hallo,weet er iemand een goei trucje om,als ik mails verder door stuur,er met een simpele toetsklik of iets anders ,in één keer alle inhoud van het 'blad' leeg te maken zodat er geen ander email adressen bijv. meer opstaan of geen enkel reclame en dergelijk? Dus enkel de bijlage telt voor verder sturen.Ik zit hier ganse dagen de mails op te kuisen want er zijn weinig mensen die de moeite doen er eerst een propere mail van te maken ,zonder al die namen erop van verder sturen en nog eens verder sturen.Ik kan daar echt van kotsen ,dus hoe kan ik dat oplossen zodat ,als ik op 'doorsturen' klik,de mail leeg word van blad,maar natuurlijk de bijlage niet he!!
Bedankt !
doorsturen mails
- under Control
- Member
Have mutch fun with your pc --Thats all folks!!
Gewoon die .txt bijlagen verwijderen, maar diegenen die je nog nodig hebt dan niet of "ctrl+A" en dan "delete", maar om dit allemaal automatisch te laten gebeuren, weet ik niet of dit kan.
Normaal gezien besteed dat niet zoveel tijd om al die namen te verwijderen.(bij mij toch)
Normaal gezien besteed dat niet zoveel tijd om al die namen te verwijderen.(bij mij toch)