Hey allen,
Ik ben lang niet zo enthousiast geweest over een browser. Op mijn Mac ga ik meestal naar Safari en op mijn werk pc naar Edge. Chrome maakt me bang omdat ik al veel te veel met hen deel. In een lang verleden gebruikte ik ooit Firefox, maar de interface was niet mij ding .... ARC kwam recent op mijn rader, maar ook Zen kwam dat ongeveer ter zelfder tijd. Beiden spraken mij aan door hun vernieuwende interface!
Blijkt dat Zen browser Firefox is met een Arc interface. Wat wil zeggen dat alle plugins van Firefox gewoon werken in Zen browwser!
https://zen-browser.app/
Mijn vraen:
Hebben jullie hem al getest en wat zijn jullie ervaringen?
Jullie zijn misschien verstokte Firefox gebruikers? Wat zijn jullie beste plugins? Misschien plugins die userbase gerelateerd zijn?
Probeer hem zeker eens!
Mvg,
Tom
Zen browser, lang niet zo enthousiast geweest!
- nerph
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 17 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ik gebruik Zen al een tijdje, en ik vind het best wel goed.
Het is wel nog in beta, maar over de laatste maanden is het echt goed vooruit gegaan.
Addons dat ik gebruik: uBlock Origin, Stylus, Bitwarden Password Manager, ClearURLs, Enhancer for YouTube, Consent-O-Matic, Behind The Overlay.
Het is wel nog in beta, maar over de laatste maanden is het echt goed vooruit gegaan.
Addons dat ik gebruik: uBlock Origin, Stylus, Bitwarden Password Manager, ClearURLs, Enhancer for YouTube, Consent-O-Matic, Behind The Overlay.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 480 keer
- Bedankt: 114 keer
Ik kon de interface van Arc en Zen niet meteen smaken, Firefox blijft toch mijn daily driver. Zoals uit de addons blijkt is 'verstokt' misschien wel accuraat
.
Geïnstalleerde addons:

Geïnstalleerde addons:
- 1Password
- CanvasBlocker
- ClearURLs
- Consent-O-Matic
- Cookie AutoDelete
- Decentraleyes
- Facebook Container
- Firefox Multi-Account Containers
- History Cleaner