EDPnet ook 6Mbit abbo's

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
Budtske
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 46
Lid geworden op: 10 nov 2004, 10:44

Net email binnen gekregen waarin staat dat EDP ook 6Mbit verbindingen gaat leveren,
er staan ook abbo's in die promotioneel alleen volgende maand kunnen aangeschaft worden, dit is allemaal hier na te lezen,

er zijn enkele punten gewist maar dit gaat vooral over commisies enz
Gebruikersavatar
kikker46
Pro Member
Pro Member
Berichten: 262
Lid geworden op: 29 mei 2004, 01:25
Locatie: Kikkerland

Wel raar 1 GB trafiek, wat kunde daarmee aanvangen bij 640kbit/s upload ?
(nog geen dag upload)

Mvg,

Kikker
Joe Sixpack
Member
Member
Berichten: 95
Lid geworden op: 23 jun 2004, 22:21
Contacteer:

kikker46 schreef:Wel raar 1 GB trafiek, wat kunde daarmee aanvangen bij 640kbit/s upload ?
(nog geen dag upload)

Mvg,

Kikker


* Per begonnen extra GB trafiek wordt €0,25 incl. BTW gefactureerd met maximum tot 50 GB trafiek. Bij overschrijding van 50 GB trafiek, komt men op smalband terecht (na voorafgaandelijke waarschuwing via mail). Tevens kan een klant ook extra mailboxen bestellen aan €0,25 incl BTW per maand.
das toch makkelijk: ge betaalt wat ge verbruikt.


stel ge neemt een EDPnet GO.
Ik heb de laatste 30 dagen (telenet he) 2454MB verbruikt. Dit betekent dat ik dus voor 3G gefaktureerd zal worden. verder neem ik nog een extra mailbox. Dus zo'n abbonement kost 29.95€ + 3* 0.25€ + 0.25€

Ik betaal dus 30.95 die maand.
Het trafiek gaat maximum tot 50G dus 50*0.25 is = 12.5 €
29.95 + 12.5 = 42.45€. De grootverbruiker betaalt iets meer terwijl het voor de gewone gebruiker iets goedkoper wordt. Iedereen tevreden ! ?
Budtske
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 46
Lid geworden op: 10 nov 2004, 10:44

mij lijkt het zo slecht niet eigelijk

en je moet zeggen 0.25€ per begonnen GB is zeker schappelijk!
en je betaald alleen maar wat je verbruikt! een veel beter systeem als telenet waar je limiet bijkoopt en het eigelijk constant op 100% houden om waar voor je geld te hebben.

maar de echte grootverbruikers die gaan wel naar RealDSL denk ik :)
Joe Sixpack
Member
Member
Berichten: 95
Lid geworden op: 23 jun 2004, 22:21
Contacteer:

Budtske schreef:mij lijkt het zo slecht niet eigelijk

en je moet zeggen 0.25€ per begonnen GB is zeker schappelijk!
en je betaald alleen maar wat je verbruikt! een veel beter systeem als telenet waar je limiet bijkoopt en het eigelijk constant op 100% houden om waar voor je geld te hebben.

maar de echte grootverbruikers die gaan wel naar RealDSL denk ik :)

als ik hier zie dat sommige 32G op 2 dagen hebben: ok die mensen zullen dit niet goed vinden maar voor de huis tuin en keukengebruiker die ff deze maand wat meer nodigt heeft en de volgende maanden wat minder: ideaal.
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Ideaal voor mij hier thuis :)

Ik heb sinds 3 weken de EXTRA op de lijn. Maar ik haal momenteel maximum iets van 540-580 kb/s down maar 'k heb wel een lekkere constante upload van 61 kb/s

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

En ze geven allemaal maar snellere abbo's. da ze is eerst dervoor zorgen da iedereen die snelheden wel echt aankan ffs. Ik blijf hier ma kl*ten met die stomme max van 1mbit
Gast

metal schreef:En ze geven allemaal maar snellere abbo's. da ze is eerst dervoor zorgen da iedereen die snelheden wel echt aankan ffs. Ik blijf hier ma kl*ten met die stomme max van 1mbit
Onmogelijk om iedereen op klassieke adsl op 3,3, 4, 6 of meer Mbps aan te sluiten. Of providers zouden de grenzen van de fysica moeten kunnen doorbreken. Met een pstn-lijn mag je voor 3,3 Mbps op max. 5 km van de centrale zitten, voor 4 Mbps op 4 km, voor 6 Mbps op 2,5 km, of je mag het vergeten.
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”