Ik heb een nieuwe hd in mijn laptopje geplaatst.
Kan ik die oude van 10 Gig maar beter meteen weggooien of kan ik daar iets voor vinden om die bvb aan mijn desktop pc te hangen?
Een soort IDE kaart waar die kleine hd dan in kan. Er een netwerk-hd van maken zal wel helemaal niet gaan zeker?
laptop hd
-
- Member
- Contacteer:
Edward schreef:Ik heb een nieuwe hd in mijn laptopje geplaatst.
Kan ik die oude van 10 Gig maar beter meteen weggooien of kan ik daar iets voor vinden om die bvb aan mijn desktop pc te hangen?
Een soort IDE kaart waar die kleine hd dan in kan. Er een netwerk-hd van maken zal wel helemaal niet gaan zeker?
je kan die in een external bracket steken op een usb 2.0 poortje en heb je een externe HD netwerk HD moet je is kijken in deze thread
Er zijn kabeltjes om die in je desktop te hangen. Heeft niet veel om het lijf, je kan die zelfs zelf maken. Zoals al gezegd; externe HD? Als je dit de moeite vindt natuurlijk, 30 € uitgeven voor een 10B HD .
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
- Edward
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Thanks guys,
Ik ga het nog eens bekijken. 't Is maar dat ik ben opgegroeid in de pc-wereld met diskettes van 166Kb, jaja, en dat zuinig zijn met opslagmedia zit er nog steeds in vrees ik.
Ik ga het nog eens bekijken. 't Is maar dat ik ben opgegroeid in de pc-wereld met diskettes van 166Kb, jaja, en dat zuinig zijn met opslagmedia zit er nog steeds in vrees ik.
, Mja, ik ben ook zuinig. Af en toe denk ik; ik zal die 100 GB leech maar dumpen want ik heb toch geen lege schijven meer .
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Edward schreef:Kan ik die oude van 10 Gig maar beter meteen weggooien of kan ik daar iets voor vinden om die bvb aan mijn desktop pc te hangen?
Wie weet dat je er ooit nog iets mee kan aanvangen als je een iPOD achtig ding koopt