welke provider?

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
hanske
Member
Member

Over enkele maanden ga ik naar belgie verhuizen. Nu ben ik al een beetje aan het kijken naar de verschillende internetproviders en hun abonnementen.

Nu vroeg ik me af wat de beste zou zijn? Ik heb surfadsl zien staan, 33.33 euro met een data limiet van 20GB, maar ik kan verder weinig informatie vinden. Weet er iemand of dit een goede is, of zijn er andere providers die beter zijn?

alvast bedankt

hanske
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Je kan hier eens zien, ga met de muis over de kolom "Extra"
Afbeelding
Gast

die had ik al gezien, maar is er niemand die ervaring heeft met die surfadsl? Ben namelijk wel benieuwd of dat een goede is?
alfadude
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 7 keer

Ik heb een tijd surfadsl gehad.
Ik kan over deze provider in elk geval niet veel slecht vertellen.
Als het aanbod je interesseert zou ik zeggen, ga ervoor.
Ik denk niet dat je er spijt van zou krijgen.(Tenzij je natuurlijk meer zou gaan verbruiken dan 20GB)
amj2005
Member
Member

silence
Laatst gewijzigd door amj2005 13 jul 2005, 07:57, in totaal 1 gewijzigd.
Gast

amj2005 schreef:of tiscali extra large (nu overgenomen door scarlet), vroeger hadden we belgacom/skynet adsl go met een miezerige 10gb per maand, nu 30 waar we geregeld over gaan...ooops... :wink: voor dezelfde poen.
laat mij zeggen dat dit zeer uitzonderlijk is.
een grote meerderheid van de surfers heeft meer dan genoeg met 10 GB.

er zal hier wel sprake zijn van illegale downloads van films, muziek en spellekes...
Stijn..

Anonymous schreef:
amj2005 schreef:of tiscali extra large (nu overgenomen door scarlet), vroeger hadden we belgacom/skynet adsl go met een miezerige 10gb per maand, nu 30 waar we geregeld over gaan...ooops... :wink: voor dezelfde poen.
laat mij zeggen dat dit zeer uitzonderlijk is.
een grote meerderheid van de surfers heeft meer dan genoeg met 10 GB.

er zal hier wel sprake zijn van illegale downloads van films, muziek en spellekes...
So what ... verlies jij er iets mee als iemand zoiets download.; ze moeten het maar goedkoper maken.
IK download amper illegaal en ik kom ook NIET toe met 10GB...
hanske
Member
Member

die tiscali extra large wilde ik dus ook pakken, maar die bestaat niet meer, die zijn nu door scarlett overgenomen. Dat vond ik dus zeer jammer want dat was inderdaad een interessante.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”