with my mind...
-
- Premium Member
- Contacteer:
Hehe jaja ik weet het, normaal doe je het zo... Maar ik bedoelde, als ge topmargin=0 gebruikt plakt je tabel bovenaan tegen je adresbalk, maar bestaat er dan geen stukje code, als men een hogere resolutie gebruikt, dat hij dan verticaal centreert ?
Take me for my mind, not for my body, but play with my body and not with my mind...
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ik vind divs maar niks. Float left, list items gebruiken voor menu-items ... De logica is er niet meer. Aan de code is ook helemaal niet meer te zien hoe het er in de browser uit gaat zien. Lang leve good ol' nested tables, dat elke domme browser getoond krijgt, zelfs op gsm's!
@meon: et mijne ziet er in ff en in ie hetzelfde uit, wel ff moeten zoeken tot ie het in beide juist toonde, maar das met tables meestal ook zo
ik vind et :
rapper
gemakkelijker
inhoud staat in de html file
design zit volledig in css (extern)
ik vind et :
rapper
gemakkelijker
inhoud staat in de html file
design zit volledig in css (extern)
de pispaal <<
-
- Premium Member
- Contacteer:
Sub Zero schreef:Dan steek je het in een tabelletje, of positioneren met div's
Dat lukt me dus niet eh !
Dit is de pagina die ik gemaakt heb:
http://www.nightfevertorhout.be/index_nieuw.htm
Alles vind ik goed, maar als men met een resolutie vanaf 1152x864 begint, zou de pagina verticaal gecentreerd moeten komen...