Registratie mogelijkheid SkynetForum

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Jaja, mensen ze zijn er bijna ingeslaagd bij Skynet :p

Ze hebben eindelijk de registratie mogelijkheid ingevoerd op hun forum adhv de SkyPass MAAR roep niet te vlug joepie... want het is enkel het algemeen fora te vinden op http://www.skynet.be/index.html?or=tpm& ... n&l2=forum en dus niet het supportforum op selfcare.skynet.be.

Met dank aan Mistral voor ons dit nieuwtje te bezorgen :-)
Wat testing vanwege Mistral en mij heeft al snel een pak bugs opgelevert... Mistral heeft een bericht gepost in het forum informatica en melde mij, dat hij het niet kon zien... ik heb dan maar eens geantwoord op zijn post en..... ? Tja ik kan die post nu ook niet meer zien... lol

Het werkt volgens mij nog niet zo schitterend ;-)
Ik vind het jammer dat ze niet gewoon gebruik maken van de full posibilities van vbb. Ze hebben er nu zelf liggen aan knoeien en ... kweet niet, vind het niet alles. Zeker die avatars niet, komt nogal 'kinds' over ;-)

Wat denken jullie ervan?
I love it when a plan comes together!
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Ik hoop dat ze het probleempje binnenkort oplossen, men plaatst een bericht en moet uren of een dag wachten voor men het te zien krijgt.
OK kan wel beetje werk aan zijn, heb ik niets tegen maar zou dan graag zien dat er een berichtje komt met de mededeling
" er wordt aan gewerkt ".
Dat duurt inmiddels al 12 dagen hé, 't is voor te :cry:
Afbeelding
noppes
Premium Member
Premium Member
Contacteer:

Tja, het laatst gepost bericht is normaal niet zichtbaar tot iemand anders iets post...
Er is wel een trucje voor:
Als je op het onderwerp klikt, bijv. Informatica, dan ga je naar de laatste post en klik je onderaan op "volgend onderwerp", dan zit je in die post die verborgen werd... :P :wink:
tuurke
Plus Member
Plus Member

who cares dat forum ken ik niet meer
weg ermee, kom allen naar hier
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Mensen die support zoeken en dit niet kennen gaan toch nog altijd op de site van Belgacom zelf eerst zoeken hoor... Ik ken er niet veel die dan nog verder zouden zoeken.
Daarmee dat het handig is om toch nog te blijven bezoeken en dan voor de antwoorden op vragen fijntjes naar hier te verwijzen ;-)
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Ideaal meon! ;-)

Ik kom daar ook niet meer. Ik concentreer me meer op userbase.be en het is afstompend om daar nog te posten. Toch zijn er nog sub-mods die de fora van Skynet met een scherp oog in de gaten houden en die doen exact wat jij zegt ;-) Hen helpen en hen subtiel naar hier doorsturen.. meestal blijven die doorgestuurde hier ook plakken :D

(-- moet toch zijn, dat het hier ietsje beter is dan bij Skynet/BGC :p --)

Als ik mij niet vergis zijn noppes, polleke en Sub_zero nog vrij actief op de SkynetFora.

Wat ook handig is, dat je daar soms grappige dingen leest ivm adsl probs :p
I love it when a plan comes together!
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”