De helpdesks van de Belgische internetoperatoren worden binnenkort gratis. De meerderheid heeft daarover een amendement in de Telecomwet aanvaard van Roel Deseyn (CD&V). Internetsurfers die een probleem hebben, kunnen een helpdesk telefonisch raadplegen. (belga)
Bron : HLN
Alle helpdesks voor surfers worden gratis
- spacekiek
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
Ik meen me te herinneren dat Webvisie beweerde dat alle support ging evolueren naar betaallijnen ! Het is een regelrechte schande die 0903 n° (1.1155€/min!!!) bij A2F ... Ben ik blij dat ik er vanaf ben ! Ik zit nu bij Versatel en die hulplijn is idd gratis ... soms zelfs voor technische vragen.Yoko schreef:De helpdesks van de Belgische internetoperatoren worden binnenkort gratis. De meerderheid heeft daarover een amendement in de Telecomwet aanvaard van Roel Deseyn (CD&V). Internetsurfers die een probleem hebben, kunnen een helpdesk telefonisch raadplegen. (belga)
Bron : HLN
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Al bij al ligt dit wel moeilijk... de helpdesk is namelijk voor internet problemen met je provider, en niet met de bedoeling al jou PC problemen op te lossen.
Ik kan dus begrijpen dat providers ook wat trachten te recupereren van de onkosten (gratis lijnen, medewerkers, systeem resources) die men maakt voor problemen die niets met hun service te maken hebben.
De vraag is echter waar de grens ligt... en inderdaad, de basis support zou best gratis gebeuren (of minstens aan lokaal tarief, zeker niet aan 0903 tarieven).
Ik kan dus begrijpen dat providers ook wat trachten te recupereren van de onkosten (gratis lijnen, medewerkers, systeem resources) die men maakt voor problemen die niets met hun service te maken hebben.
De vraag is echter waar de grens ligt... en inderdaad, de basis support zou best gratis gebeuren (of minstens aan lokaal tarief, zeker niet aan 0903 tarieven).
@spacekiek
ben ik even nieuwsgierig naar hoe jij gratis aan ondersteuning raakt met een Always More ADSL
ben ik even nieuwsgierig naar hoe jij gratis aan ondersteuning raakt met een Always More ADSL