Adaware SE 1.05 blokkeert telkens bij scan

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
Frigobox
Pro Member
Pro Member
Contacteer:

Sinds kort heb ik problemen met Ad Aware. Na een 1000-1500 files gescand te hebben, stopt de scan gewoon. Daarnet stopte hij telkens na 1000 files op een NAV bestand.

Kheb dan maar de nieuwe AdAware van mijn pc gehaald (SE 1.05) en de oude Adaware 6.0 geinstalleerd. Die werkte feilloos. Na de gevonden bestanden gequarantained en gedelete te hebben, verwijder ik versie 6 en installeer ik se1.05 opnieuw. Maar nu blokkeert hij weer. Dit keer niet meer op een NAV bestand, maar hij stopt ongeveer op de 1500ste file, een windows/system file

Weet er iemand een oplossing?

Kan het mss ook te maken hebben met dat msn virus dat ik onlangs gekregen heb?? Tis mss nie echt een virus maar je krijgt een kadertje van 1 iemand van op je lijst en krijgt een hoop spy's binnen die moeilijk te verwijderen zijn als je op de link klikt die die persoon (ongewild) verzend. Aangezien die link kwam van iemand waarmee ik vaak chat, heb ik da dan ook geopend. Met als gevolg, hele hoop spyware binnen :?
PowerSoft
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

Frigobox schreef:Sinds kort heb ik problemen met Ad Aware. Na een 1000-1500 files gescand te hebben, stopt de scan gewoon. Daarnet stopte hij telkens na 1000 files op een NAV bestand.

Kheb dan maar de nieuwe AdAware van mijn pc gehaald (SE 1.05) en de oude Adaware 6.0 geinstalleerd. Die werkte feilloos. Na de gevonden bestanden gequarantained en gedelete te hebben, verwijder ik versie 6 en installeer ik se1.05 opnieuw. Maar nu blokkeert hij weer. Dit keer niet meer op een NAV bestand, maar hij stopt ongeveer op de 1500ste file, een windows/system file

Weet er iemand een oplossing?

Kan het mss ook te maken hebben met dat msn virus dat ik onlangs gekregen heb?? Tis mss nie echt een virus maar je krijgt een kadertje van 1 iemand van op je lijst en krijgt een hoop spy's binnen die moeilijk te verwijderen zijn als je op de link klikt die die persoon (ongewild) verzend. Aangezien die link kwam van iemand waarmee ik vaak chat, heb ik da dan ook geopend. Met als gevolg, hele hoop spyware binnen :?
jep dat vrius heeft er inderdaad mee te maken denk ik, heb dat nog gehoord van iemand da adaware steeds crashte

removal tool op http://securityresponse.symantec.com/av ... .tool.html
Frigobox
Pro Member
Pro Member
Contacteer:

Mja, diene link heb ik de dag zelf van de infectie als gebruikt en niks gevonden. Kheb bovendien NAV2004 met de laatste updates

Tis toch raar da versie 6 feilloos werkt

Spybot werkt feilloos. Maar telkens als ik scan, krijg ik heel veel spyware van ISearch Tech :evil: :evil:
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”