Premies verbouwingen

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
glda19
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 17 keer

Hi
Weet er al iemand hoe het juist zit met de premies voor verbouwingen na 1 juli.
Ik heb al naar [email protected]
Gemaild maar daar weten ze het nog niet. Zou pas in mei verschijnen op de site.
Volgens deze die komen kijken zijn voor mij muren te isoleren. Zou de premies van +-4500€ na 1 jullie gaan naar 1500. Ik zit in categorie 3
Laatst gewijzigd door glda19 1 maand geleden, in totaal 1 gewijzigd.
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 53 keer

Je kan de simulator op https://apps.energiesparen.be/simulator ... remie-2025 gebruiken ter indicatie.
Maar inderdaad, zoals ook op vlaanderen.be staat:
Opgelet: wijzigingen Mijn VerbouwPremie vanaf 1 juli 2025
De Vlaamse Regering keurde op 26 maart 2025 een aantal wijzigingen aan Mijn VerbouwPremie een eerste keer principieel goed. Het is de bedoeling dat de hervormingen ingaan vanaf 1 juli 2025.

Dit dossier moet nog een regelgevend traject doorlopen en kan tijdens dit traject nog wijzigen. Zodra er een definitieve beslissing is van de Vlaamse Regering komt de informatie over de wijzigingen op de website. Hou deze webpagina in de gaten.
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 127 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider
Te Koop forum

De simulator zit er soms ook beetje naast na men verbouwing ook paar duidend mis gelopen.

Lag aan 1 vinkje .

Wacht tijd is nu rond de 4,5 maand eer in behandeling had in jan ingediend voor buitenmnmurisolatie.

Hoop dat ik nog in aanmerking kom voor x aantal werken dan extra premie in 5jaar tijd
Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
yaris
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 39 keer

Ik heb daar nooit naar gekeken omdat ik dacht dat ik teveel verdiende maar blijkbaar heb ik toch een premie van 25%. Bedankt voor dit topic te starten ! Zien wat het geeft na 1 juli.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”