Nederland scoort beter dan België

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
Tommios
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 31 mar 2005, 20:53
Locatie: Kempen

Onlangs was ik aan het surfen op Google. Ik ben namelijk op zoek naar een betaalbare server met een snelle dataspeed en zonder datalimiet. Hierbij kwam ik tot de constatering dat in Nederland deze formulle al een tijdje bestaat! Het :-D 8ste wereldwonder :-D heeft ook een naam! Quicknet... (voor de geïnteresseerden : http://www.quicknet.nl ).

Als je de aspecten van Quicknet vergelijkt met éénder welke provider uit België, heb ik maar één conclusie...
Wij betalen véél te veel voor wat we krijgen...
Zéker bij Telenet (mijn huidige provider) waar ik al 41€ betaal voor een (volgens mij) véél te gelimiteerde up- en downloadgrens.
Spijtig genoeg is deze provider in België niet beschikbaar, anders was ik al lang over geschakeld!

mVg! Tommios ®
Oink oink
Budtske
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 46
Lid geworden op: 10 nov 2004, 10:44

erm ?
prijzen mischien iets lager dan andere providers in nederland , maar de snelheid en qua limieten is dit toch wel hetzelfde als alle anderen

ik heb ook het gevoel dat je de woorden server en provider door elkaar haalt,

een provider is iemand die internet-verbindingen voorziet (meestal gebruikt voor "particulieren-internet" te bedoelen)
en een server is een of andere box die alleen dient als webserver , ftp , ....

voor zover ik zie bied quicknet iig geen enkele server oplossing aan

Wil je toch een belgische provider die zonder datalimiet werkt probeer RealDSL eens (www.realdsl.be) deze heeft een FUP
Gebruikersavatar
PowerSoft
Premium Member
Premium Member
Berichten: 589
Lid geworden op: 30 mar 2004, 20:33
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

niets nieuws onder de zon dus, wat heeft iedereen toch met die nederlanders :)
Akira
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1386
Lid geworden op: 10 jan 2004, 13:30

idd ieder maand is er wel een klein kind dat ontdekt dat ze in holland unlimited hebben. Ach als ze zo graag unlimited hebben da ze emigreren e.

wrom nie naar denemarken dan hebt ge 100Mbit en unlimited, oh nee 9e wereldwonder!


gras ziet groener aan de overkant, kunt ge nie wachten vraagt dan aan mammie en pappie of ze willen emigreren naar holland omdat je dan meer liedjes kunt downloaden van Kazaa.
de pispaal <<
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

ey ... en daar kunnen we ook smoren ! ;)
Tommios
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 31 mar 2005, 20:53
Locatie: Kempen

lol, blijkbaar lokt mijn toppic nogal pittige reacties uit.

Zal ik mijn antwoord anders formuleren dan?

Ik vind (voor zover het op dit forum blijkbaar mag) dat je gewoon véél betaald voor internet, en er te weinig voor terug krijgt.

Het zou misschien kunnen (wat ik niet tegen spreek) dat er mensen zijn die het prettig vinden een datalimiet te hebben. Ik niet.
Internet is surfen in volle vrijheid, ongelimiteerd.

Trouwens, ik vraag niet het onmogelijke (zoals blijkt in andere landen), of moet het hier weer anders zijn?

Ik zal snel aan ons mama en papa vragen of we niet in Denemarken kunnen gaan wonen. Bedankt voor de tip!

mVg...
Oink oink
Gebruikersavatar
sunshinereggae77
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 31 mar 2005, 18:35
Locatie: Riemst Limburg

Tis inderdaad zo dat hier net over de grens ,Maastricht bijvoorbeeld, veel sneller en goedkoper internet hebben dan bij ons hier.Geen datalimiet.
Wanneer zou dit nu toch eens hier ingevoerd worden.
Enkele voorbeelden
www.home.nl
www.2surf.nl
Sector
Member
Member
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 nov 2004, 18:07

Akira schreef:wrom nie naar denemarken dan hebt ge 100Mbit en unlimited, oh nee 9e wereldwonder!


In Denemarken zijn de beste connecties rond de 10 Mbit zen, en dan meestal alleen in de superstedelijke gebieden en dan nog niet overal, als je écht 100 Mbit en unlimited wilt, dan move je gelijk naar Zweden :)
Gast

Akira schreef:idd ieder maand is er wel een klein kind dat ontdekt dat ze in holland unlimited hebben. Ach als ze zo graag unlimited hebben da ze emigreren e.

wrom nie naar denemarken dan hebt ge 100Mbit en unlimited, oh nee 9e wereldwonder!


gras ziet groener aan de overkant, kunt ge nie wachten vraagt dan aan mammie en pappie of ze willen emigreren naar holland omdat je dan meer liedjes kunt downloaden van Kazaa.


Akira heeft het er gewoon over dat deze discutie al 500 keer is aangehaald , er zijn genoeg topics om over verder te gaan iig ;)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Akira schreef:wrom nie naar denemarken dan hebt ge 100Mbit en unlimited, oh nee 9e wereldwonder!


En kost een pint bier 5 keer zoveel als in Belgie... tja, zo heeft ieder land wel zijn voor en nadelen.
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”