Tadaam lanceert mobiel abonnement
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 253 keer
- Recent bedankt: 2 keer
https://press.telenet.be/breaking-news- ... e-ervaring
Onbeperkt bellen, sms'en en mobiele data, inclusief 5G. Pas na 300 GB wordt de snelheid aangepast naar 5 Mbps voor optimale netwerkkwaliteit. Alles voor slechts € 25 per maand.
Wel enkel via e-sim kan je abo afsluiten!
EDIT: vergeten vermelden dat het vanaf 7 april beschikbaar is.
Onbeperkt bellen, sms'en en mobiele data, inclusief 5G. Pas na 300 GB wordt de snelheid aangepast naar 5 Mbps voor optimale netwerkkwaliteit. Alles voor slechts € 25 per maand.
Wel enkel via e-sim kan je abo afsluiten!
EDIT: vergeten vermelden dat het vanaf 7 april beschikbaar is.
Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via Apple TV
GSM: Hey Telecom L 50 GB
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Pro M4 (2024) 256GB SG | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Hey Telecom L 50 GB
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Pro M4 (2024) 256GB SG | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 14 keer
Ok , dit is kei innovatief !!!
Nooit gedacht dat ik een provider ging zien die de verlaagd snelheid durft op te krikken ! Ik dacht oprecht ben al blij met 1 Mbit maar 5 Mbit verlaagdsnelheid ?!
Ik teken zodra die uit is en de prijs is prachtig ook !
Enkel spijtig geen fysieke simkaart ....
Nooit gedacht dat ik een provider ging zien die de verlaagd snelheid durft op te krikken ! Ik dacht oprecht ben al blij met 1 Mbit maar 5 Mbit verlaagdsnelheid ?!
Ik teken zodra die uit is en de prijs is prachtig ook !
Enkel spijtig geen fysieke simkaart ....
- VossyGamer
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 58 keer
- Recent bedankt: 1 keer
No way! 5 Mbps smallband, pas een ECHTE unlimited waar je echt 100% onbeperkt bv. video mee kan streamen. En voor de laagste prijs. Bravo voor Telenet Group!
Internet: Orange België – 500/50 Mbps via FRITZ!Box 6660 Cable
Mobiel: hey! telecom – 200GB BE + 35GB EU // Telenet – Prijs volgens verbruik (Back-up)
Devices: iPhone 15 Pro & HP Envy x360 (Intel Core Ultra 7 155U, 32GB RAM)
Mobiel: hey! telecom – 200GB BE + 35GB EU // Telenet – Prijs volgens verbruik (Back-up)
-
- Pro Member
@VossyGamer idd , nooit gedacht dat ik telenet/tadaam zou feliciteren !
Als Orange na een maand met geen verbetering komt ban ik meteen naar tadaam !
Direct 14 Euro meer in m'n portomonee en echt geen zorgen meer dat ik aan die prehistorische 512K smallband ga zitte
Nee echt dit is een heel mooi vooruitgang !
Enkel wel raar dat telenet dat niet voor hun hoofd abo's doet en Hun Dochter Base merk zelf wel , snap hun strategie enkel daarin niet
Als Orange na een maand met geen verbetering komt ban ik meteen naar tadaam !
Direct 14 Euro meer in m'n portomonee en echt geen zorgen meer dat ik aan die prehistorische 512K smallband ga zitte

Nee echt dit is een heel mooi vooruitgang !
Enkel wel raar dat telenet dat niet voor hun hoofd abo's doet en Hun Dochter Base merk zelf wel , snap hun strategie enkel daarin niet

- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 162 keer
- Bedankt: 387 keer
mijn pronostiek : proximus zal al eerste aanpassingen doen
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
- VossyGamer
- Pro Member
Ik heb een scoop!
Heb hun verborgen pagina gevonden in het Engels: https://tadaam.be/en/our-products/mobile
Toegevoegd na 1 minuut 45 seconden:
Voor als ze de pagina zouden verbergen (screenshot):
Heb hun verborgen pagina gevonden in het Engels: https://tadaam.be/en/our-products/mobile
Toegevoegd na 1 minuut 45 seconden:
Voor als ze de pagina zouden verbergen (screenshot):
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 598 keer
sim: enkel e-sim
identificatie: enkel itsme
roaming: eu only
geen calls & sms naar buitenlandse nummers
enkel gratis premium nummers te bereiken
beperkt toch ietwat de mogelijke klantenbasis
identificatie: enkel itsme
roaming: eu only
geen calls & sms naar buitenlandse nummers
enkel gratis premium nummers te bereiken
beperkt toch ietwat de mogelijke klantenbasis
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 148 keer
- Bedankt: 108 keer
"Is the plan really unlimited?
Absolutely! Unlimited calls, texts, and data in Belgium and the EU."
Mijn Engels is best ok
, toch herhaal ik het even voor mezelf luidop, onbeperkt, ook in de EU (?)
Edit: blijkbaar niet niet, slechts 56gb in de EU
Absolutely! Unlimited calls, texts, and data in Belgium and the EU."
Mijn Engels is best ok

