Ik ben al meer dan 2 weken aan het proberen over te schakelen van Base naar Yoin (Proximus) omdat het bereik van Base verschrikkelijk is. Nu is het enorme probleem dat ik een eSim gebruik en dat Yoin zegt dat het opgegeven eSimkaartnummer foutief is.
Het eSimkaartnummer heeft Base me nochtans 1000x doorgegeven, het is ook hetzelfde nummer als in de MyBase app, het is ook hetzelfde nummer als onder ICCID in de instellingen van de iPhone. Base blijft hetzelfde nummer bevestigen en Yoin blijgt zeggen dat het geweigerd wordt vanwege foutief. Ik ben ten einde raad. Ik had ergens online gelezen dat je van het ICCID de eerste 6 en de laatste 3 karakters weg moet laten, maar neen ook dat werkte niet. Ik herinner me hetzelfde probleem te hebben gehad bij Orange en ik weet niet hoe dat opgelost werd. Ik snap ook niet dat niemand mij hiermee kan helpen bij de operatoren, ben ik dan de enige in België die met een eSim van operator wil switchen? Bij Apple kan ik ook niet aankloppen want het is de operator die dat moet weten.
Weet iemand wat het probleem is? Ik moet zo snel mogelijk weg bij Base, het verschrikkelijk.