Over enkele maanden ga ik naar belgie verhuizen. Nu ben ik al een beetje aan het kijken naar de verschillende internetproviders en hun abonnementen.
Nu vroeg ik me af wat de beste zou zijn? Ik heb surfadsl zien staan, 33.33 euro met een data limiet van 20GB, maar ik kan verder weinig informatie vinden. Weet er iemand of dit een goede is, of zijn er andere providers die beter zijn?
alvast bedankt
hanske
welke provider?
die had ik al gezien, maar is er niemand die ervaring heeft met die surfadsl? Ben namelijk wel benieuwd of dat een goede is?
- alfadude
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 7 keer
Ik heb een tijd surfadsl gehad.
Ik kan over deze provider in elk geval niet veel slecht vertellen.
Als het aanbod je interesseert zou ik zeggen, ga ervoor.
Ik denk niet dat je er spijt van zou krijgen.(Tenzij je natuurlijk meer zou gaan verbruiken dan 20GB)
Ik kan over deze provider in elk geval niet veel slecht vertellen.
Als het aanbod je interesseert zou ik zeggen, ga ervoor.
Ik denk niet dat je er spijt van zou krijgen.(Tenzij je natuurlijk meer zou gaan verbruiken dan 20GB)
laat mij zeggen dat dit zeer uitzonderlijk is.amj2005 schreef:of tiscali extra large (nu overgenomen door scarlet), vroeger hadden we belgacom/skynet adsl go met een miezerige 10gb per maand, nu 30 waar we geregeld over gaan...ooops...voor dezelfde poen.
een grote meerderheid van de surfers heeft meer dan genoeg met 10 GB.
er zal hier wel sprake zijn van illegale downloads van films, muziek en spellekes...
So what ... verlies jij er iets mee als iemand zoiets download.; ze moeten het maar goedkoper maken.Anonymous schreef:laat mij zeggen dat dit zeer uitzonderlijk is.amj2005 schreef:of tiscali extra large (nu overgenomen door scarlet), vroeger hadden we belgacom/skynet adsl go met een miezerige 10gb per maand, nu 30 waar we geregeld over gaan...ooops...voor dezelfde poen.
een grote meerderheid van de surfers heeft meer dan genoeg met 10 GB.
er zal hier wel sprake zijn van illegale downloads van films, muziek en spellekes...
IK download amper illegaal en ik kom ook NIET toe met 10GB...