Edit: blijkbaar niet niet, slechts 56gb in de EU
Laatst gewijzigd door ygeffens 1 maand geleden, in totaal 1 gewijzigd.
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
- nerph
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 17 keer
Mooie prijs maar naar mijn ervaring is het Telenet/BASE netwerk het slechtste van het land. Ik ben wel al 5 jaar weg van BASE dus misschien dat het nu beter is.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 19 keer
@nerph Uit persoonlijke ervaring. Nee.
Het is supersnel als je dichtbij een toren zit, maar voor een reden zit ik overal met 5 Mbps buiten en binnen.
Ik heb nog altijd grote problemen in station Brussel-Zuid. In het station en op het perron bijna 0 Mbps. Ik heb een klacht ingediend via de ombudsman en hun klantendienst en uiteindelijk bereikte ik niets.
Het is supersnel als je dichtbij een toren zit, maar voor een reden zit ik overal met 5 Mbps buiten en binnen.
Ik heb nog altijd grote problemen in station Brussel-Zuid. In het station en op het perron bijna 0 Mbps. Ik heb een klacht ingediend via de ombudsman en hun klantendienst en uiteindelijk bereikte ik niets.
ISP+TV: TN
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 10 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Hey zal wel matchen zoals ze met DIGI gedaan hebben en dan is er keuze tussen het BASE en het ORANGE netwerk.
Als Hey een fysieke sim geeft, hebben ze m.i. direct al een voordeel. Ik ben ook benieuwd of de eerste 300GB bij tadaam gecapped gaan worden op 30 Mbit zoals hun 'vast' product.
Als Hey een fysieke sim geeft, hebben ze m.i. direct al een voordeel. Ik ben ook benieuwd of de eerste 300GB bij tadaam gecapped gaan worden op 30 Mbit zoals hun 'vast' product.
- cyberbug
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 137 keer
- Bedankt: 183 keer
- Contacteer:
Moest hey matchen (en daar ben ik toch niet zo zeker van) zullen ze vermoedelijk hun 200GB hey! mobile XL aan € 25 wel stoppen of vervangen.
maar of ze verder surfen aan 5mbit gaan aanbieden ipv verder surfen een € 0.01 per mb (of € 10 per gb)....
ook vraag ik af wat de snelheids limiet is van de eerste 300GB is. 30,50, 100mbit of iets anders...
Zelfs als dit maar 30 mbit is lijkt dit mij icm base TV (@€ 10/15) interessanter. and de tv combo's van tadaam zelf...
maar of ze verder surfen aan 5mbit gaan aanbieden ipv verder surfen een € 0.01 per mb (of € 10 per gb)....
ook vraag ik af wat de snelheids limiet is van de eerste 300GB is. 30,50, 100mbit of iets anders...
Zelfs als dit maar 30 mbit is lijkt dit mij icm base TV (@€ 10/15) interessanter. and de tv combo's van tadaam zelf...
Greetz cyberbug

- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 598 keer
idd, maar ze zullen dat vast verkopen als "zo kan je zeker geen ongewenste dure internationale gesprekken doen"

