PROBLEEMPJE

Voor de gamers. Hier kan je met al je opmerkingen, vragen, problemen terecht.
Plaats reactie
CiBi
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 1 keer

Kep op min computer een paar spellenkes gezet en kan ze instaleren moa als ek ze wil afspellen komt alleen een tekeningeke vant spel ent sluit terug af wa kan da zin tligt nie aan de minimum vereisten min pc zou het moeten aankunnen

STARBUCKS  : CPU : Intel i5-540M (2x2.53Ghz) , RAM : 4GB , HD : 500GB , GRAKA : GeForce GT 330M + onboard Intel HD Graphics , OS : X.6 Snow Leopard 64bit , SCREEN : 17" 1920x1200 LED-backlit widescreen [laptop]
ikkejonge
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

heb je de laatse versie van directX geïnstalleerd? Zoniet kan je die vinden op de site van Microsoft.
CiBi
Premium Member
Premium Member

kdenk et wel directX 9

STARBUCKS  : CPU : Intel i5-540M (2x2.53Ghz) , RAM : 4GB , HD : 500GB , GRAKA : GeForce GT 330M + onboard Intel HD Graphics , OS : X.6 Snow Leopard 64bit , SCREEN : 17" 1920x1200 LED-backlit widescreen [laptop]
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

9c ?
CiBi
Premium Member
Premium Member

kdenk et. de versie die geleverd word bij nfs underground 2

ikkejonge
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

test eens of uw versie wel goed werkt.
start - uitvoeren... - dxdiag
MaRtO
Elite Poster
Elite Poster

Had ik ook vroeger, kon opeens Unreal Tournament, ... niet meer spelen.
Maar op een dag was dit probleem lijk weg. :? Ik weet heel zeker dat als je zou formatteren je probleem zou opgelost zijn, alleen is dit niet zo handig.
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 748 keer
Bedankt: 250 keer
Provider
Te Koop forum

-- Meestal liggen zo'n zaken aan de grafische kaart, en meer bepaald aan de drivers voor de grafische kaart. Welke kaart heb je? (en computerspecificaties + naam van het spel zou ook mogen :-) ) Best is om die drivers te updaten met een versie die van de fabrikant z'n website komt, en niet de versie die je via de WindowsUpdate van Microsoft krijgt aangezien die van Microsoft altijd hopeloos verouderd is. Uitzondering op die regel schijnen de ATi grafische kaarten te zijn, waar je beter op zoek gaat naar de 'Omega' versie ervan.

-- Als dit een niet-zo-legale kopie van een spel is, dan kan het ook aan de antikopieersysteem liggen. Meestal treedt dat pas op als het spel geinstalleerd is. In dat geval had je de opties voor het anti-antikopieersysteem-systeem moeten aanzetten voor het installeren (en een eventuele crack moeten aanbrengen) :P
MaRtO
Elite Poster
Elite Poster

Het enige dat ik weet is dat het spel Ghost Recon noemt en dat het GEEN illigale versie is. :P Het spel runt op een windows 2000, rond de 384 ram geheugen, harde schijf is denk ik rond de 40 gb, intel pentium 3 1 Ghz en van de geheugenkaart weet ik niets af, ...
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 748 keer
Bedankt: 250 keer
Provider
Te Koop forum

Het type grafische kaart is erg belangrijk op het ogenblik: sommige spel-fabrikanten ondersteunen niet langer de al wat oudere kaarten nu dat de nieuwe PCI-Xpress kaarten gepusht worden.

En er is ook al sprake geweest van mogelijk opzettelijke pogingen om gamers een specifieke kaart-fabrikant te doen kiezen door het spel enkel een bepaald type pixelshading te laten ondersteunen. Ik denk dat het ging om type 2.2 dat enkel door ATi kaarten ondersteund wordt -- maar 'k ben er niet zeker van.

Met andere woorden: als een upgrade van de drivers (van de fabrikant z'n website!) niet helpt, dan zou ik toch vermoeden dat het niet-compatibel zijn van de kaart de oorzaak is, maar laat eerst Google er eens op los.
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster

Lol, wat een probleemanalyse

1/Is dit spel zéker niet illegaal?
2/The_Borg zal wel weer vies bekeken worden, maar gelieve Nederlands te gebruiken en geen verbasterd Roemeens.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
CiBi
Premium Member
Premium Member

het spel is zeker legaal maar ik heb het ook met andere spellen (legaal) en die vereisen heel weinig en daar lukt het ook niet

Plaats reactie

Terug naar “Games”