Magsafe hoesjes voor Samsung Galaxy smartphones

Hier kan je het hebben over vragen rond mobiele en vaste (smart)phones
Plaats reactie
koenraaddeconinck
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 275 keer
Bedankt: 141 keer
Recent bedankt: 1 keer

Beste UB'ers,

Mijn zoon heeft een nieuwe smartphone gekocht, nl. de Galaxy A56 maar Samsung produceert blijkbaar geen smart s-view covers meer voor de nieuwe reeksen, zelfs niet voor hun modellen uit de S-Reeks.

Hij zou liefst een hoes hebben die de telefoon volledig beschermt - dus back cover - en komt na lang zoeken uit op de skin X pro reeks van Dux Ducis. In de 'rug' van deze cover - blijkbaar gewoon transparant plastic - zitten magneten ingebouwd om Magsafe en Qi2- laders te kunnen gebruiken om het toestel zo draadloos op te laden. Ik lees op internet dat Magsafe eigenlijk Apple-technologie is.

Concreet zou het om deze cover gaan https://www.bol.com/be/nl/p/dux-ducis-s ... HcQAvD_BwE

Mijn vraag is of iemand van jullie kan zeggen of door deze 'magnetische rug', de smartphone kan beschadigd worden of de werking kan verstoord worden? Iemand die hier ervaringen mee heeft?

Hartelijk dank voor jullie reacties.
pfuhu
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 78 keer
Recent bedankt: 4 keer
Te Koop forum

Ik gebruik ondertussen al meer dan 2 jaar zo een cover voor mijn S21 FE en geen enkel probleem.

Superhandig. Heb een batterypack die ik zo draadloos op mijn gsm kan 'plakken' om te laden en toch gsm te gebruiken.
Plaats reactie

Terug naar “GSM, SmartPhones en Telefoontoestellen”