die ervaring deel ik niet, ik heb meer issues met het pxm netwerk.nerph schreef: 1 maand geleden naar mijn ervaring is het Telenet/BASE netwerk het slechtste van het land.
het hangt hem er maar net vanaf waar je vaak bent enzo.
zou dat niet eerder te maken hebben met beperkte capaciteit en teveel volk dat tegelijk op die mast zit ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
- Bedankt: 169 keer
@Splitter Brussel zuid is inderdaad een heel druk station. Dus kan logisch zijn dat de snelheid daar afgeknepen wordt.
Ik vind het vooral lastig met deze oplossing dat je niet kan bellen naar Nederland bv. MEt VOIP kun je dat omzeilen toch?
Ik vind het vooral lastig met deze oplossing dat je niet kan bellen naar Nederland bv. MEt VOIP kun je dat omzeilen toch?
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 19 keer
@Splitter Ik ben niet echt blij dat ik elke dag op dezelfde plek op hetzelfde moment bijna geen 4G/5G krijg. De snelheid is zo beperkt dat niets wilt laden.
Telenet kan in heel België 5G voorzien, maar extra capaciteit creëren in de drukste station van België is blijkbaar te moeilijk voor hen. Hun 5G map ziet er ondertussen best wel indrukwekkend uit.
Geen enkel probleem met Proximus en Orange, maar Telenet wilt niks doen om dit probleem te fixen.
Telenet kan in heel België 5G voorzien, maar extra capaciteit creëren in de drukste station van België is blijkbaar te moeilijk voor hen. Hun 5G map ziet er ondertussen best wel indrukwekkend uit.
Geen enkel probleem met Proximus en Orange, maar Telenet wilt niks doen om dit probleem te fixen.
ISP+TV: TN
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 37 keer
Van ellende paar jaar terug hun Tadaam mobiel 'vast internet' product opgezegd toen hun verbinding zo traag geworden was dat aan een Teams meeting deelnemen niet meer ging zonder een modderfiguur te slaan tegenover de andere deelnemers. Vond het heel erg jammer, maar op een gegeven moment moest ik dus de waarheid onder ogen zien : ik kon er niks meer mee.
Zou me heel erg verbazen dat ze hun netwerk hier intussen zo verbeterd hebben dat hun producten weer de moeite waard zijn. Het Telenet mobiel netwerk was hier duidelijk overbelast. Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat dit nu verbeterd zou zijn.
Dus voor mij is het standpunt tegenover hun mobiel abonnement : thanks but no thanks.
Zou me heel erg verbazen dat ze hun netwerk hier intussen zo verbeterd hebben dat hun producten weer de moeite waard zijn. Het Telenet mobiel netwerk was hier duidelijk overbelast. Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat dit nu verbeterd zou zijn.
Dus voor mij is het standpunt tegenover hun mobiel abonnement : thanks but no thanks.
Pluk de dag
Internet : Hoofdlocatie : Hey (Orange)
2e locatie : Orange Flybox Easy Internet atHome 150 GB
Internet : Hoofdlocatie : Hey (Orange)
2e locatie : Orange Flybox Easy Internet atHome 150 GB
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
- Bedankt: 41 keer
Hier eens 170GB in een weekend gedaan op een Telenet ONE SIM, dan plots kon ik in Gent geen websites meer laden, niet eens pingen naar sites.Funfile schreef: 1 maand geleden Dus voor mij is het standpunt tegenover hun mobiel abonnement : thanks but no thanks.
Thuis een test met roaming SIM en ONE SIM gedaan, ONE had 7Mbps, Roaming SIM (die naar USA gaat, die ik nodig had in Gent) had 36Mbps.
Speedtest gedaan op dezelfde plaats, met vrij zicht op de mast, en in dezelfde minuut uitgevoerd op hetzelfde toestel...
Volgens Telenet is de roaming SIM sneller omdat deze een andere route neemt (via USA dus)...
Hier ga ik dus ook niet op hun aanbod ingaan, ik weet toch dat ze mij gaan limiteren als ik hun "onbeperkt" eens ga gebruiken, als ze het al op hun duurdere product doen... Maar hopelijk volgt Proximus of Orange in hun aanbod.
Telenet ONE: https://www.speedtest.net/my-result/d/7 ... 3afbda.png
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters
maar de upload is wel gewoon 20Mbps

-
- Plus Member
- Bedankt: 10 keer
Ik denk dat BASE 39 een ander concept is. Het is eigenlijk een "pay as you go" aan volle snelheid voor 0,0001eur/MB (of 100eur/TB) met een maandelijks te betalen minimum van 29 eur.
In mijn ogen ook zeker geen slecht aanbod als het BASE netwerk in je omgeving behoorlijk is.
Je hebt ook nog Mixtus op het BASE netwerk met een aanbod onbeperkt voor 99 eur met een snelheid van 20/10 (er is een FUP maar die staat in de voorwaarden niet echt beschreven, enkel dat je een verwittiging krijgt als ze vinden dat je iets fout doet)
In mijn ogen ook zeker geen slecht aanbod als het BASE netwerk in je omgeving behoorlijk is.
Je hebt ook nog Mixtus op het BASE netwerk met een aanbod onbeperkt voor 99 eur met een snelheid van 20/10 (er is een FUP maar die staat in de voorwaarden niet echt beschreven, enkel dat je een verwittiging krijgt als ze vinden dat je iets fout doet)
-
- Elite Poster
- Bedankt: 75 keer
Proximus had ook ooit zo een onbeperkt abonnement. Niet gelimiteerd.
De fup was 100GB in de kleine lettertjes maar ze gingen je niet blokkeren als je verder ging.
Waaronder gebruikers met 1TB of meer.
De fup was 100GB in de kleine lettertjes maar ze gingen je niet blokkeren als je verder ging.
-
- Pro Member
@streulma proximus heeft maar 1 abo dat ' onbeperkt ' is en dat is de duurste !
De andere met limieten als je er eens over bent is bijbetalen of ze stoppen je
De andere met limieten als je er eens over bent is bijbetalen of ze stoppen je

- proximusboyke
- Elite Poster
streulma schreef: 1 maand geleden Proximus had ook ooit zo een onbeperkt abonnement. Niet gelimiteerd.
ik geloof dat het nog bestaat voor ene paar klanten die nooit veranderd zijn.
- VossyGamer
- Pro Member
Nee, want er was toen een hele heisa in een topic hier op UB waar men hun 5G-home-solution helemaal nutteloos zag worden, en dus erg ontevreden waren. De FUP bij PX is voor iedereen met een nieuw of oud 'unlimited' abo - niet in een internet/TV pack - gewoon 300 GB.
-
- Elite Poster
Ik denk net aan iets: de laatste tijd toen ik Tadaam nog eens in huis had, werd mijn verbruik in de teller niet reëel gemeten. Het werd altijd maar voor de helft geteld.
Ik hoop maar dat ze met hun mobiel abonnement ook niet zo zijn.
Ik hoop maar dat ze met hun mobiel abonnement ook niet zo zijn.

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 148 keer
- Bedankt: 108 keer
Iemand al een actieve pagina gevonden buiten die Engelstalige versie die vorige week al beschikbaar was ?
Meestal komen zulke zaken toch ergens in de loop van de voormiddag online?
Meestal komen zulke zaken toch ergens in de loop van de voormiddag online?
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
-
- Elite Poster
Ik heb er naar gevraagd en het zou in de loop van de dag online komen.
In MyTadaam is er op dit moment ook nog steeds geen verandering te zien.
Ik heb toch wat meer informatie gevonden over die "unlimited".
Is the plan really unlimited?
Yes! With TADAAM Mobile, you get to enjoy an unlimited subscription:
Unlimited calling
Unlimited SMS
Unlimited mobile surfing with a Fair Use Policy (you can surf as much as you want. Only if you use more than 300GB in Belgium (or 56GB in EU) in a month, your speed can be temporarily reduced to 5 mbps. That's still more than enough to stream, scroll and chat on the go.
In MyTadaam is er op dit moment ook nog steeds geen verandering te zien.
Ik heb toch wat meer informatie gevonden over die "unlimited".
Is the plan really unlimited?
Yes! With TADAAM Mobile, you get to enjoy an unlimited subscription:
Unlimited calling
Unlimited SMS
Unlimited mobile surfing with a Fair Use Policy (you can surf as much as you want. Only if you use more than 300GB in Belgium (or 56GB in EU) in a month, your speed can be temporarily reduced to 5 mbps. That's still more than enough to stream, scroll and chat on the go.
- proximusboyke
- Elite Poster
Een altijd dienen zever van kan verlaagd worden, zeg gewoon het zal erlaagd worden de snelheid als het toch 100% zeker is dat je het doet.
Die eu is dus niet onbeperkt.
Die eu is dus niet onbeperkt.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
- Bedankt: 41 keer
Ook onbeperkt 5Mbps in EU (na de 56GB): https://tadaam.be/api/media/file/infofi ... 20NL-1.pdf
Telenet ONE: https://www.speedtest.net/my-result/d/7 ... 3afbda.png
maar de upload is wel gewoon 20Mbps

- VossyGamer
- Pro Member